شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

شونزده بدر هم رفتیم ددر

1392/2/13 13:11
نویسنده : عاشقش
779 بازدید
اشتراک گذاری

 

شانزدهم فروردین امسال یعنی آخرین روز تعطیلات

 

به جشن نوروزی که تمام ایام عید در برج میلاد بر پا بود رفتیم

 

خیلی خیلی خوش گذشت

 

کلی بدو بدو روی زمین چمن ، وسایل بازی که من خیلی دوستشون دارم ،

نمایشهای آداب و رسوم ورقصهای اقوام ایرانی

 

بالا و پائین پریدن موقع برنامه و موسیقی مخصوص ما کوچولوها

 

دیدن کلی حیوون مختلف  که اونجا بود

 

ونقاشی کشیدن با بچه ها

 

چیزهایی بودند که باعث شد طی تمام اون روز خنده از صورتم کنار نره

 

یه عموی مهربون هم به بچه های بزرگتر از من که قران می خوندند جایزه میداد

 

 من که بلد نبودم قران بخونم ناراحت

 

اما اسم دوازده امام رو گفتمو صلوات فرستادم

 

عمو جون هم به من جایزه دادنیشخند

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 niniweblog.com

 

 

 niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

 

 niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پریسا
13 اردیبهشت 92 17:45

وای آقا پسر شما چقده نازی
همیشه به گردش خاله جون
وب خیلی جالبی داری عسل خاله
بهت رای دادم ،موفق باشی عزیزم


ممنونم خاله جون ، لطف کردید****
مامان مانی
14 اردیبهشت 92 14:24
ممنون بابت پیام تبریک روز زن...من هم متقابلا این هفته رو بهتون تبریک می گم.

هیراد جونم تعطیلات عید رو حسابی خوش گذرونده...ایشالا همیشه شاد باشی عزیز خاله



ممنون خاله جون ، شما هم همینطور

غزل
15 اردیبهشت 92 20:12
عزیز دلم


متین من
23 اردیبهشت 92 14:47
چه خوب که ازهمه روزهای تعطیل عید استفاده کردی وباخانواده ت به جاهای خیلی خوب سر زدی
الهی عزیزم امیدوارم هیچ وقت خنده از لب هات محو نشه ولبهات خندون باشه بووووووووووووس از راه دور دوست دارم شدید


آخه تو خانواده ما فقط روزهای تعطیلی کنار هم هستیم ، خب باید یه جورایی متفاوت میشد و ازشون استفاده میکردیم
عسل
23 اردیبهشت 92 22:46
سلام من عسل هستم 12 سالمه بیاد وبم ونظر بدیدhttp://asalweblog.niniweblog.com/من الان بیشتر تو این وبم هستم و بعد وب asaljj.niniweblog.com


چشم عزیزم