شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

نظرات (40)

مامان مهدیس و ملیسا
4 مرداد 92 0:52
ای جووووووووووووونم بووووووووس


مامان ایدین
4 مرداد 92 10:21
°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##


ما هم سوار شدیم اومدیم
غزل
4 مرداد 92 10:32
عزیــــــــز دلم ، فدای عکس خوشگلت بشم قهرمان کوچولو


خدا نکنه خاله جونم
darin
4 مرداد 92 11:40
سلام واقعا حال کردم وبتون عالیه ، آرزوی خوشبختی رو براتون دارم. راستی یه خواهش دارم ازتون ، ما یه دونه در دونه دختر کوچولوی فامیل داریم که واقعا خشگله و میخام تو جشنواره ی زیباترین دخترکوچولوها یا زیباترین کودکان دنیا شرکتش بدم اما از طریقه ی شرکت و همچنین آدرس مجله ش اطلاعی ندارم اگه بشه شما اطلاعی داشتین تو همین قسمت کامنتتون راهنماییم کنین ممنونتون میشم.
خواهش میکنم اگه تونستید راهنماییم کنید . دوستون دارم آرزوی خوشبختی


ممنونم گلم ، بابت جشنواره ای که گفتی چیزی نمیدونم ولی هیراد جون توی جشنواره اتلیه سها شرکت میکنه ادرس سایتش هم کنار صفحه هست اینم که مسابقه برای خود نی نی وبلاگه
لیلا مامان پرنیا
4 مرداد 92 14:36
سلام به هیراد عزیز وعمه لیلای گلشکلی دلم براتون تنگ شده بود ..دو سه هفته ای میشه که قسمت نظراتتون برام باز نمیشه
نماز وروزه هاتون قبول..التماس دعا دوست خوبم
مثل همیشه عکست عالیه بوکسور کوچولوی من


سلام به خاله جونم و پرنیا جونم، دیگه کاریش نمیشه کرد نی نی وبلاگه دیگه ،
عبادات شما هم مقبول ، از شما هم التماس دعا
ممنونم خاله جون
فرناز خاله آرسن جون
4 مرداد 92 14:44
ای ول بوکسور کوچولو ،خاله واسمون مدال بیار خیلی خوشتیپ شدی تو این لباسها


تشکر خاله جونم دوستت دارم
علی اصغر
4 مرداد 92 15:32
خداوندا، مرا وسیله ای برای برقراری صلحت کن!
در جایی که نفرت هست، به من عشق را بنما.
در جایی که ناسزا هست، به من گذشت را بنما.
در جایی که شک هست، به من ایمان ده.
در جایی که ظلمت و تاریکی هست، بگذار «نور» را گسترش دهم.
در جایی که اندوه و تأثر هست، به من یاری کن که شادی را بیابم!
رحمتی فرما و کاری کن که زیاد به جستجو نپردازم...
و به همان اندازه که مورد درک و فهم قرار می گیرم قادر به درک و فهم باشم...
مورد عشق و علاقه باشم، به همان اندازه ای که خودم دوست دارم و عشق می پرورانم...

ایمان دارم آنگاه معجزه پشت معجزه به وقوع خواهدپیوست و شگفتی ها هرگز پایان نخواهند گرفت...
سلام هیرادجان
برات ارزوی سلامتی دارم
یه دونه مشت میخوام من


ممنونم عمو جونم ، من به کسی مشت نمیزنم آخه مثلا دارم تمرین بوکس میکنم
مهسا مامان کیارش
4 مرداد 92 16:46
عزیزدلم خیلی دوست داشتنی هستی قوبون خودت و عکسای خوشگلت عزیزم


ممنونم ، خدا نکنه خاله جونم
مامان آوا
4 مرداد 92 17:03
محکم تر هیرداد جون


چشم خاله جون
مامان مرضیه
4 مرداد 92 17:46
آفرین به آقای بوکسور چقدم بش میادناز پسرمون.


مامان پارسا
4 مرداد 92 23:36
ماشالا تو این عکسه چه بزرگ شدی خاله جون


الی مامی آراد
5 مرداد 92 2:14
خیلی خوشگله فکر کنم رو دیوارهای خونتون دیگه جای خالی نباشه آخه این همه عکسهای خوشگل دارییی


اینها بیشترش عکسهای البوم هستش خاله جون ولی دیوارها هم تقریبا همونیه که شما میگید
می خوای تولد بگیری؟؟؟
5 مرداد 92 5:21
می خوای تولد بگیری؟ از آلان داری فکر می کنی براتولدش چه کار کنی بهتره؟؟؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 مرداد 92 5:31
به به چه پس بکسوری ای ول مواظب باشی هااا


چشم خاله جونم
مامان ایسان
5 مرداد 92 9:49
وای عزیزم این ژست هایه اتلیت منو کشته



امیر مهدی و عمی
5 مرداد 92 13:46
سلام سلام
ماشااله به این پسر ورزشکار
عمه جونی خوبید/
روزه نمازاتون قبول
رمزو خصوصی میذارم


علیک سلام عزیزم ،
از شما هم قبول باشه گلم ،
ممنون بابت رمز
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
5 مرداد 92 14:39
ســــلام عزیزم دارم ی پستـــ با عنوان دوستــ های امیـــرعلی میزارم تو وبلاگــــم میخواستم ببینم اجـــازه میدی تا یکی از عکس های نی نی خوشگلتــــ و کپی کنم ؟!؟!؟!؟!؟
منتظــــــــــــر جوابتـــــ هستـــــــــــم ...



