شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

نیمه شعبان 1434 هجری قمری

1392/4/5 23:19
نویسنده : عاشقش
2,255 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پ . ن

هیراد جونی در مراسم پختن آش رشته نذری

 

روز نیمه شعبان خونه مامان منظر

 

 

اینم شگون های جشن نیمه شعبان

 

 

به امید ظهورش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

علی اصغر
2 تیر 92 19:17
ابرها به آسمان تکیه می کنند،
درختان به زمین ،
و انسان ها به مهربانی یکدیگر…
براستی که مهربانی تزئین لحظه هاست.
سلام
عیدت مبارک هیرادجونم


ممنونم ، عید شما هم مبارک
امیر مهدی و عمی
2 تیر 92 19:45
سلام
عیدتون مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


برشما هم مبـــــــــــارک

mamane m@ni
3 تیر 92 0:55
چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
این عید فرخنده بر شما نیز مبارک


ممنون ، بر شما هم مبارک
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
3 تیر 92 2:45
مژده ای هم نفسان روح روان می آید
هادی ما ز فراسوی زمان می آید

عاشقان باده زنید از قدح و خوش باشید
که ز خـُم خانه صبوئی به میان می آید

هر دو دست حلقه کنید و به میانش گیرید
ساقی سیم تنی کاو ز نهان می آید



لیلا مامان پرنیا
3 تیر 92 11:01
ما معتقديم که عشق سر خواهد زد

بر پشت ستم کسي تير خواهد زد

سوگند به هر چهارده آيه نور

سوگند به زخم هاي سرشار غرور

آخر شب سرد ما سحر مي گردد



مهدي به ميان شيعه برمي گردد


عیدتون مبارک

ممنونم بر شما هم مبارک

♥متین من♥
3 تیر 92 14:24
چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم / به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم

همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا / نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم . . .

(به امید ظهورش ، میلاد آقا مبارک)



آمین
مامان آوا
3 تیر 92 14:48
میلاد بر شما هم مبارک


ممنون ، بر شما هم مبارک
مامان ایلیا
3 تیر 92 15:17
ماییم کز او دوریم
یا رب برسان ما را...
میلاد پر از نورش مبارک


بر شما هم مبارک
غزل
4 تیر 92 22:27
عید شما مبارک


ببخشید شیر کوچولو با تاخیر بود
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
5 تیر 92 3:03
سلام عزیز دلم ..
شرمنده دیر شد ...
برای سه شنبه هفتهء آینده وقتـــ داری تا قرار پارک بانوان و هماهنگ کنیم ؟؟؟



انشاالله گلم *
مامان پارسا و پوریا
5 تیر 92 9:14
اومدیم ببینیم شیرشاه کوچولومون جشنواره شرکت نکرده بهش رای بدیم
عمه جونی شرکت کردین خبرمون کن


فدای محبتتون عزیزم ، شما همیشه به ما لطف دارید.
علی خوشتیپ
5 تیر 92 10:04
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون


چشم عزیزم.
مامانیه سپهر
5 تیر 92 13:49
سلام عزیزم. سپهر برای اولین بار توی مسابقات نی نی وبلاگ شرکت کرده (مسابقه نی نی شکمو) نیاز مبرم به رأیتون داره اگه خدا بخواد و شما لطف کنید بیاد بالا.
اگه خوشتون اومد کد 168 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
مرسی گلم.


حتما گلم .*
hamed
5 تیر 92 23:36
آيا بالاخره راهي براي کسب درآمد از اينترنت وجود دارد ؟؟؟ يک راه مطمئن و درآمدزا براي کسانيکه مايلند از صفر شروع نموده و از هيچ به همه چيز برسند درآمد بسيار زياد , آسان , مطمئن و قانوني براي صاحبان سايتها , وبلاگها و بازاريابها با هر بازديد و سابقه فعاليتي که داريد به گروه ما بپيونديد >>> و طعم واقعي پول اينترنتي را حس کنيد
ارلا
5 تیر 92 23:51
سلاممممممممم
چه نی نی نازی داری ماشا الله چشم نخوره ایشالله


ممنونم عزیزم
مامان آرینا مو فرفری
6 تیر 92 1:22
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.
فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید.
هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل)
مرسی از همراهی شما.

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$



حتما گلم
مامان سارا
6 تیر 92 1:59
سلام دوست عزیزم
النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم
(elenanaz.niniweblog.com)



چشم حتما
FARIBA
6 تیر 92 2:50



مهسا مامان صدرا جونی
6 تیر 92 17:33
ای جون.نذرتون قبول.

