شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

هیراد در کنار عشایر ایران

1391/11/19 22:06
نویسنده : عاشقش
678 بازدید
اشتراک گذاری

 

شنبه ١٤ بهمن ١٣٩١ بود که

 

ما رفتیم نمایشگاه صدای عشایر

 

درنمایشگاه بین المللی تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عشایر ایران از همه استانها کشورمون اونجا بودند

 

کلی هم از سوغاتیهاشون نوش جان شد

 

اینقدر بدو بدو کردم که از خستگی زیاد

 

روی چمن های نمایشگاه ولو شدم

 

خلاصه جای همگیتون خالی خیلی خوش گذشت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان ملیسا و مهدیس
19 بهمن 91 22:47
واااااای عزیزم خیلی عکسای قشنگی انداختی خدا حفظش کنه گلم چرا به ما سر نمیزنید؟من خیلی وقته که شما رو لینک کردم!!


ممنونم ، چشم گلم حتما میاییم *
مهسا مامی کیارش
20 بهمن 91 1:02
بهت خوش بگذره شیطون بلا


ممنونم خاله جون *
خواهر فرناز
20 بهمن 91 9:38
سلام
بدو بیا با 2تا مطلب اومدم
زود باش پاشو تبلی نکن بیا دیگه
خیلی عکسا ناز بودند
همیشه به نمایشگاه رفتن باشید


ممنون عزیزم ، اومدیم *
متین من
20 بهمن 91 11:43
چه عکسای خوبی گرفتی هیرداد جون خوش گذشته باشه عزیزم کافیه برای ما


ممنون خاله جون ، همیشه لبتون خندون *
بهاره مامان ونداد
20 بهمن 91 16:47
چه عکس های خوشکلی مخصوصا اون که هیراد گلی کلاه ترکمن ها رو زده


ممنون عزیزم * خودم هم از همه بیشتر همونو دوست دارم *
ونداد گلمو ببوسید *





غزل
20 بهمن 91 19:03
خاله قربونت بره
اینقدر مهربونو شیرینی که تو قلب عشایر هم خودتو جا کردی عزیزم


ممنون خاله جون *
مامان اوا
20 بهمن 91 20:43
سلام عمه جون.
خیلی وقت به وبلاگ ما سر نزدی.چرا ؟ مگه منو دوست نداری
منتظر شما هستیم


عزیز دلم من تند تند میام پیشت ولی سیستم مشکل داره بعضی اوقات کد امنیتی کامنت ها نمیاد گلم که نظر بذارم *
مامان بهراد
21 بهمن 91 7:06
سلام عزيزم باور كن دوست بي‌معرفتي نيستم تا ديروز درگير مريضي پسرم بودم خدا رو شكر خوب شد امروز هم بايد واكسن يكسالگيشو بزنه طفلك پسرم خيلي اذيت شد به هر حال اميدوارم كه همه نيني‌ها سلامت باشن عكساي خيلي زيبايي گرفتي ما كه از اين جور جاها بي‌خبريم هر وقت چنين برنامه‌هايي شد به ما هم چند روز قبلش ندا بده تا با فرزند بتونيم بيايم. هيراد جون خيلي ناز افتاده تمام عكساي عشايري خيلي خيلي خيلي زيبا گرفته شده خوش باشين


خداروشکر که خوب شده ، انشاالله که همیشه سلامت باشید ، حتما عزیزم ، ضمنا از لطفت هم ممنونم *
هستی
21 بهمن 91 9:11
عزییییییییییییییییزم چقده ناز با همشون ژست گرفتی
همیشه شاد و پاینده باشی هیراد جون


ممنون *
لیلا مامان پرنیا
21 بهمن 91 14:29
واااااااااااااااااااااااااااای چه نمایشگاه جالبی من میمیرم واسه این جور جاهاالبته جالب تر از نمایشگاه هیراد همیشه خوشتیپ خودمهخیلی عکسها قشنگ بود لیلا جون همیشه به گردش


