شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

ماجراهای جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ

1392/5/19 2:29
نویسنده : عاشقش
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

 

moteharek fetr yasgroup.ir 1 تصاویر متحرک عید سعید فطر   سری اول

 

niniweblog.com

 

سلام  به همه دوستهای خوبم

 

 

عید سعید فطر بر همه مبارک

 

 

 

نیمه شعبان امسال یعنی١٣٩٢ مسابقه ای با نام نی نی شکمو

 

از طرف مدیریت نی نی وبلاگ برگذارشد

 

عمه جونی به خاطر خستگی تبلیغات در جشنواره نوروزی سها

 

که به تازگی با سوم شدن من تموم شده بود به هیچ وجه

 

قصد شرکت توی این مسابقه رو نداشت اما خوشبختانه

 

 یکی از دوستان عمه جونی عکسمو به نی نی وبلاگ فرستاد

 

و ما موندیم توی معذورات برای تبلیغ برای کد ١٩٦ مربوط

 

به عکس اینجانب که باید به شماره ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠

 

پیامک زده میشد

 

و بالاخره با یک ماه و نیم

 

تلاش و استرس عمه جونم و مامانی و دوستان

 

با ١٦٠٦ رای نفر دوم شدم

 

خدائیش آخرهاش رمقی براشون نمونده بود

 

چون زحمات بسیار برای بدست آوردن آرا همزمان با 

 

روزه گرفتن توی روزهای گرم و ساعات طولانی تابستان

 

بهمراه سر کردن با پسملی شیطونی مثل من ،  

 

گذر زمان رو خیلی نفس گیر کرده بود

 

ولی خب این هم به سرانجام خودش رسید

 

ولی از نظر من و عمه جون

 

همه ٧٥٣ فرشته ای که شرکت کردند رتبه اول رو دارند

 

چون برای این موجودات پاک و معصوم نمیشه

 

مزیتی گذاشت که در دیگرشون وجود نداشته باشه

 

در آخر هم از زحمات مدیرت نی نی وبلاگ

 

 برای برگذاری این مسابقه تشکر میکنم

 

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

عمه لیلا
19 مرداد 92 3:07
عزیز دل عمه یه دنیا دوستت دارم این رو به یاد داشته باش که تلاشی برای جمع کردن رای برات داشتم فقط شوق هیجان مسابقه بود و اصلا قابل قیاس با وسعت دوست داشتنت و خواستار شاد بودن وسلامتت نیست ،
چون اگر رتبه 753 هم میشدی برای من برترین بودی عزیزم ،
برات آرزو دارم توی مسابقه انسانیت جزو برترینها باشی که مهمترین رقابت توی دنیاست
دوست دارم بدونی که خیلی بیشتر از تموم دنیا برام عزیزی و همیشه دعای من برات عاقبت به خیری و داشتن زندگی راحت و سالم و بهترین موفقیتهای خوب برای همیشه هستش ، مراحلی که بزرگترها باید کمکت کنند ولی تلاشگر اصلیش خودت باید باشی عزیزم ، موفق باشی گلم


مبین فرفری
19 مرداد 92 3:09
تبریک تبریک مبارک باشه عزیزم


ممنونم عزیزم
نگاری
19 مرداد 92 13:31
سلام
جونم عزیزم مبارکت باشه خاله
دیروز نفر اول بودیا امروز شدی دوم زیاد فرق نمی کنه حالا در هر صورت مبارکت باشه عزیزم


ممنونم خاله نگار جونم ، از نظر من که عکس آدرین جونم با اون خوشمزه انگشت خوردنش از همه خیلی خیلی بهتره
مامان علي خوشتيپ
19 مرداد 92 17:57
تبريك ميگم.موفق باشي عزيزم


ممنون خاله جون ، منم به شما تبریک میگم
غزل
19 مرداد 92 20:08

مبارکه عزیز دل خاله ، فدات بشم گلم ، خیلی دوستت دارم




ممنون خاله جونم ، خدا نکنه ، منم شمارو خیلی دوست دارم
hedieh
20 مرداد 92 1:25
سلام عزیزم
خوبی ؟
عیدت مبارک،مر30 از این همه لطفتت در این مدت به پاس لطف شما یه هدیه خوب هم براتون داریم...........


