شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

دو پیکاسو در یک روز بارانی

1391/8/25 19:25
نویسنده : عاشقش
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

چند روز پیش یعنی بیست و سوم آبان یکی از روزهای حسابی بارونی پاییزی من و عمه جونی دعوت بودیم خونه یکی از دوستهای دوره دانشجویی عمه یعنی خاله ساجده جونم و پسر نازش متین جون جونی

اول صبح مثل یه پسر خوب مسواک زدم بعد لباسامو پوشیدم تا بریم همون جائیکه دعوت بودیم

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

وای چه بارونی بود بالخره رسیدیم خونشون با دیدن خاله و متین جونی کلی ذوق زده شدم لباس راحتیهامو که پوشیدم رفتم پی بازی با متین اما اون که پنج ماه از من کوچیکتره زیاد دوست نداشت باهاش قاطی بشم اخه تا فرصتی دست میداد و چشم بزرگترها دور میشد خیلی سفت تو بغلم میچلوندمشو تند تند بوسش میکردم اخه من کوچولوهایی مثل خودمو خیلی دوستشون دارم هر چی هم میگفتند هیراد نکن گوشم بدهکار نبود که نبود

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن 

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

بعد از شیطنتهاو جاتون خالی خوردن ناهاریعنی دستپخت خیلی خوشمزه خاله ساجده

چون بازیگوشیم توی خونه دیگرون نمیذاشت بخوابم قرار شد روی بوم با رنگ انگشتی نقاشی کنیم انجوری شد که دو تا پیکاسوها مشغول شدند و از هنرمندی هم  چیزی کم نذاشتند

 

 

 

 

 

 

 

وسایل نقاشی که جمع شد هر دو تامون خوابیدیم حدود ساعت پنج بعدازظهر بود که هنوز رحمت خدا میباریدو عمه دیگه مجبوری لباسای منو تو خواب پوشوند که بریم خونه ولی تا خواست بغلم کنه چشمام باز شد  یه مقداری از مسیرو لطف کردندو رسوندمون ولی ازمیدون پونک ترافیک خیلی سنگینی بود تا خود خونمون که وسط نارمکه تقریبا بعد از چهار ساعت و نیم رسیدیم البته  من که مشکلی با اون ترافیک وحشتناک نداشتم چون تقریبا سه ساعتشو خواب بودم بقیش هم شیطونی کردم خلاصه بگم که به  من خیلی خوش گذشت و از صد تا روز افتابیو رنگین کمونی بهتر بود مرسی عمه جونی 

و خیلی ممنونم خاله ساجده جونمقلب 

 شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

باران قلنبه
3 آذر 91 23:03
خوش به حال هیراد جونم که عمه به این مهربونی داره


ممنون خاله جون انشاالله همیشه سرنوشت با تموم این کوچولوها مهربون باشه