شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

نظرات (63)

مامان ساجده
11 مرداد 92 1:48
به به مباركت باشه عسل خاله عكسات مثل هميشه يكي از يكي قشنگتر شده



ممنونم خاله جونم ، نتین جونمو ببوس
لیلا مامان پرنیا
11 مرداد 92 10:36
عزیییییییییییییییییییزمقربون اون خنده های نازت برم قهرمان کوچولوی منمثل همیشه نازو دلبری عسل خاله
لیلا جون یه آتلیه تو کرج در همین کیفیت نمی شناسی؟


خدا نکنه خاله جونم
ممنونم از شما
بابت اتلیه میام پیشت ، پرنیا جونمو خیلی ببوس
الی مامی آراد
11 مرداد 92 12:45
خیلی خیلی خوشگلند منکه حسابی کیف کردم مبارکت باشه گلمممممم


ممنونم خاله جونم ، آراد جونمو ببوسید
مامان بابای الیسا
11 مرداد 92 18:28
ای جونم چه عکسهایییییییییییی چه پسر نازییییییییییی عزیزم همه عکسهات قشنگ و ناززن


ممنونم عزیزم از شما
یه ما مان
11 مرداد 92 21:13
سلام مامان مهربون
نماز روزه هاتون قبول باشه و در کنار خانواده لحطات خوبی رو سپری کنید
ماشالا چه فرشته کوچولوی نازی خدا براتون نگه داره
از طرف من ببوسیدش
میشه پسر منم تو جمع دوستای هیراد جون قبول کنین ؟
ما رو هم خبر کن تا لینک کنم


ممنونم عزیزم ، با کمال افتخار لینک شدید
m
11 مرداد 92 23:07
سلام اقا هيراد ما چه خوشتيپ شده
ببوسش
چند تا عكس جديد توپ بفرست برام بزارم توي البوم
مرسي


ممنونم ، چشم حتما
ستارگان آسمان من
11 مرداد 92 23:37
سلام .چقدر عکساش قشنگ شده البته خود هیراد خیلی ماهه ....چه خوب همکاری میکنه من 2 ماه پیش پسرم و بردم سها اصلا همکاری نکرد


ممنونم گلم ، هیراد جون هم حسابی اونجا اتیش میسوزونه ، من از عکاسها توقع ام بالا هستش و باید اینقدر عکس بیاندازند تا یه ژست خوشگل ازش در بیاد
کاش ادرس گذاشته بودید عزیزم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
12 مرداد 92 2:56
الهی که من فدای خودت و اون عکس های نازتـــ برم ...
پســــرکــــ ناز من ...



خدا نکنه خاله جونم
یه عالمه بوس برای امیرعلی جونم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 مرداد 92 4:56

سلام هیراد جون عزیزم بهت تبریک میگم اولین نفری
ایول چقدر رای اوردی پسر شیطون


ممنونم خاله جونم ، ولی آخه تا پایان یه هفته ای موندهشما برای من دعا کنید منم برای ایلیا جونم
مامان ارشیا
12 مرداد 92 15:15
با وجود خودت عکسات خیلی ناز شدن خاله جونی


یه دنیا تشکر از شما خاله جونم
خواهرفرناز
12 مرداد 92 15:38
بووووووووووووس خیلی قشنگن


ممنونم عزیزم
mamane m@ni
12 مرداد 92 15:43
قربون صورت ماهت خاله
چه عکسای زیبایی
راستی عکس اولیه خیلی خیلی جذابه
یه پسر عسل و تو دل برو



خدا نکنه خاله جونم
ممنونم از شما
غزل
12 مرداد 92 17:06

فدات بشم خوشتیپ خاله



خدا نکنه خاله جونم
مامان مهدیس و ملیسا
12 مرداد 92 18:05
الهی من فداش بشم خوشتیپ خاله
بووووووووووووووووس


خدا نکنه خاله جونم
مامان مهدیس و ملیسا
12 مرداد 92 18:06
خصوصی عزیزم
لیلا جواهری
12 مرداد 92 18:19
سلام عزیزم. ماشالا آقای خوشتیب همه فن حریف. ایشالا همیشه موفق باشی گلم


