شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

مسابقه ای که نمیدونیم از کجا شروع شده و به کجا ختم میشه

1391/11/18 21:35
نویسنده : عاشقش
562 بازدید
اشتراک گذاری

 

این یه مسابقه وبلاگی که باید توی اون توضیح بدیم

 

چرا وبلاگمون رو دوست داریم

 

 راستی شرط مسابقه :

 

باید سه تا از دوستامونو به مسابقه دعوت کنیم

 

من توی این مسابقه از طرف مامان متین جون

 

از وبلاگ متین من  دعوت شدم

 

 

این قضیه کاملا مشخصه

 

منم مثل همه دفتر خاطراتمو دوست دارم

 

مخصوصا که

 

یادگاریهای دوستام هم همینجا ثبت میشه

 

.

.

.

دوست جونیایی که دعوت میکنم

 

١. متین طلا جونم

 

٢. پرنیا جونم

 

٣. نگار جونم مامان اینده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

لیلا مامان پرنیا
18 بهمن 91 20:24
ممنون دوست جون که من رو انتخاب کردی


خب دوستت دارم دیگه
نگاری
19 بهمن 91 0:57
سلام
مرسی دوستم



دوستت دارم دیگه *
مامان آنی
22 بهمن 91 17:36
ساده و زیبا


ممنون عزیزم *
آرزو مامان نیکی
2 اسفند 91 6:26
موفق باشی


ممنونم خاله جونم *