شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

تعطیلات خرداد 1392

1392/3/19 8:48
نویسنده : عاشقش
2,158 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 اول از همه عیدتون مبارک

 

 

امیدوارم که تو این تعطیلات همگی سلامت بوده باشید

 

ما هم روز اول تعطیلیو رفتیم پارک آب و آتش

 

یک متری اسکوتر سواری کردم کمی هم آب بازی

 

 

چون شب وفات امام موسی (ع)بود

 

مشعلها روشن نشدناراحت

 

بعدشم هم برگشتیم خونهقهر

 

 

 

 
 
روز دوم هم رفتیم دریاچه چیتگر
 
 
اینبار هوا خوب بود البته از آفتاب سوزان راه فراری نبود0004.gif
 
 
ولی خیلی خیلی خوش گذشت57021_LaieA_009.gif
 
 
چون هم دوباره کلی اب بازی کردم
 
 
 
 قایق سواری هم داشتم (فقط حیف صفش خیلی طولانی بود)
 
 
 smile emoticon kolobok
 
 
و اینکه بادبادکمون رو از همه بالاتر فرستادیم آسمون
 
76301_connie_40.gif
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مهدیس جونم تولدت مبارک
 

 

 

پنجشنبه هم رفتیم تولد مهدیس جونم

 

 

 

               Birthday Party        

 

 

جمعه هم دور هم جمع بودیم

 

واما امروز یکشنبه ١٩ خرداد ١٣٩٢

 

Smiley

 

دو روزیه که حسابی سرما خوردمkrank01.gif و باید برم دکترmedz.gif17.gif

         

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

عرفان
19 خرداد 92 9:40
سلام لطفا به وب ماهم سری بزنید من ومحمد صدرا تمایل به تبادل لینک داریم اگه خواستین بیاین و با ما تبادل لینک کنین ممنون


چشم گلم
می خوای تولد بگیری؟؟؟
19 خرداد 92 10:54
می خوای تولد بگیری؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.com
مرجان مامان آران
19 خرداد 92 13:01
هميشه به گردش عزيزمممممممممم
معلومه حسابي به هيراد جون خوش گذاشته ها از عكسا معلومه


ممنون خاله جونم
بوس برای آران عزیزم
لیندا
19 خرداد 92 23:31
قربونت برم خاله جون عکسهات خیلی نازه ،انشاالله زود زود خوب بشی گلم


ممنونم خاله جون
مامان دوقلوها
20 خرداد 92 1:14
بمیرم برات الهی برا چی سرما خوردی مطمئنا بخاطر آب بازی بوده انشاا... زودی خوب شی عزیزم


خدا نکنه خاله جون ، نه برای اببازی نبود ، یه ویروس جدیده
متین من
20 خرداد 92 2:37
عید مبعث منم بهت تبریک میگم با تاخیر البته
عزیزمی که رفتی اب بازی و قایق سواری
وای بادکنک هیرداد جونم از همه بالاتره هوراااااااااااااااا
تولد مهدیس عزیز هم مبارک
اخی ناراحت شدم دوباره سرماخوردی ایشالا زود خوب بشی بلا ازت دور باشه عزیزم


ممنونم خاله جون، متین گلمو خیلی ببوس
مامان بهراد
20 خرداد 92 7:37
اي خداي من خوش به حالتون حسوديم شد من الان خيلي اينجوريم چرا ما نميريم همچين جاهايي، اميدوارم كه خوش باشين. تولد مهديس جونم مبارك باشه اين گل تقديم به مهديس عزيز


مامان جونی فقط یه کم همت لازمه ها
از بابت گ هم ممنون
مامان بهراد
20 خرداد 92 7:40
آخييييييييييييييييييييييي سرما خوردي سوپ بخور خوب ميشي آخه رفتي اينقدر آب بازي كردي به اين روز افتادي به فرشته مهربون ميگم بياد تو رو خوب كنه