ممنون خاله جونم
صبا دختر عمه ی ریحانه
12 مرداد 92 18:39
سلام با دوتا آپ جدید منتظرتونیم


اومدیم انشالله
صبا دختر عمه ی ریحانه
12 مرداد 92 18:40
نظر یادتون نره ...آپیم ...دوتا آپ جدید


جشم عزیزم
علی اصغر
12 مرداد 92 21:07
گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند
شاید چون آرزوهایم بلندند …
ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید :
امیدی هست ؛ چون خدایی هست …
آری ، وچه زیبا نوشته بود …
همواره با خود تکرار میکنم،
امیدی هست ؛ چون خدایی هست …
سلام
وقت بخیر هیرادجان ماشا اله ماشااله
به مامانت بگو حتما برات یه اسپند دودکنه خیلی قشنگ شده
الهی تنت سالم
دردوبلات بخوره توسرم
تی فدا هیراد جان تی فدا



ممنونم ، خدا نکنه عمو جون
مرجان مامان اران
13 مرداد 92 3:27
وای چه عکسای خوشگلییییییییی عزیزمممم
همیشه لبت خندون باشهههه پسر نازززززززززززززز
ببخشید دیر مبام پیشتون خیلی گرفتار بودمو نبودم عزیزمممم


ممنونم گلم ، چقدر خوشحالم که اومدی عزیز دلم ، انشالله این چند ماه هم به خوبی و خوشی بگذره و روی ماه باران جون رو هم ببینیم، آران جونمو ببوس
مامان فائزه
13 مرداد 92 15:56
وای عکساشو چه قــــــــــــــدر قشنگه

ی قــــــــــرار نی نی وبلاگی دیــــــــگه !!!!

بــــــــدو بیا تو سایت فرشته های 91
http://ninihaye91.niniweblog.com/

و نظر ت و بذار ...

منتظـــــــرما


ممنونم خاله جونم ، بوس برای یسنا جونم
یه خورده کنترل بچه ها توی نمایشگاه سخته عزیزم ،

شادی مامان رادین
13 مرداد 92 16:15
عزیزم هیراد جوون عکسات فوق العاده بود. مثل همیشه ناز و دوست داشتنی.
کجا رفتی آتلیه گلم؟


مرسی خاله جونم
آتلیه سها رفتم خاله جونم ، رادین جونمو ببوسید
سارا
13 مرداد 92 16:55

وای که چقده تو نازی جگر ، عکسهاتو کدوم اتلیه انداختی پسر خوشتیپ



ممنون خاله جون ، من آتلیه سها عکاسی میشم
علی اصغر
13 مرداد 92 21:33
سلام
توی وب پریا گلی دیدم هیراد جون اوله خیلی خوشحالم


ممنونم عمو جون ، ولی فعلا اول هستش تا پایان جشنواره چند روزی باقی مونده، دعا کنید برام دیگه
مامان پارسا و پوریا
14 مرداد 92 21:47
وای کـــــــــــــــــــــــــه چقــــــــــــــــدر قشنگه. هم خودش هم عکساش. از طرف من در ابتدای امر یک فشــــــــــار محکم سپس یک گاز و بعد یک بـــــــــــــــوس جانانه لطفـــــا


ممنون خاله جونم ،
چشم حتما ، از صبح تا شب مدام بوس و گازش میکنیم یکیش هم از طرف شما
مامان پارسا
15 مرداد 92 0:01
وای چه عکسای خوشکلی


مامان بردیا قلقلی فلفلی
15 مرداد 92 0:06
سلام خاله.چقد خوشگل شدن عکسات البته خودت انقد نازی که عکسات مجبور میشن خوشگل بشن....

یه عالمه بوس برای این پسر ناز...


