شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

جشنواره عکس نوروزی1392

1392/2/15 21:53
نویسنده : عاشقش
3,185 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
هوراهوراهورا
 
 
این جشنواره عکس هم با تمام زحمتهاش بالاخره به پایان رسید
 
 
و هیراد خوشتیپه با ١٦٤٢ رای بین ٣٦١ شرکت کننده خوشگل نازنازی
 
 
مدال برنز رو به گردن آویخت
 
 
 niniweblog.com
 
یعنی من نفر سوم شدم
 
 
niniweblog.com
 
 

 

niniweblog.com

با اینکه اینبار تبلیغات وبلاگی نداشتم

 

خیلی از دوستان خوبم زحمت کشیدند و با لطف بسیار شون

 

کلی خوشحالم کردند

 

ممنون از همه دوستان وبلاگی که به من رای دادند

 

انشاالله بتونم زحمت همشونو جبران کنم

 

خیلی دوستتون دارم خیلی

 

niniweblog.com

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ساجده
15 اردیبهشت 92 15:00
تبریک میگم عزیزم


ممنونم خاله جون *
برای متین جون هم مبارکه
غزل
15 اردیبهشت 92 19:56
عزیز دل خاله مبارکه
یه مسابقه دیگه و یه موفقیت دیگه
دعا میکنم همیشه موفقیت و خوبی و آرامش یاران همراه تو باشند
دوستت دارم خاله جون


ممنونم خاله جون هم از تبریک هم از دعاتون
راستی منم میگم امین
لیلا مامان پرنیا
15 اردیبهشت 92 20:36
مبارکه شیرین خاله
لبت خندون وتنت سالم گل پسرم


ممنونم خاله جونم و پرنیا جونم
مامان مهدیس و ملیسا
15 اردیبهشت 92 22:23
مبارکهههههههههههههههه


ممنونم خاله جونم *****
مامان مانی
16 اردیبهشت 92 0:01
تبریک هیراد خوشگله,ایشالا همیشه موفق باشی عزیزم


ممنونم خاله جون ، منم همین خواسته رو برای مانی جونم دارم
مرجان مامان آران
16 اردیبهشت 92 12:14
اخييييييييي مباركه عزيزممممممممممممم


ممنونمبوس برای آران جونم
علامه كوچولو
17 اردیبهشت 92 12:15
سلااااااااااااااام
مباركه برنزشم قشنگه


ممنونم خاله جونم
مامان بهراد
17 اردیبهشت 92 12:38
بازم مثل هميشه هيراد برنده ميشه.آفرين به عكاسي سها كه بلاخره ما نتونستيم از پسرمون يه عكس آتليه‌اي بگيريم.به هر حال مبارك باشه


ممنونم هاله جونم * چرا نتونستید آخه !!!!!
مامان پارسا
17 اردیبهشت 92 12:46
مبارکه . واقعا هم حقش بود عکسش خیلی خوشکل بود لباسش هم همینطور


ممنونم خاله جونم * شما خیلی به من لطف دارید * پارسا جونمو ببوسید *
مامان بردیا
17 اردیبهشت 92 13:44
برنز گرفتنت مبارک عزیزم. هر چند تو برای ما همیشه اولی و طلائی


ممنونم خاله جون * بردیا جونمو خیلی ببوسش
مامان میعاد
18 اردیبهشت 92 12:45
مبارکه خاله جونی


ممنونم خاله جونم میعاد جونو ببوسید
الهام مامان محیا
13 مرداد 92 19:24
سلام خوش بهحالت هیراد جون
اگه مایل به تبادل لینک بودین .نو خونه ی مجازی مون منتظرتونیم
ممنون


مایل که هستیم عزیزم ولی خوش به حالت از چه نظر