شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

بیست و هشت در بیست و هشت

1391/10/28 19:32
نویسنده : عاشقش
523 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز بیست و هشتم دی ماه من دقیقا 28 ماهه شدم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

اینقدر کوچیکم که نمیدونم وضعیت دنیا و آدمهاش چه جوریه

ولی دعا میکنم که همشون کنار هم شاد و سلامت باشند

آخه میگن خدای مهربون دعای بچه ها رو خیلی زود برآورده میکنه

صلح بین همه از مهمترین آرزوهای منه خدا جونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ماني مسافر كوچولو
28 دی 91 22:03
هیراد جون تبريك

ممنون عزیزم*****

لیلا مامان پرنیا
28 دی 91 22:20
مبارکه شیر مرد کوچک من یه آمین بلند برای دعای خوبت عسلم


خیلی ممنون خاله جونم ، پرنیا جونمو ببوسید *
امیر مهدی و عمی
28 دی 91 23:05
مبارک باشه عزیزم


ممنونم ، امیرمهدی جونو ببوسید *
متین من
29 دی 91 0:55
هوراااااااااااااااااااااا مبارکه هیرداد گلم


مرسی خاله جونم *
متین جونو ببوسید *****


محیامامان دینا
29 دی 91 13:22
فدای اون دل مهربونت خاله


خدا نکنه خاله جونم *
مامان ساجده
29 دی 91 15:13
مبارکت باشه عزیزم


مرسی خاله جونم ، متین جونم چطوره!!!
صبا
29 دی 91 19:10
مبارک باشه.
خاله جون بالاخره عکس های ریحانه را گذاشتم .
برید ببینیدش لطفا .


ممنون عزیزم ، حتما *
مهسا مامی کیارش
29 دی 91 21:07
هیراد جون 28 ماهگیت مبارک عسیییییییسم یه عالمه بوس برای هیراد دوست داشتنی


ممنون خاله جونم ، کیارش جونمو ببوسید *****
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
30 دی 91 15:09
عزیز دل خاله 28 ماهگیـتــــــ مبارکـــــــــــــ
ایشاءا... 280 سالگیتـــــــــ


ممنونم خاله جونم ، امیر علی جونمو ببوسید*****


مامان محمدرضا
30 دی 91 22:56
سلام مبارک باشههههههه. خیلی خوشحالم برنده شدی. 28 ماهگیت هم مبارک. راستی حالا که برنده شدی جایزش چیه؟ ما هم هستیمااااااا.عزیزم تولد محمدرضا رو گرفتم اگه دوست داشتی بیا عکساش رو ببین. خوشحال شدم می بوسمت.


ممنون عزیزم ، محمدرضای عزیز تولدت مبارک*
صبا
2 بهمن 91 23:20
سلام خاله جون و مرسی که سر زید.
متاسفانه هر کاری کردم نتوانستم بچرخانمش


ریحانه جون واقعا دختر نازیه * عکسهارو برای چرخوندن باید روش راست کلیک کنی گزینه ادیت رو انتخاب کن بعد بالای صفحه گزینه روتیت رو انتخاب کن میتونی بچرخونیش بعد سیوش کن
نرگس مامان باران
3 بهمن 91 1:06
هیراد جونم مبارکه


ممنون خاله جونم***** دلم برای باران جونم تنگ شده خیلی ببوسیدش*****
شادی
3 بهمن 91 5:29
هیراد جون 28 ماهگیت مبارگگگگگگگگگگگگگگگگگ. ایشالا 28 ساله شی. بوس بوسسسسس برای گل پسر


مرسی خاله جونم *رادین جونمو ببوسید*****