مرسی خاله جون از اینهمه لطفی که دارین ، بوس برای بردیا جونم
مامان آوا
15 مرداد 92 0:15
وای چه عکسای قشنگی .دست عاشقت درد نکنه که اینقدر برات زحمت میکشه


چشماتون قشنگ میبینه عزیزم، شما لطف دارید
خاله کمیل و کیان
15 مرداد 92 1:32
سلام خوشحال میشم اگه تبادل لینک داشته باشیم با اجازه لینکتون کردم خیلی خوشحال میشم به ماهم سر بزنیید
http://komeylbaba.niniweblog.com/


با کمال افتخار لینک شدید
سپید ماما علی
15 مرداد 92 9:34
ای جووووووووون چه عکسهای نازی... چه ژستهایی گرفته این پسر خوشتیپه... همشون عالی و زیبا بودند


ممنون خاله جون ، علی جونمو ببوسید
Atena
15 مرداد 92 13:01
سلام عزیز دلم
مرسی از حضورت
ایشالله به حق اقا امام زمان عاقبت به خیر بشید
برای هیراد کوچولو ارزوی سلامتی زیر سایه پدر و مادرش و دارم باشد که خداوند عالم زیر سایه حق این پسر شیرینو به خیر و برکت برسونه
سوره مریم با شما


ممنونم گلم ، اجر شما هم با آقا امام زمان
مامان برديا
15 مرداد 92 14:06
باز هم با عكسات دلبري كردي گل پسر


مرسی خاله جونم ، شما لطف داری
فرناز خاله آرسن جون
15 مرداد 92 14:38
عکسهای اتلیه عالی شدن ماشالله خاله همه ورزشهارو انجام میدی ای ول ورزشکار ای ول قهرمان که تو همشون مدال آوردی ایشالله بزرگ که شدی ورزشکار حرفه ای بشی واقعا همه عکسها عالی شدن


ممنونم ، چشماتون قشنگ میبینه خاله جون
مامان مرضیه
15 مرداد 92 22:35
چش نخوری هیرادی


نه ایشالله خاله جونم
خاله کمیل و کیان
15 مرداد 92 22:50
واااااااااااااااااااااااااااااااای چه عکسای خوشگلی


ممنونم خاله جونم ، شما لطف دارید
مامان بهراد
16 مرداد 92 7:39
مبارکه عکسات خیلی نازن


ممنونم خاله جونم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 مرداد 92 14:22
گل نازم خصوصی تو چک کن


ممنونم عزیز دلم
محیامامان دینا
16 مرداد 92 16:25
مبارکت باشه گلم.خصوصی داری.


خاله کمیل و کیان
16 مرداد 92 20:38
عیدتون مبارک


عید شما و کمیل جون و کیان جون هم مبارک
امیر مهدی و عمی
17 مرداد 92 1:38
سلام بر مهربون عمه
مثل همیشه عالی بود
نازنین پسر
عمه جون پیشاپیش عیدتون مبارک باشه


ممنون عزیز دلم بر شما و امیرمهدی جونم هم مبارک
لیلا مامان پرنیا
17 مرداد 92 18:29
همیشه لحظه خداحافظی"صاحبخونه دم در به مهمونش لبخند میزنه !
لبخند خدا گوارا...
عیدتون پیشاپیش مبارک


ممنونم گلم ، بر شما هم مبارک
مامان پارسا و پوریا
17 مرداد 92 22:05
میبینم که هیراد جـــــــــــــــــــون نفر اول رای گیری شده
واقعا هم عکسش قشنگه


ممنون خاله جونم ، شما خیلی لطف دارید
خاله کمیل و کیان
18 مرداد 92 3:45
واسه هیراد جونو عمه لیلاش


دوستت دارم خاله جونم
خاله کمیل و کیان
18 مرداد 92 3:46
واسه هیراد جونو عمه لیلاش


ممنونم خاله جونم
مامان مرضیه
18 مرداد 92 11:40
ااااااااااا بازم کامنتمو نمیبینم که امانه از دست....

فدات شم خاله چه نازی تو


خاله جون همه کامنتها تائید میشن ، اما به خاطر ماه رمضان و خستگی و بیحالیش دیر به دیر میومدیم وبلاگ
متین
18 مرداد 92 12:55
خدایا

عید است و دلم خانه ویرانه، بیا / این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید فطر بر شما مبارک......


