شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

نصفه روز متعلق به من از نوروز

1392/1/25 16:10
نویسنده : عاشقش
676 بازدید
اشتراک گذاری

 

بعد از ظهر یکی از روزهای عید فقط به بیرون بردن من تعلق داشت

 

بازم رفتم شهربازیهورا

 

کلی بازی کردم و خوش گذروندم

 

تازه درخواست گریم شدن هم دادم

 

فکر کنم خیلی بزرگ شدم  .....آخه

 

 آخه از بازیهای خطرناک خیلی خوشم میادنیشخند

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.comآخر شب هم از خستگی به معنای تمام غش کردم

niniweblog.comniniweblog.com

اینم چند تا از عکسهای اولین رفتن من به شهربازیه

 

دقیقا یکسال پیش یعنی نوروز 1391

 

و من هم یه فسقلی یک و نیم ساله خیلی شیطون هستمniniweblog.com

 

البته نه به شیطونی الانم

niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نسترن
25 فروردین 92 17:27
قربونت برم عروسک ناز و شیطون و شجاع خاله


خدا نکنه خاله جون
زهره مامان آریان
25 فروردین 92 22:26
چه پسر خوبی.چه خوب نشسته تا گریمش کنن.خیلی بامزه شده


مرجان مامان آران
26 فروردین 92 2:14
گذاشتم خصوصي عزيزم
مامان آروین
26 فروردین 92 4:36
وای چه جیگری تو عزییییییزم . قربون شیطونیات . چه ناز شدی با گریمت . می بوسمت گلم . سال نوت مبارک و ایشالله 1000 ساله شی . برای تو گل پسر و مامان و بابات بهترین ها رو آرزو میکنم . همیشه شاد و خندون باشی عسلم


ممنونم خاله جون
امير علي شيرين گندمك
26 فروردین 92 10:59
اي جانم چقدر بهش خوش گذشته . اميدوارم هميشه لبتون خندون باشه . عزيزم ما راي 5 به هيراد جوني داديم انشاالله برنده بشه .


ممنونم خاله جون * دوستتون دارم خیلی زیاد*
الی مامی آراد
26 فروردین 92 13:13
الهی همیشه شاد باشی عکسهات خیلی خوشگل شدند چقدر نقاشی صورتت بهت میومد


ممنونم خاله جونم *
مامان بردیا
26 فروردین 92 14:14
معلومه که مرد شده گل پسرآخه خییییلی صبوری کرده تا گریم شده


خاله جون قضیه بکشو خوشگلم کن رو که شنیدید*****
مامان میعاد
26 فروردین 92 14:36
عزیزم چقدر با نمک شدهمیعاد نمیذاره روی صورتش نقاشی بشه میگم خوشم نمیاد


آخه هیراد جون یه کمی قرتیه ، این چیزهارو دوست داره*****
متین من
26 فروردین 92 15:58
عزیزم همیشه شاد باشی توهم که مثل متین من همه بازیهاروسوارمیشی پسربازیگوش خاله


متین جونو خیلی ببوسید
لیلا مامان پرنیا
26 فروردین 92 18:06
قربون تو ناز پسر با گریم خیلی تغییر کردی عزیزم


خدا نکنه خاله جونم بوس برای پرنیا جونم
امیر مهدی و عمی
27 فروردین 92 17:11
سلام عمه جون
دیگه برا خودم مردی شدم
نازنین پسر انشااله همیشه شاد باشی


ممنون خاله جونم
مرجان مامان آران
29 فروردین 92 1:41
عزيزمممممممممممم چه عكسايي خوشگلي چه اقااااااااايي به به خوش بگذره هميشه بهتون


ممنونم خاله جونم
علامه كوچولو
29 فروردین 92 10:47
من عاشق پستهاي اين وبم چون همشون سراسر هيجان و انرژيند

عجب عروسك ملوسي شده اين

ماشاءالله




خواهر فرناز
29 فروردین 92 17:04
ما دوباره به هیراد جونم رای دادیم ایشالا برنده بشه

این دفعه باید شیرینی بدیا




ممنونم خاله جونم حتما گلم

مامان ارشیا
31 فروردین 92 15:50
سلام به این پسر ناز و شیطون همیشه شاد و خندون باشی.......


ممنونم خاله جونم*
مامان پارسا
1 اردیبهشت 92 1:56
چه پسر خوبی که انقدر خوب نشسته تا رو صورتش نقاشی کنن . راستی خیلی خوشکل شدی خاله جون


شما خیلی لطف دارید
مامان ترنم کوچولو
1 اردیبهشت 92 12:05
سلام هیراد جونم
من ترنم هستم خوشحال میشم با منم دوست بشی
پیش منم بیا
راستی وبلاگت خیلی قشنگه ها


حتما عزیزم *ولی ادرست کامل نبود *
مامن طنین
1 اردیبهشت 92 17:00
سلام .
من تو جشنواره نوروزی اتلیه پاپا شرکت کردم . لطفا به ادرس زیر رفته و به طنین طباطبایی رای بدید. ممنون
http://pix.papastudio.ir/Festival.aspx?fid=2


به عروسک کوچولو رای دادم عزیزم*
محیامامان دینا
2 اردیبهشت 92 10:53
وای فدات بشم چه گریم خوشگلی خیلی ناز شدی


خدا نکنه خاله جون
aliasghar
2 اردیبهشت 92 18:42
سلام
باارزوی موفقیت برای هیرادجون
خدابهش سلامتی بده


خیلی ممنون از لطف شما*