شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

هشت بدر 1392 در اطراف تهران

1392/2/7 19:53
نویسنده : عاشقش
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

 

هشتم عید امسال در اطراف تهران سپری شد

 

و از اونجایی من عاشق طبیعتم

 

خیلی خیلی بهم خوش گذشت

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

کلی کنار رودخونه خاک بازی کردم

 

تازه دوباره سوار همون اسبی که پارسال شده بودم  هم شدم

 

 

 

موقع برگشتن مامانم و عمه جونی رفتند از یه شیرینی فروشی خیلی شیک

 

توی لواسون شیرینی بخرند که من باهمون لباسهای خاکی و موهای ژولی پولی

 

از توی ماشین با سیبی که توی دستم بود دویدم که برم

 

مثل همیشه شیرینی که خودم دوست دارمو انتخاب کنم

 

که دم در ورودیشاتالاپ ، زمین خوردم

 

طفلک عمه یی اومد بلندم کنه که

 

از میون دستاش پریدم سمت ویترین با صدای بلند داد زدم گریه

 

من از اینها میخوام خوشمزه( چیز کیک صورتی که روش پر از توت فرنگی بود)

 

همه برگشتند و منو نگاه کردندتعجب

 

مامان و عمه سرخ سرخ شده بودندعصبانی

 

در همون حال خندشون هم گرفته بودابروخجالت

 

ولی من همچنان خرسند از انتخابم بودمنیشخند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

لیلا مامان پرنیا
7 اردیبهشت 92 19:46
عزیز دل خاله که با اون صورت خاکی باز هم خوشگل وخوردنی هستی


ممنونم خاله جونم
نرگس مامان باران قلنبه
7 اردیبهشت 92 19:48
اخه چه بامزه میدونم تو اون لحظه ادم کلی سرخ میشه عکساشم خیلی باحاله


آخه تا حالا اینجوری عکس العمل نشون نداده بود و اصلا توقع این صحنه رو نداشتیم
باران جونمو خیلی ببوس
غزل
7 اردیبهشت 92 20:47
عزیز دلم
الهی که همیشه به خوشگذروندن و شادی باشی پسملی
کاش منم اونجا بودم شیرینی مورد علاقم یعنی هیراد جونمو انتخاب میکردمو میخوردمش
شیرینترین خاله دوستت دارم


مامان حمید کوچولو
9 اردیبهشت 92 12:53
وای چقدر خندیدم

ماشالا چقدر توشیطونی هیراد جون


خب چیکار کنم خاله جون
مامان مهدیس و ملیسا
9 اردیبهشت 92 21:44
آخههههههههههههههههههههه عزیزمممممممممم چقدر خوببببببببببب عیبی نداله خب بچه انتخاب کرده دیگه!!!!!!!!!


ممنونم خاله جون
متین من
23 اردیبهشت 92 14:55
هیردادجونم نوش جونت خاله همچنان مصمم از انتخاب نگفتی بلاخره عمه جون واست خرید اون چیزکیک یا نه ...؟؟؟؟؟؟


بلللللللللله که خریده شد آخه هیراد جونی همیشه مدل شیرینی که دوست داره رو خودش انتخاب میکنه اما نه این مدلی