شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

نظرات (17)

zahra
15 اسفند 91 5:03
سلام عمه لیلا به ما هم خبر بده تو مسابقه ها شرکت کنیم شما از کجا با خبر میشی

رفتم برات رای دادام اون بارم رای داده بودم


ممنون گلم ، ادرس که برام نذاشتی عزیزم *
کیمیا
15 اسفند 91 8:05
خیلی نظر تنگی که از دادن آدرس سایت قاب عکس دریغ داری


نیازی نیست برای نادانی شما جوابی داد، کسی که حتی زحمت ادرس گذاشتن رو به خودش نمیده و فقط طلبکاری ازش میباره و زبانش به تشکر باز نمیشه

آتيلا جون و مامان شيما
15 اسفند 91 8:18
واي چ نازه اين عكس فسقلي...
جيگلتو شيطون بلا...


asghar
15 اسفند 91 11:16
سلام
رفتم براتون رای دادم اون بارم بهش رای داده بودم


ممنون از لطفتون *
خواهر فرناز
15 اسفند 91 14:32
سرما نخوری گلم
قربان خنده هات بشم
بوووووووووووووووووس


خدا نکنه خاله جون * عکسهای تابستونه هستش دیگه *
لیلا مامان پرنیا
15 اسفند 91 15:58
شرح لازم نیست لیلا جون آدم میخواد تو این عکس هیراد رو قورت بده بهتر بود مینوشتی هرکس هلو میخواد با چاشنی شن وماسه بفرماااااااااااااااااااابوس برای هیراد گلم


نوش جون خاله جونی * این بوسها هم برای پرنیا جونم
غزل
15 اسفند 91 18:12
هیراد جون خاله فدای ذوق و خنده بی ریات بشه کاش دم دستم بودی با همون شن و ماسه ها هم کلی میچلوندمت هم گازگازیت میکردم عزیزم

قربونت برم فسقلی


خدا نکنه خاله مهربون *
غزل
15 اسفند 91 18:34
راستی در جواب یکی از بازدید کننده های نچندان محترم وبلاگ زیبای هیراد جونم که عمه مهربونشو که به درخواست کمک همه دوستانه جواب میده و حتی پستی رو برای معرفی سایت فریم های عکس گذاشته بود رو نظر تنگ خوانده باید بگم انسان طلبکار راه به مقصد نخواهد برد اگر خود را انسان میپنداری سعی در اصلاح هم اندیشه هم بیانت داشته باش


ممنون عزیزم از لطفی که به من داری ، من ناراحت نشدم چون استادی داشتم که همیشه نصییحتی داشت :دنیا مجموعه ای از اضداد تشکیل شده بنابراین از همه نمیشه توقع متعادل بودنو داشت عزیزم *


کیمیا
16 اسفند 91 11:57
چقدر قشنگ بلدید توجیه کنید آدرس ایمیل من در همه مسیج هام موجود بود. پس تو نادان تری


از همه دوستانم خواهشمندم برای همه بیماران مخصوصا اینچنینی و بیکار دعا کنند*
مائده(ني ني بوس)
16 اسفند 91 12:09
خيييييلي خوشگله


نسیم
16 اسفند 91 15:20
بهت رای دادم هیراد کوچولو
امیدوارم تو برنده بشی خوش تیپ


مرسی خاله جون *
مهسا مامان کیارش
16 اسفند 91 19:00
الهی بگردم چه کیفی میکنه خنده شو نیگاه عزیزمیییییییییییییییی


خدا نکنه خاله جون
صبا
16 اسفند 91 19:24
ای جانم چه خنده ای...........
مرسییییی


وانیا باستان پور
17 اسفند 91 13:47
ما برگشتیممممم
مامان ارشیا
18 اسفند 91 0:14
@};
واییییییییییی جوووووووووووووونم با این عکس قشنگت......




مامان آوا
18 اسفند 91 6:50
عمه جون ما خیلی وقت از شما خبری نداریم ولی من هر روز به شما سر میزنم .
رفتم به شیر شاه هم رای دادم


ممنون عزیز دلم ، ما هم تند تند میایم پیشتون *
مامان پارسا و پوریا
21 اسفند 91 21:43
ای جاااااااااااااااااااااااااان