خواهش میکنم عزیزم ،حتما گلم ، خوشحال هم میشیم
محیامامان دینا
5 مرداد 92 15:49
ورزشکار عزیزم قربون ژست خوشگلت


خدا نکنه خاله جونم
ساناز
5 مرداد 92 22:47
عروسک ناز و خوردنیو ببین حالا قهرمان بوکس شده واسه خودش
خاله جون انشالله همیشه قهرمان باشی عزیزم


ممنونم خاله جونم
مامان میعاد
5 مرداد 92 23:38
بوش بوش چه ورزشکاری شده واسه خودش این شیطون بلای عزیزم.


بوس برای میعاد جونم

شادی مامی رادین
6 مرداد 92 10:44
هیراد جوونمممممممم. بوکسور کوچولو چه عکس قشنگیه خاله جونم.

کجا رفتی آتلیه؟


ممنون خاله جونم ، رفتم آتلیه سها
رادین جونمو ببوسید
مامان ساجده
6 مرداد 92 15:28
وااااااي چقدر قشنگ شده معلومه اين كاره اي خاله جون
ليلا جون پس بقيه عكساش چي


ممنونم خاله جون چشماتون قشنگ میبینه
خاله جون میدونیکه من همیشه نمرین دارم فقط بیچاره عمه جونی
ساجده جون کلی کلنجار رفتم دیدم اپلود نمیشه منم خسته شدم گذاشتم واسه بعد انشالله
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 18:53
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!
آپم
آپم
آپم


اومدیم عزیزم*
mamane m@ni
7 مرداد 92 1:28
عجب ضربه ی محکمی خاله
از زنجیر و پلاکت که یه طرفی رفته معلومه که ژست نیست و یه ضربه ی واقعیه
آفرین به هیراد جون ,موفق باشی خاله


تازه خاله جون این جزو آروم ترینش بوده
ممنونم خاله جونم
mamane m@ni
7 مرداد 92 1:30
یادم رفت بگم لیلا جون که خیلی مطلب خاصی نیست پست رمزداری که گذاشتم ولی به روی چشم ...
خصوصی


میدونیکه وقتی پستی رمزدار میشه یه اخلاقهایی از ادم گل میکنه
ممنونم بابت رمز
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
7 مرداد 92 1:46
سلام گلم ممنونم بابت حضورت
امیدوارم شما هم همیشه خوش باشید و خندون تو این شبها ما رو فراموش نکنید


ممنمون عزیزم ،شما هم ما رو دعا کنید
مامان ارشیا
7 مرداد 92 15:45
قهرمان کوچولو یه عالمه بوووووووس


ممنونم خاله جون
بهاره مامان ونداد
8 مرداد 92 1:56



مامان آوا
8 مرداد 92 12:16



مامان حسام كوچولو
9 مرداد 92 2:17
ماشالله به اين قهرمان


صبا دخترعمه ی ریحانه
9 مرداد 92 18:22
سلام ...
ووی چه کیسه بکسی رو مشت میزنه !!
ممنون ک سر زدید راستی من چندوقت پیش به عکس خوشگل هیراد جون ک واسه جشنواره تابستانی بود رای دادم
هیراد جون رو از طرف من ببوسید


ممنون عزیزم از محبتتون
خاله دنبا
10 مرداد 92 17:06
آفرین قهرمان


متین
11 مرداد 92 23:44
یه بار دیگه هم برات کامنت گذاشتم فکر کنم
درسته؟


اگه همون اولیه هستش بله عزیزم
یه مامان
14 مرداد 92 18:13
سلام عزیزم لینکتون کردم
خوشحال میشم لینک کنین


عزیز دلم منکه همون اول لینکتون کردم ، منتها اون بکس بالایی هستش بعدا درستش میکنم عزیزم
سپید ماما علی
15 مرداد 92 9:36
عزیزم.... عکست واقعا بی نظیره... با دیدنش کلی کیف کردم


ممنون خاله جون
مامان بهراد
16 مرداد 92 7:36
امیدوارم درتمامی مراحل زندگیت موفق باشی


ممنونم خاله جونم
نگاری
19 مرداد 92 13:34
وای عکسهات چقدره خوشگله


چشمهاتون خوشگل میبینن خاله جون
مامان شايان
22 مرداد 92 12:26
چه عكس جالبييييييييييييييييييييييي


mamane m@ni
24 مرداد 92 23:51
لیلا جون همون رمز قبلی هست
حالا باز براتون خصوصی میزارم
ولی به پای عکسای هیرادم نمی رسه ها


ممنون که رمزو دوباره گذاشتی ، عکسهای خوشگلش رو دیدم ، اختیار دارید ، یکی از یکی نازتره هزارماشالله
متین من
18 آذر 92 14:51
سلام لیلا جون خوبی؟ تمام کیوسک های مجله فروشی های شیراز سرزدم مجله شهرزاد گیرم نمیاد میگن یک مدت چاپ نشده تا برسه دستمون طول میکشه واقعا شرمنده ت هستم این درخواست ازت میکنم میخوام از عکس متین که توی مجله چاپ شده واسم عکس بگیری ایمیل کنی خیلی ازت ممنونم ببخش که واست زحمت دارم اینم ایمیلم samaneha149@gmail.com منتظرخبرتم ممنونم
عاشقش
پاسخ
خواهش میکنم گلم ، عزیزم برات فرستادم ببوس متین جونم رو