چشم خاله جون ، برای اببازی نبود اخه اببازی من سه روز قبل مریضیم بود دکترها گفتن این یه ویروس جدیده فعلا خیلی ها هم درگیر شدند
ممنون از فرشته مهربون و دعایی که برام دارید
مامان حمید کوچولو
20 خرداد 92 10:16
آخه خدابدنده هیرادجون چرا سرما خوردی؟حتمابه خاطر آب بازی اون روزه


خاله جون دکترها که میگن یه ویروس جدیده، آخه اببازیه من سه روز قبل مریضیم بود
انشاالله که با دعای شما عزیزان زود زود خوب بشم
مهسا زن داییه باران کوچولو
20 خرداد 92 17:53
جیــــــــــــــگر هیراد جونــــــــمــــو ....

عزیزم شما به یک سرگرمی وبلاگی دعوت شدید.
برای اطلاع بیشتر به وبلاگ من سر بزنید.



ممنونم از دعوتتون
مهسا مامان صدرا جونی
20 خرداد 92 17:54
ای واااای عزیزم.
اشتباهی با لینک وبلاگ و اسم وبلاگ دختر عمه صدرا نظر دادم.آخه اون وبلاگم من مینویسم.

به وبلاگ صدرا سر بزنید.


دست شما درد نکنه زندایی مهربون
مهسا مامان صدرا جونی
20 خرداد 92 18:01
ای وااااااااای چرا اینجوری میشه؟

با اسم صدرا نظر میدم.بعد میبینم اسم باران رو میاره.....


نازی گریه نکن گلم ، فقط باعث شد من با وبلاگ باران جون هم اشنا بشم
مهسا زن داییه باران کوچولو
20 خرداد 92 18:02
پس در نتیجه نظرهام درست ثبت شده و با اسم صدرا ثبت شده.....


بله عزیز هم با اسم صدرا جونم اومده هم با اسم فرشته کوچولوی تو راهی
مهسا مامان صدرا جونی
20 خرداد 92 18:04
من الان گیج شدم و نمیدونم دارم چیکار میکنم.

به هرحال به وبلاگ صدرا یه سر بزن عزیزم.یه سرگرمی خوجل دارم که تو هم دعوت شدی.


چرا گلم !!!!!!!!!!!
درست فرستادی زندایی مهربون
مهسا مامان صدرا جونی
21 خرداد 92 1:57
عزیزم دعوتت کردم که تو هم به این سوالها جواب بدی.
عین من یه پست بزن و جواب بده و تو هم 3 تا دیگه از دوستاتو دعوت کن.

منتظر جوابهات هستم.


فدات شم من سوالات رو توی پست قبلی نوشتم عزیزم
mamane m@ni
21 خرداد 92 16:16
هیراد جون چرا توی این گرما سرما خوردی حالا؟؟نکنه زیاد آب بازی می کنی خاله؟؟؟



خاله جون یه ویروس جدیده، آخه اببازیه من سه روز قبل مریضیم بود
مامان مهدیس و ملیسا
21 خرداد 92 21:48
آخههههههه بووووووووووستولد مهدیس جون هم مبارک
راستی هیراد جای ما خالی خاله جونننن


ممنونم خاله جونم
لیلا مامان پرنیا
21 خرداد 92 22:36
عزیز خاله بیشتر مراقب خودت باش فرشته ی مهربونم
امیدوارم همیشه شاد ولبت خندون باشه و زود زود خوب بشی


چشم خاله جونم
ممنون خاله جون ، البته الان خدارو شکر یه کم بهترم

غزل
21 خرداد 92 22:51
قربونت بشم عزیزم چرا مریض شدی گلکم
انشاالله که تا الان خوب خوب شده باشی
خیلی مراقب خودت باش نازنین من