عید شما هم مبارک ، ممنونم عزیزم
متین
20 مرداد 92 3:12
تبریک میگم عزیزم ایشالاتو تمام مراحل زندگیت موفق باشی


ممنون خاله جونم ، منم برای شما همین آرزو رو دارم
سپید ماما علی
20 مرداد 92 10:21
تبریک تبریک خیلی خیلی تبریک

گل پسرمون دوم شده... هورااااااااااااااااا

انشاءالله در تمام مراحل زندگیت همیشه موفق باشی گلممممممممم


یه دنیا تشکر خاله جون ، شما هم همینطور
الی مامی آراد
20 مرداد 92 12:21
تبریک میگم عزیزم


ممنون گلم
امیرمهدی و عمی
20 مرداد 92 12:46
تبریک عمه مهربون
عمه هم یعنی شما نه عمیای تنبل سید امیرمهدی
انشاالله همیشه پیروز و سربلند باشید


ممنون گلم
عزیز دلم شما هم همتا ندارید ، فقط یه خورده من تو این جور تبلیغات هیجانم بیشتره
محیامامان دینا
20 مرداد 92 13:31
عیدت مبارک گلم.دوم شدنت هم مبارک.دوست دارم


عید شما هم مبارک
ممنون خاله جون ، منم شما رو دوست دارم
لیلا جواهری
20 مرداد 92 18:06
سلام عید شما هم مبارک
تبریکککککککککککککککککک عزیزم برای دوم شدنت. مبارکت باشه جایزه هات.عزیزم عمه جون خدا قوت آفرین به این همه همت. خوش بحال هیراد جونی که چنین عمه ای داره. خدا همیشه شاد و سالم نگهتون داره


ممنون گلم ، انشالله شما هم همیشه شاد و سلامت باشید عزیزم
مامان پارسا
20 مرداد 92 23:40
مبارکه . خسته نباشید
واقعا درک می کنم چون وضعیت ما هم همینطور بود ولی خوب نتیجه شما خیلی عالی بود. انشالا همیشه موفق باشید.


ممنون گلم ، واقعا همه شرکت کننده ها خسته نباشند ، بوس برای پارسا جونم
مامان آروین
21 مرداد 92 0:02
هزاااااااااااااااااااااااااااااااااااااارتا و دست و هورااااااااااااااااااااااااااااا برای شیر شاه کوچولوی خودمون
مبارکت باشه
ایشالله ایشالله همیشه و همه جا خوش و نیکو بدرخشی


ممنون عزیزم
آروین جونمو ببوس
مامان آروین
21 مرداد 92 0:03
عید آمد و عید آمد با نقل و نوید آمد
رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد
دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل
هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد
این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان ودلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم . . .


ممنون عزیزم ، عید برشما هم مبارک
خاله کمیل و کیان
21 مرداد 92 1:47
وای عزیزم خوشحالم که برنده شدی دست عمه لیلا
جونو مامانی درد نکنهمارک باشه


ممنون گلم ، محبت دارید عزیزم
نسترن
21 مرداد 92 14:00

تیریک تبریک تبریک ، هزار تا تبریک به گل پسر خوشتیپمون



مرسی خاله جونم
طناز
21 مرداد 92 22:57


تبریک میگم خاله جون





ممنون عزیزم

مامان بردیا قلقلی فلفلی
22 مرداد 92 0:09
سلام.عیدت مبارک باشه.

آفرین آفرین....

تبریک میگم به تو و مامانی و عمه جون ..

ایشالا تو همه مراحل زندگیت اول باشی گل پسر...




ممنون خاله جونم ، بردیا جونمو ببوس

الی مامی آراد
22 مرداد 92 10:19
تبریک میگم عزیزم


ممنون عزیزم ، آراد جونمو ببوس
خاله دنبا
22 مرداد 92 10:54
مبارکه هیراد جونم البته آفرین به این عمه


ممنون خاله دنیا جونم
مامان شايان
22 مرداد 92 12:24
سلام به عمه جون سلام به گل پسري برنده شدنت مبارك خوشگل خاله و عمه جون ، تاخير مارو ببخش اما هميشه به يادتون بوديم دوستتون داريم راستي ما آپيمااااااااااااا


سلام به روی ماهت عزیزم ، ممنون گلم
ما هم اومدیم
مامان آنی
22 مرداد 92 13:28
مبارکت باشه گل پسری
دست عمه جونی . مامان و بابا برای زحماتی که کشیدن درد نکنه


