شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

آب بازی یه اتیشپاره در آب و آتش

1392/2/18 18:17
نویسنده : عاشقش
1,921 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دوست جونیام سلام

من کلا آب و آب بازی رو خیلی دوست دارمSprinkler

 

برای همین همیشه سعی میکنم غیر از گلهای حیاط

 

 گلهای قالی رو خودم یواشکی آب بدم

 

فکر کنم کمی هم رشد کردند و بزرگتر شدندمژه

 

وقتی هم بزرگترها چشم میگردونند میبیند که

 

هر شیر آبی که دستم بهش میرسه باز شدهنیشخند

 

من نمیدونم نگران قبض آب هستند یا سرما خوردن منمتفکر

 

برای اینکه من دست از آب بازی توی خونه بردارم حدود سه هفته پیش جمه شب

 

رفتیم بوستان اب و اتش

 

خیلی تماشایی بود قلب

 

با وجود هوا ی خیلی سرد،فواره های زمینی پارک باز بودندهورا

 

 اولش جرات نمیکردم جلو برم یعنی هیچکس جلو نمیرفت

 

چند قطره اب که بهم میپاچید سریع عقب نشینی میکردماسترس

 

اما با روشن شدن مشعلها یهو خیلی ذوق زده شدم و

 

پردیدم وسط فواره ها

 

با اینکار من ،بچه های دیگه که بزرگتر از من بودند

 

شجاعت آب بازی توی اون هوای سرد رو پیدا کردند و

 

اومدند نزدیکتر تا مشغول آب بازی بشیمniniweblog.com

 

 

خیلی خیلی خوش گذشتniniweblog.com

 

 

من با شیطنت تمام پامو محکم روی خروجی های آب میذاشتم

 

که نتونه بالا بره اما 

 

کلی آب میپاچید به کناریهامو من کلی میخندیدمقهقهه

 

دست آخرم خیس آب شدم ، دیگه حس کردم دارم یخ میزنم

 

که گفتم بسه دیگه بسه بریم دیگه

 

لباسهامو که عوض کردم و قبل برگشتن به خونه

 

 یه خرده هم توی  سراشیبی چمنها 

 

به یاد دوسال پیش چهاردست و پا با سرعت تموم پایین میاومدم niniweblog.com

 

و برای هنرمندیه خودم دست میزدمniniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (15)

زهره
18 اردیبهشت 92 20:47
یه اب بازی مفصل کردی هیرادجان.....معلومه خیلی بهت خوش گذشته.......


ممنونم خاله جون * من اب بازی و ماسه بازی رو از همه بازیها بیشتر دوست دارم *
aliasghar
19 اردیبهشت 92 1:22
مهم نیست که چهره تان چگونه است

وزنتان چقدر است

چه اندازه آرایش می کند

کسی که لیاقتتان را داشته باشد

شما را بخاطر درونتان

دوست خواهد داشت

سلام
خوبی؟



ممنون عمو جون
خوبم ، دائم مشغول آتیش سوزوندن
نسترن
19 اردیبهشت 92 7:25
وااااااااااااااای خاله جون توی اون سرما چه کردی عزیزم
حتما با بچه ها میریم دوست داشتم اونشب ما هم اونجا بودیم


منکه با این که سردم بود خیلی کیف کردم حتما اونجا برید خیلی خوش میگذره*****
مامان بردیا
19 اردیبهشت 92 8:06
فدای تو قند و عسل که انرژی و شیطنت از چشمات پیداست.حسابی خوش گذروندیا
همیشه شاد باشی عزیزم


ممنونرخاله جون * خب شیطونم دیگه
مامان حسام كوچولو
19 اردیبهشت 92 9:19
ممنون عزيزم كه به ما سر زديد و ابراز همدردي كرديد. انشالله من شادي هاتونو بهتون تبريك بگم.
من با افتخار شما رو لينك كردم.
شما از دوستاي گل ما شديد. خوش اومديد


ممنون عزیزم * انشاالله برای شما هم من بعد فقط شادیها باشه*
خاله دنیا
19 اردیبهشت 92 17:44
مواظب باش سرما نخوری شیطون بلا


نه خاله جون خیلی کیف داد ، جاتون خالی بود
نگاری
19 اردیبهشت 92 22:55
وای من عاشق این پارکم
یادش بخیر پارسال چقدر اب بازی کردم اونجا
عاشق این پارکم
خاله جای منم خالی می کردی
رمزم خصوصی داری


چه جالب ، منم عاشقونه این پارک رو دوست دارم
انشاالله یه خورده دیگه آدرین کوشمولو بزرگتر میشه برات اونجا کلی آببازی میکنه
متین من
20 اردیبهشت 92 2:35
الهی ..... عزیزم افرین به توپسرشجاع وبازیگوش ای جونم خوشکله


متین من
20 اردیبهشت 92 2:35
خصوصی چک کن
مامان سبحان جون
20 اردیبهشت 92 2:54
سلام دوست عزیز ممنون اومدی پیشمون رمز

ممنون گلم
مامان سبحان جون
20 اردیبهشت 92 11:34
شرمنده دوست عزیزم چون اول این رمز گذاشته بودم حواسم نبود به همه همین رمز دادم
بعدشم شمایکی از دوستامی چرا نباید بهت رمز بدم خانومی رمزم براتون نوشتم


خواهش میکنم گلم
بابت زمز هم ممنونم عزیزم
مامان ساجده
20 اردیبهشت 92 14:35
خاله جون خوب آب بازي كرديا
ليلا جون كجا هستش يكي توي درياچه چيتگر هستش اونجا كه شما نرفتيد درسته؟ براي گل پسرم


خیلی خاله جون مطمئنم متین جون هم اونجارو ببینه مثل من بهش خوش میگذره

عزیزم آب و آتش از چهار راه جهان کودک میدان ونک یه کمی پایینتره
فواره چیتگر یه کمی کوچکتره مشعل آتش هم نداره
لیلا مامان پرنیا
23 اردیبهشت 92 9:40
عززززززززززززززززیزم تو هم مثل خاله عاشق آب بازی هستیا
همیشه لبت بخنده عسلم


خاله جون عاشق بودن یه ذره اش بود من خیلی خیلی آب بازی رو دوست دارم
الی مامی آراد
25 اردیبهشت 92 17:44
واای حسابی کیف کردم این عکسها رو دیدم


مامان آرتین
2 خرداد 92 0:41
سلام،وای که چقدر بهت خوش میگذره.با اجازه لینکتون کردم.دوست داشتین با نام آرتین نابغه کوچک لینکم کنید


با کمال افتخار