شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

واااااااااااااااااااااای اپل

1391/9/23 23:18
نویسنده : عاشقش
508 بازدید
اشتراک گذاری

برای دیدن نمایشگاه غنچه های شهر که رفته بودیم برج میلاد من خیلی ذوق رده شده بودم و همش با شادی تمام انطرفو اونطرف میدودم که یهو یه جا خشکم زد اخه چشمم افتاد به سیب سبز بزرگ ناخوداگاه داد زدم وااااااای اپل بعدش هم دویدم سمتش و با مهربونی زیاد خواستم بغلش کنم با این حرکت من اول همه هاج و واج نگاهم کردند وکمی بعد از خنده دلشونو گرفته بودند اونوقت بود که من داشتم با تعجب زیاد از کارشون اونهارو نگاه میکردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی کتی
24 آذر 91 12:48
سلام عزیزم . وبلاگ قشنگی داری . خدا کوجولو تو برات حفظ کنه من تو کار ساخت تقویم و کلیپ و ... هستم اگه دوست داشتی بهم سر بزن www.taghvim2000.persianblog.ir
الهام مامان آوینا
24 آذر 91 14:53
رای دادم عزیزم. انشاا.. برنده بشی


مرسی عزیزم همیشه پاینده باشی