شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

هیراد گیتاریست در شهرزاد

1391/10/4 8:35
نویسنده : عاشقش
638 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه شهرزاد سوم دی به خونه ما اومد که بازم کوله بارش پر بود از مطالب خوبش و عکس نی نی های خوشگل ولی میون اون همه نی نی یکیشون از همه بیشتر میدرخشید که عکس کسی نبود جز

هیراد گیتاریست

هوراااااااااهورا

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

وقتی مجله رو ورق میزدم چشمم خورد به یه نی نی اشنا یعنی دوست خوبم امیرعلی جونم پسرک شیطون که رتبه هفتم جشنواره عکس اتلیه اسمان در تابستان شده بود

یه هورااااااااااا هم به افتخار امیر علی جونمهورا

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

باران قلنبه
4 دی 91 11:14
برو خصوصی
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
4 دی 91 11:35
وای گلم نمیدونم چطوری باید ازت تشکر کنم اولین تشکر برای اینکه عکس امــــیرعلی رو هم گذاشتی تو وبت ... دومین تشکر بخاطر آپلود عکس ها... وااااااااااااااااقعا ممنون عزیز دلم ...
فقط ی چیزی نمیدونم چرا از بین 4 تا عکس فقط یدونه اش باز میشه ...

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
راستی از دو تا نت دیگه به هیراد عزیزم رای دادم امیدوارم برنده بشه ...
دوستتون دارم


خواهش میکنم عزیزم ، من امیرعلی جونو خیلی دوست دارم ، بابت زحمتی هم که کشیدید یه دنیا تشکر*****
نادیا
4 دی 91 13:28
سلام،خیلی وب قشنگی داری شما به وب من آمدید که من به شما رای بدهم .حالا من به شما رای دادم
مامان مهنا
4 دی 91 20:04
عزیزم رای دادم
مامان هدیه
4 دی 91 20:31
عزیزم من به شیرشاه رای داده ام در ضمن 5 دادم....بازم رای بدم؟! رای تکراری فکر کنم نشه ها
مامان ماهان نفسی
5 دی 91 0:30
عزیزم با افتخار به هیراد رای شماره 5 دادم پسر من سها رفته عکاسی
عطی
5 دی 91 1:57
جونم هیرادواقعاتوعکسامی درخشه ها
مامان بهراد
5 دی 91 7:41
عزيزم همانطور كه خواسته بودي به هيراد جون نمره 5 دادم اميدوارم كه برنده بشه، راستي يه سئوال داشتم اين آتليه سها چه جوريه كجا بايد شركت كنيم پس چرا من متوجه اينجور مسابقات نميشم بيچاره نيني من
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 7:44
سلام عزیزم ما به روز شدیم اگه رمزو خواستین بگین تا به شما هم بدم بووووووووووووووس منتظرتون هستیم
مامان اميرسام خان
5 دی 91 8:45
من به هيراد جون تو اتليه سها خيلي وقته راي دادم


ممنون عزیزم از محبتتون
زینب مامان اميرطاها
5 دی 91 11:23
سلام گلم
من خواستم به شما رای بدم ولی آدرس لینک شده باز نمی شد


ممنون عزیزم اشکالی نداره لطف کردید به ما سر زدید
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 دی 91 13:51
گلم تو نی نی گپ آنلاینی ؟؟؟
درخواست فرستادم قبول کن تا با هم باشــــــــــیم ...


دیر رسیدم عزیزم،آف بودی
عمه صدیقه
5 دی 91 15:05
سلام عمه لیلا من به هیراد جان شما رای دادم ، ان شاالله که برنده بشه میشه به سوال من پاسخ بدی: میخوام نظرات خوانندگان رو روی وبلاگم پس از تایید بذارم ولی هر کاری میکنم نمیشه!! شما چه جوری این کار رو می کنید؟
مامان متین
5 دی 91 15:32
سلام یلدای شما هم مبارک باشه.به گل پسرت رای دادم.ان شالله برنده بشه
مامان بهراد
6 دی 91 8:23
عزيزم ببخشيد بازم مزاحمت شدم تقريباً قيمت عكساي آتليه چه جوريه ميشه سايزشو به همراه قيمت. من تا الان كه بهراد 11 ماهشه اونو آتليه نبردم ممنون ميشم كه قيمتاشو هم بهم بگي


خواهش میکنم عزیزم ، برات همه رو نوشتم ضمنا شما هم با کمال افتخار لینک شدید