این عید سعید بر شما هم مبارک

متین
18 مرداد 92 12:56
خدایا عید است و دلم خانه ویرانه، بیا / این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا یک ماه تمام مهیمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا عید فطر بر شما مبارک
علی اصغر
18 مرداد 92 13:45
محبت شما چشمه ای است ازجنس نور
ارادت من سلامی است ازراه دور
باعث افتخاراست عرض شادباش وتبریک اینجانب همزمان بانسیم روح بخش عید سعیدفطرشرفیاب شود،
عیدتان مبارک


عید بر شما هم مبارک
مرجان مامان اران
18 مرداد 92 18:01
عیدتون مبارکککک عزیزمم


عید شما و آران جونم و باران جونم مبارک
خاله کمیل و کیان
19 مرداد 92 0:26



mamane m@ni
19 مرداد 92 2:04
هیراد جونم تبریک می گم عزیزم
تو مسابقه ی نی نی شکمو رتبه آوردی
ایشالا تو زندگی همیشه موفق باشی عسلم
آرزوی بهترین ها برای شما


ممنونم خاله جونم
عرفان خان و مامان زهره
19 مرداد 92 2:34
سلام به هیراد عزیزم و عمه ماهش
عیدتون مبارک
وای پسرمون چشم نخوره با این ژستها و عکسهای نازش ... خوردنی تر شده
عمه خانم اسپند براش دود کن
براتون بهترینها رو آرزو میکنم


ممنون خاله جونم ، دوستتون دارم
مامان پارسا
19 مرداد 92 2:52
هیراد جان مبارکه . تو جشنواره دوم شدی عزیزم


ممنونم خاله جونم
خاله دنیا
22 مرداد 92 10:57
عکسات مثل همیشه قشنگه خاله جون


مرسی خاله دنیا جونم ، بوس برای رونیکا جونم
مامان شايان
22 مرداد 92 12:25
عكسها بينظيرن عمه جون


ممنونم عزیزم ، شایان جونمو ببوس
مامان آنی
22 مرداد 92 13:29
عکسات فوق العاده بودهیرادجون


مرسی خاله جونم
خاله کمیل و کیان
23 مرداد 92 0:49
عمه خانوم کم پیدایی


دور از جون شما و همه کوچولوها کمی دگیر با یه ویروس جدیدم*
بهاره مامان ونداد
26 مرداد 92 16:10
وای محشره عسیسممممممممممم خیلی ملوسند مخصوصا اخریه که دیگه حرف نداره


ممنونم خاله جون ، دوستتون دارم
مائده(ني ني بوس)
26 مرداد 92 22:50
خاله ببين اينجا هم اول شدي و قهرمان و كلي مدال گرفتي


مهسا مامان صدرا جونی
28 مرداد 92 9:24
یه سوال؟چرا من با دیدن این عکسها دلم قیلی ویلی کرد؟

آخییییییی ..... چون این گل پسر انقدر نازه که عکساش قشنگتر از حد نرمال افتاده.
خخخخخخخخخخخ چه جمله بندی کردم؟!!!
عشقه خاله... خیلی خوشگلن عکسات.ناااااااااااااااااااااااز.... مخصوصا وقتی میخندی دندونات میزنه بیرون....واااااااای اونوقت که دیگه دلم آب میشه.


خاله جون دلتون قیلی میره چون یه عروسک ناز و خوردنی دارید که هزارتا فرشته آسمونی هم به پاش نمیرسند ،
به هر حال من که از تعریفاتون کلی چاق شدم
مهسا مامان نورا
4 شهریور 92 17:04
نه بابا یه پا ورزشکاری و ما خبر نداشتیم ماه شدی خاله برنده شدنت در مسابقه نی نی شکمو هم تبریک میگم یه سر به وبمونبزنید دوستهای خوبی میشیم واسه هم از طرف نورا جون


خاله جون تازه ورزشهای دیگمو ندیدی
ممنون از شما ، چشم ما هم میایم
علی اصغر
22 شهریور 92 22:01
اگه "م" مشکلات رو برداری زندگیت شیرین میشه ……
زندگیتون شکلاتی.


امیدوارم م از مشکلات همه کم بشه
متین من
30 آذر 92 16:49
مثل همیشه عالی هیرداد جونم تا الان همه جور عکسی داریا دست مامانی وعمه جونی درد نکنه
عاشقش
پاسخ
ممنون خاله جون