ممنون خاله جونم ، محبت دارید عزیزم
دیانا
22 مرداد 92 20:07

هورررررررررررررررااااااااا
هیراد جونی برنده شده



ممنون عزیزم
مهتاب
22 مرداد 92 20:09

برنده شدنت مبارک آقا خوشتیپه، یه دنیا دوستت دارم


ممنون خاله جون ، منم شما رو دوست دارم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 مرداد 92 20:36
سلام اول اینکه خصوصی تو چک کن
دوم اینکه مبارک باشه نفر دوم شدنت چه خوبه که دوتا از دوستای خوبم یعنی هیراد و علی رضا جز نفرات اول تا 6 هستن
باعث افتخاره
سوم رمز موفقیتتون و به ما هم بگید اخه این همه رای از کجا جمع کردی
ایول داره والا


ممنون عزیزدلم ، شما لطف دارید ، ایلیا جون هم که به لطف زحمات شما جزو نفرات برتر هستش پس از طرف ما هم به شما تبریک
مامان بابای الیسا
22 مرداد 92 22:30
وای عزیز دلم پسر گلم از صمیم قلبم بهت تبریک میگم و امیدوارم همیشه هر جایی که دوست داری موفق و برنده باشی خیییییییییییییییلی خییییییییییییییییلی خوشحالم دست همگی درد نکنه مخصوصا این عمه گلت که اینقدر دوست داره و واست وقت میذاره امیدوارم بزرگ که شدی قدرشو بدونی عزیز دلم . روی ماهتو بازم میبوسم


خیلی خیلی ممنونم خاله جونم
مامان پارسا و پوریا
22 مرداد 92 22:41
تبریکات صمیمانه ما رو پذیــــــرا باشید


یه دنیا تشکر از لطف شما
فرشته
22 مرداد 92 23:50

افرین به شیر کوچولو که دوم شده



ممنون خاله جونم
نسیم
22 مرداد 92 23:51
مبارکه هیراد کوچولو


ممنونم خاله جونم
خاله کمیل و کیان
23 مرداد 92 19:27
وااااااااااااااااااااااااااااااااای خوشحال شدم مبارک باشه .تیریک میگم عمه جون و هیرادجون

ممنون عزیزم ، کمیل و کیان جونمو ببوس
خاله کمیل و کیان
23 مرداد 92 19:28
عمه جون باما قهرید پیشمون نمیایید


فدات بشم گلم ، چرا قهر باشیم!!!!!!!!!!!
چند روزی یه کم حام نانساعد بود عزیزم، همین الان اومدیم*
مامان حسام كوچولو
25 مرداد 92 18:57
مباركه هيراد جون انشالله كه بزرگ بشي و مزد زحمات عمه جونت رو بهش بدي


ممنون خاله جونم ،
عزیزم کوچولوها خوش و سلامت و عاقبت بخیر بشند برای من همین کافیه
سارا
25 مرداد 92 21:58
مبارک باشه عزیز دلم ، راستی عکس خوشگلتو کنار هدیه ات توی سایت سها دیدم واقعا میدرخشی عزیزم


ممنونم خاله جونم
مائده(ني ني بوس)
26 مرداد 92 22:49
واقعا با اين عكسي كه انداختي لايقشم بودي برنده شي خاله


ممنونم خاله جون ، شما لطف دارید
مامان ارشیا
27 مرداد 92 15:24
یه عالمه دست و هووووورررراااا برای شیر شاه کوچولوی مامبارکت باشه عزیز دل خاله نوش جونت باشه برنده شدن و جایزش ولی خاله جون یادت نره مسابقه واقعی تو زندگی واقعی باید همه تلاشت برای رسیدن به اون بکنی تا موفق بشی


مرسی خاله جونم ، انشالله من تلاش میکنم همه هم دعا کنند که راهمون هموارتر بشه و خدا کمک کنه تا موفق بشیم
مامان ساجده
27 مرداد 92 23:58
عزيز دلم تبريك ميگم


ممنونم
علی اصغر
28 مرداد 92 23:52
سلام هیراد جان
بهت تبریک میگم خیلی خوشحالم عزیزم


ممنونم عموی خوبم ، این موفقیت به لطف شما و دیگر دوستان خوبم قسمت من شد
رضا
29 مرداد 92 14:25
سلام به قهرمانمون هیرادجون خوش به حال هیراد که چه عمه ای داره به این عمه آفرین


مامان آوا
29 مرداد 92 17:57

آفرین به این شیرشاه خودمون


یه دنیا تشکر خاله جون
مهسا مامان صدرا جونی
10 شهریور 92 15:20
عمه لیلا آپ کن دیگهههههه

ما منتظریمااااااا


چشم عزیزدلم