نمیدونم خاله جون میگن ویروسه جدیده
الان یه کم خدارو شکر بهترم
غزل
21 خرداد 92 22:59
راستی تولد مهدیس جون هم مبارک
انشاالله همیشه به شادی و خوشگذرونیهای خوب خوب باشی


ممنونم خاله جون
مامان بردیا
22 خرداد 92 12:22
فدای هیراد خوشکلم که بمب انرژیه. شاد باشی گلم


مامان ارشیا
23 خرداد 92 0:02
همیشه بهت خوش بگذره عزیزم مراقب خودت باش تا زود خوب بشی گل پسر بوسه ها برای شما و عمه جونی


ممنون خاله جون
این بوسه ها هم برای شما و ارشیا جونم
نگاری
23 خرداد 92 0:27
خوب خاله جون اینقدر اب بازی می کنی سرما می خوری خوب
ولی منم عین خودتم عاشق اب بازی
مواظب خودت باش زودی خوب شی


آببازی که زیاد میکنم ولی خدائیش یه ویروس بیتربیت اومده بود سراغم،آدرین جونمو ببوس]
آرزو مامان نیکی
23 خرداد 92 7:29
به به عیدتون مبارک
همیشه به گردش و تفریح
خوش و سلامت باشید


مامان مرضیه
23 خرداد 92 9:16
عزیزم همیشه خوش باشی چه عکسای قشنگی خیلی حال کردم


ممنون خاله جونم
hedieh
23 خرداد 92 12:20
سلام
عکست کنار خیلی خوشگل در امده عزیزم راستی معنی اسمت چیه؟؟؟؟


ممنون عزیزم
یه معناش مرد خوش خلق و خنده رو هستش
به یه معنا هم ثروت
مامان ایلیا
23 خرداد 92 12:42
قربونت برم خاله جون که اینقدر شیرینی،ایشالله همیشه به گردش باشی و بهت کلی خوش بگذره


ممنونم خاله جونم
الی مامی آراد
23 خرداد 92 18:16
واای این همه اتفاق خوش باشین عزیزم تو این گرما سرما خوردی گلم انشالله زودتر خوب بشی


ممنون خاله جونبوس برای آراد جونم

مامان آوا
24 خرداد 92 9:18
فکر کنم سرما خوردن به خاطر آب بازی هایی که کردین هست


خاله جون باور کنید ویروس بوده
یاسی
25 خرداد 92 14:33
عزیز دلم انشاالله زود زود زود خوب بشی
همیشه به گردش و شادی ببینمت فسقلی خاله


ممنون خاله جونم
مامان پارسا
26 خرداد 92 3:15
مثل همیشه عکسات خیلی خوشکله و به جاهای خوب خوب گردش می کنی ولی چرا این سرماخوردگیها دست از سرت برنمی دارن



ممنون خاله جون
از بس که این ویروسها بدجنس هستند
سپید مامان علی
26 خرداد 92 11:11
میبینم که تعطیلات حسابی به گل پسرمون خوش گذشته و کلی ددر رفته و آب بازی کرده و تولد رفته... انشاءالله همیشه خوش باشید و به گردش باشید و خنده بر لب داشته باشید


ممنون خاله جون
علی اصغر
27 خرداد 92 23:10
لبخند بزن به نسیمی که مدام نوازشت می کند
و به بلبلانی که با حس وشوقی وصف ناپذیر برایت ترانه ای عاشقانه سر می دهند.
لبخند بزن به دیروزی که خوش بود و به امروزی که زیباست و به فردایی که رویایی خواهد بود.
لبخند بزن به آسمانی که برای لطافت زمین زیر پایش، اشک شوق جاری می سازد.
لبخند بزن به شقایق ها، نیلوفر های آبی و نرگس ها…..
لبخند بزن به تمام گلهای عالم که از زمینی سخت می رویند و جهان را زیبا می سازند.
لبخند بزن به خدایی که با نعمتهایش، لبخند را میهمان لبهایت می کند