شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

هـــــــــــــــــورا رفتیم جام جهانی

1392/3/28 22:09
نویسنده : عاشقش
1,375 بازدید
اشتراک گذاری

 

http://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ

 

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا

 

بازم جام جهانی

 

                 

 

واسه مردم خوب و نازنین

 

قهرمانها دوباره گل بزنید

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

mamane m@ni
29 خرداد 92 0:11
تبریک بابت صعود تیم ملی به جام جهانی
خوش به حالت خاله جون رفتی بیرون ما هم می خواستیم بریم و تو جشن پیروزی شریک باشیم ولی مهمون داشتیم نشد,البته مانی تو خونه کلی نانای کرد با آهنگ هایی که پخش می کردن.


اخی چه حیف شد اشکال نداره انشاالله پیروزیهاشون توی جام جهانی
غزل
29 خرداد 92 9:13
قربونت برم خاله جون
فوتبالیست کوچولو بودی و نمیدونستیم


خدا نکنه خاله جون ، من فقط طرفدار تیم ملی و ایرانم
مامان بردیا
29 خرداد 92 12:41



سارا
29 خرداد 92 13:49
وای هیراد کوچولو چقدر ناز شدی عزیزم


مامی طاها
29 خرداد 92 15:50
سلام
چقد خوشگل شدی
میبینم که خیلی هم خوشحالی امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی عزیزم


ممنون خاله جون ، دیدم همه خوشحالند منم به شادیشون شاد شدم
الی مامی آراد
29 خرداد 92 16:04
ایول هیراد جونم عاشقتم


بوس برای آراد جونم
مامان مرضیه
29 خرداد 92 16:49
خیلی خوشحال شدم تیممون بعد از سالها تونست بره جام جهانی از خدا میخوام پیشرفتهای تیممون همین طور ادامه داشته باشه


آمین
مامان مرضیه
29 خرداد 92 16:49
صورته شیرشامون نیگاه


مرضیه جونمو ببوس
khahare farnaz
29 خرداد 92 17:20
Salam be salamti raftim jame jahani
Horaaaaaaaaa
Che khoshgel shode emshab jigaram

Mashala be gheiratet hirad jun


مامان پارسا و پوریا
29 خرداد 92 18:46
میدونی عمه لیلا دارم به چه نتیجه ای میرسم؟!
هیــــــــــــراد اینجـــــــــــــــــــــــا هیــــــــــــراد اونجـــــــــــــــــــــــا
هیــــــــــــراد همه جــــــــــــــــــا
چقدرم ناز شده


خاله جون منکه جایی نرفتم ، اینجا هم نزدیک خونمونه همه اومده بودن بیرون خب منم رفتم
مامان آنی
29 خرداد 92 20:26
وای چه عکس های خوشگلی شده هیرادجونی


ممنون خاله جون
FARIBA
30 خرداد 92 0:27
ماهم تبریک


ممنونم خاله جونم
مامان میعاد
30 خرداد 92 1:15
منم تبریک میگم بهتون عزیزم


ممنون خاله جونم منم به همه ایرانیها و ایرانی دوستها تبریک میگم
لیلا مامان پرنیا
30 خرداد 92 11:42
بهتون تبریک میگم لیلا جحون به امید موفقیتهای بیشتر
تو اون جشن فقط یه پسر گل میدرخشه که مثل یه ماهه که رو صورتش عکس پرچم ایرانه


ممنون خاله جونم ، پرنیا جونمو ببوسید
مامانی شیما وحدیث
30 خرداد 92 19:03
به به هیراد خان ناقلا
نمیدونستم انقده علاقه به فوتبال داری پسمل گلم
درضمن این ویادتون نره که
پاقدم روحانی رفتیم جام جهانی


