شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

یه بار دیگه مجسمه مروی البته با نمایی دیگر

1391/8/29 23:06
نویسنده : عاشقش
789 بازدید
اشتراک گذاری

 من یه بار دیگه رفتم کوچه مروی ولی اینبار با شجاعت تمام سریع به خواسته عمه جون لبیک گفتمو رفتم بالای مجسمه و عکس انداختم البته با بک گراندی متفاوت از دفعه قبل

نمای پشت عکس چیزی نیست جز شمس العماره

واقعا کاخ زیباییه من بازدید از خود کاخو اولین بار نوروز  همین امسال داشتم بعدا عکسهای اون موقع رو هم براتون میذارم اونموقع هم خیلی خوش گذشت چون همش من میدوئیدم و همه بدنبال من بگذریم حالا عکسهامو ببینید اونم با تیپ زمستونی

راستی یواشکی یه بار دیگه فلافل هم خوردمچشمک

موقع برگشتن  سوار قطار چرخ لاستیکی شدم واقعا خوش گذشت چون مسیر برگشت خلوت بود و فطار خیلی تند حرکت میکردلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره مامان آریان
30 آبان 91 0:17
خوش بگذره.همیشه به گردش.
فلافل هم نوش جونت.


مرسی خاله جون