فدای پسر خوش سلیقه مون.داره آش میپزه


قبول حق باشه
خدا نکنه خاله جونم
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 2:08
سلام عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس


حتما عزیزم
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
7 تیر 92 21:29
سلام هیراد جونم
میشه یه سر به وبم بزنی؟؟؟من اخه تو مسابقه شرکت کردم و نیاز دارم به رای شما...میشه به من رای بدی؟؟؟؟


حتما عزیز دلم
امیر مهدی وعمی
8 تیر 92 12:25
خصوصی داری


ممنونم گلم
خواهر فرناز
8 تیر 92 14:41
واقعا به امید حضورش
قبول باشه



مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
9 تیر 92 2:50
عزیزم خیلی خوشحالم که میتونم از نزدیکـــ ببینمتون ...



منم همینطور عزیزم
لیلا جواهری
9 تیر 92 7:48
سلام هیراد جون و سلام مخصوص خدمت عمه لیلا. با تبریک به مناسبت این ایام. آرین من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم کد 245 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید. مرسییییییییییییییی.


حتما گلم
سپید ماما علی
9 تیر 92 12:36
میلاد حضرت مهدی مبارک..
ای جوونم که رشته های آش نذری رو میریزی...
عیدت مبارک گلم


ممنونم خاله جونم
الی مامی آراد
9 تیر 92 15:07
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین


چشم عزیزم
مامان آوا
9 تیر 92 18:41
عمه جون منم آش .حتما به شیرشاه خودمون رای میدم


چشم عزیزم تشریف بیارید در خدمتون هستیم
♥متین من♥
10 تیر 92 1:09
به آش دلمون کشید
هیرداد جون خاله لیلا به این فکر نمیکنه که منم دلم آش میخواد

الهــی ، کاشکی میشد کنار هم باشیم و براتون آش درست کنیم و دور هم بخوریم*

نگاری
10 تیر 92 11:15
سلام عزیزم
عکسش و نگاه اخیییی من به هیراد جونی رای میدم عکسش خیلی خوشگلههههه
مگه می خواین یرین پارک؟؟؟؟؟؟ اخه ادرین خیلی کوچولو که؟


ممنونم خاله جونم*
میام پیشت*
نگاری
10 تیر 92 13:52
نمی دونم فکر نکنم بتونم بیام باشه دفعه بعد حتما می یام


خوشحال میشدم پیشمون باشی *انشاالله دفعه بعدی
مامان پارسا
11 تیر 92 2:07
خاله جون اگه دوست داشتین تو جشنواره بهم رای بدین 311 رو به 20008080200 پیامک کنید.


پس چی که دوست داریم
حتما گلم برات رای میفرستم البته با شماره دوستانم
mamane m@ni
11 تیر 92 12:30
سلام هیرادم تو مسابقه شرکت کردی خاله جون
ما که هنوز با مشغله هایی که داریم نتونستیم
دو تا سیم کارت داریم تو خونه و از قرار معلوم هر بار می تونم به سه تا نینی شکمو رای بدم دارم از بین دوستام چندتایی که می تونم رای بدم رو انتخاب می کنم دلم می خواد یکیش شما باشی عسل خاله


ممنونم خاله خوب و مهربونم
لیلا جواهری
11 تیر 92 16:23
عزیزم مرسی از حمایتتون. دوستتون داریم


قابلی نداشت عزیزم
لیلا مامان پرنیا
11 تیر 92 17:19
ای خدا من که تابه حال آشپز به این ماهی ندیدم شما چه طور؟امیدوارم برنده بشی عزیزمممممممممممممممممممم


ممنونم خاله جونم
مامان آوا
11 تیر 92 19:31
سلام خاله جون یه سر میاین وبلاگ من آخه تو برنامه نقاشی نقاشی شبکه پویا شرکت کردم و حالا میخوام بهم رای بدین دوستون دارم


عزیز دلم اومدیم رای شماره 51 رو برات ثبت کردیم انشاالله از نت های دیگه بازم برات رای میذارم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 1:13
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7

عزیز دلم رای 5 امتیازی رو براش ثبت کردم
به امید موفقیتش
مامان بهراد
12 تیر 92 11:36
چقدر زمان برد تا تأئيديه عكس جشنواره نيني شكمو به ايميلتون ارسال بشه و بهتون كد بدن؟


عکس هیراد جونی رو یکی از دوستان فرستاده ، ازش پرسیدم گفت حدود 20 ساعت طول کشید*
علی اصغر
12 تیر 92 21:26
196 روفرستادم امیدوارم موفق شی


ممنونم عموی خوبم
مامان پارسا و پوریا
13 تیر 92 0:13
سلام.پوریــا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده. ممنون میشیم اگه بهش رای بدین.با کد 412 ممنون



حتما عزیزم با شماره دوستانم بهش رای میدم
مامان مرضیه
30 تیر 92 17:54
په نظرای من کو خانمی نیستن

من همیشه میام سر میزنم مگه میشه نظر نذاشته باشم.


عزیز دلم فکر کنم نظراتت نرسیده ، میدونم که همیشه به یاد ما هستی گلم ، مرضیه جونمو ببوس