شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

خاطره یلدایی 1391

1391/10/2 20:02
نویسنده : عاشقش
530 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه سی ام  آذر اول  شروع کردیم به پختن کیکهای کوچولوی خوشمزه  البته چون لحظه ای غفلت از بنده موجب خرابکاری میشد که دیگه کیکی درکار نباشه ثبت تصویری لحظات ندارم زبان

و بعدش هم بقیه تزئیناتو انجام دادیم هورا

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم از یلدایی 1388 اینجا هندوانه با رویه پنیر خامه ای و میوه داره  نقش کیک رو بازی میکنه

 

 به این امید که ، یلدا به همه خوش گذشته باشه

دوستای گلم دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهسا مامان مرسانا
2 دی 91 21:51
عزیزم رای دادم به شیر شاهمون
معصومه
2 دی 91 22:02
سلام عمه جونش.خوبی؟امیدوارم یلدا به شما خوش گذشته باشه.منم خیلی وقته به هیراد جونم رای دادما.اینو گفتم که فقط گفته باشم..ان شاالله شیر شاه جان اول میشه.


ممنون عزیزم لطف کردی ، عذرخواهی منو بپذیرید اگر پیام درخواستمو تکرارای گذاشتم ، بوس بوس بوس
maman e maneli
2 دی 91 23:33
salam maman e mehraboon che sofre zibaee yaldatoon mobarak hirad joon che axaye ghashangi dare ba yalda


ممنون عزیزم لطف دارید*****


راستی من عمه هستم ، مانلی عزیزمو ببوسید *****
مامان هستي وهانا
3 دی 91 8:19
من به هيراد جان امتياز 5 رو دادم ايشالا برنده باشه
فاطمه پولائیان
3 دی 91 13:48
سلام عمه لیلای عزیز اینم از رای من امید وارم هیرادجون برنده بشه داخل مسابقه


ممنون از لطفتون بازم پیش مابیایید مطالب وبلاگتون خیلی زیبا هستند
لیلا مامان پرنیا
3 دی 91 16:53
واااااااااااااااااای نه تنها عمه مهربونی هستی بلکه خیلی هم هنرمندی"چه میز قشنگی"چه کاپ کیکای خوشگلی"چه پسر نازی امیدوارم همیشه شاد وجمعتون برقرار باشه


ممنون عزیزم ، شما خیلی لطف دارید *****
خاله ی مهربون
4 دی 91 1:07
سلام عزیزم/یلدای شما هم مبارک/چه وب قشنگی دارین/ممنونم به من سر زدید/رای دادم۵ امتیاز/امیدوارم برنده شید گلم
مهسا مامان آرشيدا
4 دی 91 6:33
يلدا مبارك باشه پسملي نازي داريد من به هيراد جون راي دادم خوشحال ميشم با هم دوست بشيم بازم به وبلاگ ما سر بزنيد
مامان مهبد كوچولو
4 دی 91 12:31
سلام عزيزم . ما رفتيم به لينك آتليه و به شما راي 5 داديم . ايشالله كه برنده شي
امیر مهدی و عمی
4 دی 91 19:49
سلام بر مهربون عمه یلدای گذشته و زمستون جاری بر شما مبارک باشه دستتون درد نکنه خیلی عالی انشااله همیشه خوشحال و به دور از غم باشید گل پسری رو ببوس.
فرناز خاله آرسن جون
5 دی 91 23:58
سلام عمه لیلا ممنون از لطفت ،ایشالله با هیراد جون 100تا شب یلدا ببینی ،هیراد جونم به داشتن عمه مهربونی مثل تو افتخار کنه


ممنون عزیزم لطف دارید*****
نادیا
14 دی 91 11:51
من از قبل به شما رای دادم


ممنون از محبتتون