ممنون گلم ، پرنیا جونمو ببوسید *
zahra
21 بهمن 91 15:50


خوش به حالت ما نتونستیم بریم


اشکال نداره عزیزم انشاالله نمایشگاه بعدی *****
اتیلا جون ومامان شیما
21 بهمن 91 16:31
سلام عمه جون یکی یدونه...
چه نمایشگاه قشنگی و قشنگتر از اون چ عکسهای قشنگی...
خیلی عالی بود دست گلت درد نکنه...
عمه مهربون ...
بووووووووووووووووووس


ممنون عزیزم ، اتیلای گلمو ببوس *****
فرشته
21 بهمن 91 19:11
شیطون پسر از همه عشایر دل بردی خوشتیپ
همیشه به خوشی باشی عسل طلا


ممنون از شما *





مامان شايان
21 بهمن 91 22:15
سلام عزيزم به به چه عكساي قشنگي .عزيزم خيلي خوشحال شدم كه به خونه ي كوچيك ما هم سر زديد خيلي هم متاسف شدم بابت عكسا فكر ميكنم دليلش مرورگر باشه لطفا با فاير فاكس تلاش كن من لينكتون كردم البته با اجازه


ممنون عزیزم خوشحالم کردید *****
مامان آنی
22 بهمن 91 17:35
وای چه عکس های جالبی خیلی خوشم اومد



لطف دارید گلم *
مامان آوا
22 بهمن 91 21:00
الی مامی آراد
23 بهمن 91 13:15
عزیزم خوش گذشت عکسات مثل همیشه خوشگل شدند


ممنون عزیزم *
سه دانشجو
23 بهمن 91 14:11
سلام عزیز. دوستان به جای ما. عجب عکسای قشنگی. همیشه شاد باشید و سلامت. بوس
هیراد جوووون رو ببوس


خیلی ممنون از لطف هر سه شما *****
زهره
24 بهمن 91 17:47
عزیزم من شمارو لینک کردم منو لینک نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟


حتما عزیزم *
بابای مهرسا
24 بهمن 91 21:19
سلام
امیدوارم همیشه شاد یاشید


ممنون از لطفتون *
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
25 بهمن 91 12:55
امیدوارم همیشه به این گل پسر ماه من خوش بگذره


ممنونم *
مامان حمید کوچولو
25 بهمن 91 13:23
عکسها خیلی خوشگل شدن.

مخصوصا اون عکسی که توظرف گلی پر از کشک
بود البته فکر میکنم .خیلی وسوسه برانگیزه


ممنون عزیزم *
محیا مامان دینا
25 بهمن 91 14:33
چه نمایشگاه قشنگی.همیشه خوش باشید


ممنون عزیزم ، شما هم بهمچنین *
مامان شیدا
26 بهمن 91 7:53
وای چه عکسهای قشنگی مخصوصابا اون کلاه فکر کنم بهتون خیلی خوش گذشته من که با دیدن عکسها کلی کیف کردم . همیشه به گردشگل پسر


ممنون عزیزم ، جای شما خالی بود به هیراد جون که خیلی خوش گذشت *
مامان ایسان
26 بهمن 91 17:48
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . روز ولنتاین مبارک مبارک . . .


مادام بوفی
27 بهمن 91 0:16
سلام عزیزم دوستدارید کوچولوتون یه قالب مخصوص داشته باشه با تصاویر خودش.... میتونید از قالبهایی که برای بقیه مادرای گل و نی نی ها شون درست کردیم دیدن کنید....
مامان مهساجون ومعین جون
1 اسفند 91 14:59
سلام عزیزم من به هیراد جون رای دادم


یه دنیا تشکر *
آرزو مامان نیکی
2 اسفند 91 6:25
چه خوب
همیشه به شادی و خوشی

ممنونم همچنین برای شما عزیزم *

s
11 اسفند 91 21:00
گل پسر تو بزرگ شی چی میشی..!


گلواژ ه ی بهارم امیرطاها
12 اسفند 91 14:17
ازینکه به من سرزدید ممنونم....وعکسهای خیلی قشنگی گذاشتین.....


لطف دارید عزیزم *