هنوز که نمیدونم دقیقا چه خبر بود دیدم همه هـــــــــــورا میکشندو شادی میکنن منم قاطی شدم
اینقده قدمش خوبه که قراره قهرمان جام هم بشیم مگه نه
مامان ایلیا
30 خرداد 92 20:22
مرسی عزیزم..
باور کنید به یادهمتون بودم


زیارتون قبول باشه ممنونم که بیادمون بودید
مامان ایدین
30 خرداد 92 20:37
شیر شاه ایران تبریک به خاطر صعود ایران به جام جهانی


مرسی خاله جونم
مامان زهرا ناز
31 خرداد 92 11:09
ماشالله گل پسر چه قدر ناز شدی
الهی همیشه خوش و خرم باشی عزیزم



مامان مهدیس و ملیسا
31 خرداد 92 20:45
سلام به این فوبالیست کوچولو نااااااااااااز چطوری خاله الهی که همیشه لبت خندون باشه و دلت شاد بووووووووووووووووووس


ممنون خاله جون
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
1 تیر 92 19:23
ای جااااااااااااانم هیراد جونی چ قد بامزه شدی قربونت برم خالهعمه جون وقت کردی پیشم بیا اپ کردم


چشم خاله جون اومدیم
♥متین من♥
2 تیر 92 3:17
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فدای تو قهرمان کوچولو


خدا نکنه خاله جون ، متین جونمو ببوسید
مامان بهراد
2 تیر 92 12:26
عزيزم واقعاً پيروزي خيلي خيلي باحالي بود من و بهراد و همسر جان هم از نيمه دوم آماده رفتن به بيرون شديم تا ساعت 11 شب خيلي خوش گذشت ولي يادم رفت عكس بندازم هيراد جان چقدر قشنگ پرچم ايرانو روي صورتش كشيده با چيه آبرنگه يا گواش يا هيچكدام


خوشحالم که به شما هم خوش گذشت
پرچم من با مداد گریم هستش
مامان سارا
2 تیر 92 16:47
بر مهدی و آن هاله نورش صلوات/
بر خال لب و جام ظهورش صلوات/
بی پرده همه انس و ملک می گویند/
بر سال و مه و وقت ظهورش صلوات/
ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) بر شما و خانواده محترمتان مبارک


ممنونم ، برا شما هم مبارک
مامان آوا
3 تیر 92 14:49
اینم یه ماچ آبدار واسه هیردادجون


ممنونم خاله جونم
مامان محمدرضا
4 تیر 92 12:07
عمه جونم خصوصی
مامان ارشیا
4 تیر 92 23:25
تبریک به همه مردم نازنین ایران زمین


....
مامان پارسا و پوریا
5 تیر 92 9:13
عزیـــــــــــــــــــــتتزم منظور اکتیو بودن هیــــــــــــــراد گل و عمه جونشه


میدونم عزیز دلم.
نگاری
5 تیر 92 12:54
وای خوردنی
فوتبالیست کوچولو
امیدوارم همیشه لب مردم کشورم بخنده



انشاالله خاله جون .
♥متین من♥
5 تیر 92 17:43
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه میخواین بهش رای بدید

کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین

ممنونم ..

اگربهم رای ندی دعا می کنم: در قشنگترین و زیباترین لحظه های خوابت پشه بره تو دماغت...‏!‏‏!‏‏!‏


باشه عزیزم ، ولی پشه فقط به فرمان خدا توی دماغ نمرود رفت
♥متین من♥
7 تیر 92 13:30



علی اصغر
12 تیر 92 21:20
سلام هیرادجونم
شیشه ی عطرِ بهار، لبِ دیوارشکست..
و هوا پر شد از بوی خدا..
همه جا آیت اوست، دیدنش آسان است..
سخت این است نبینی او را..

سلامت باشی گلم


khani
24 تیر 92 11:35
سلام.
خوشحال شدم از اینکه از وبلاگ من دیدن کردی!
و یه خبر خوب این که منم به عکس زیبای شما رای دادم!


ممنون از لطف شما