شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

هدیه مسابقه عکس سوگواره محرم

1391/11/4 18:30
نویسنده : عاشقش
1,479 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز میخوام ضمن تشکر از اتلیه سها 

از هدیه مسابقه محرم رونمایی کنم

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 خوشگله مگه نه ! هورا
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
4 بهمن 91 22:20
عزیز دلم مبارکتـــ باشه ....


ممنونم خاله جون
نگاری
4 بهمن 91 22:52
ای جونم
هوراااا
مبارکش باشه
چقدر اونجا که داره جیغ می زنه باحاله جیغ جیغ و چه ذوقی کرده


مرسی خاله نگار جونم * دوستت دارم*
لیلا مامان پرنیا
4 بهمن 91 23:22
وااااااااااای چه رو نمایی با شکوهیمن مرده ی اون عکس سومیتم چه هیجان شیرینی تو نگاتهامیدوارم همیشه اول وبرنده باشی گل پسر


ممنون خاله جون ، اگه تو همه مراحل زندگیم دوستهای خوبی مثل شما داشته باشم حتما موفق میشم *
متین من
5 بهمن 91 0:06
وای لیلا جون می گی خوشکله معلومه که خوشکله این پسرخوش تیپ همیشه عالیه


ممنون عزیزم * از نظر من واقعا همه فرشته زیبا هستند *
مامان سارا
5 بهمن 91 0:14
بازم تبریک(‏elenanaz.niniweblog.com)


مرسی
بهاره مامان ونداد
5 بهمن 91 12:43
الهی عزیزم مبارکت باشه


ممنونم عزیزم *
مهسا مامی کیارش
5 بهمن 91 13:41
هیرادجون هدیه ات مبارکت باشه عزیزم
خیلی قشنگ شده


ممنون خاله جون *
وانیا باستان پور
5 بهمن 91 18:51
به ما سر نمیزنید


الهی ، همین الان میام عزیزم *
مامان آوا
5 بهمن 91 19:35
آفرین به هیرداد با این جایزه زیباش


ممنون خاله جونم *
مامان امیر محمد
5 بهمن 91 22:45
عزیزم خیلی عکست قشنگ شده مبارکت باشه خاله جون


ممنونم خاله جون *
الی مامان آراد
6 بهمن 91 1:40
بازم مبارک باشه عزیزم خیلی خوشگل شده


ممنونم خاله ، اراد جونو ببوسید *****
maman eli
6 بهمن 91 13:20
salam azizam khili khoshgeli mersi ke pish ma omadi baza, az in kara bokon


مرسی خاله جون *
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
7 بهمن 91 10:20
خیلی خیلی قشنگه عزیزم مبارکت باشه


مرسی خاله جونم *
غزل
7 بهمن 91 11:52
عزیزم خیلی خیلی قشنگه
مبارک باشه گلم
دوستت دارم پسملی


مرسی خاله جون *
یاسی
7 بهمن 91 12:01
هیراد جونم هم جایزت خوشگله هم بقیه عکسهات اونم بخاطر حضور یه گل ناز یعنی خودت توی اونهاست
روزگارت پر موفقیت و جایزه


ممنونم عزیزم *
مامان بهراد
7 بهمن 91 14:33
عزيزم مبارك باشه خيلي خوشگله مثل خودت
اميدوارم كه هميشه اول باشي با عزت مثل الان


مرسی خاله جون *
مهتاب
7 بهمن 91 14:55
عسیسم این عکست هم خوشگله مثل خودت مخصوصا که جایزه اون همه تلاش هستش ، مبارک باشه پسملی


ممنون خاله مهتاب جون *
مونا
7 بهمن 91 19:11
عزیز دلم هیراد جونم مبارکه گل پسر
همیشه و همه جا موفق باشی
به امید عکسهای اول فارغ تحصیلیت بعدشم دامادیت وای که چه ناز میشی عزیزم


ممنون عزیزم از این همه لطفتون *****
رادین عشق زندگی
7 بهمن 91 20:17
مبارکش باشه به سلامتی چه قدر خوش گله به به.....


ممنون خاله جونم رادین جونمو ببوسید *****
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
7 بهمن 91 23:01
خيلي ناز ي عزيزم .مباركت باشه گلم


مرسی خاله جونم *
عسل
8 بهمن 91 9:04
شیر کوچولو مبارک باشه
خیلی خوشگله عزیز دلم



ممنونم *
maryam
8 بهمن 91 15:33
سلام هیراد عزیزم
به به چه عکس خوشگلی
مبارک باشه عزیزم
عکست هم تو مجله شهرزاد دیدم برای دیدن عکس خوشگل شما و باران عزیز برای اولین بار مجله شهرزاد رو خریداری کردم
راستی ممنو از تبریکت برای تولدم
من شمارو با افتخار تو این وبم لینک کردم
kolbekhaterat.blogfa.com
دوست داشتی منو با این آدرس بلینک


ممنون از این همه محبت و دوستی *****
فرناز خاله ارسن جون
8 بهمن 91 15:55
سلام مبارک پسر کوچولویی باشه که اینهمه ذوق کرده ،فداش بشــــــــــــــم فدای جیگر کوچلوی شیطون


ممنون خاله جون ، خدا نکنه *****
مامان امیر علی
8 بهمن 91 22:48
مبارک باشه خیلی قشنگ بود


ممنون خاله جونم *
زهره مامان آریان
9 بهمن 91 1:00
امیدوارم همیشه تو زندگیت برنده باشی


ممنون خاله جون *
نسیم
12 بهمن 91 20:10
عزیزم خیلی خوشحالم اول شدی منم بهت هم رای دادم هم دعا کردم اول بشی
جایزت هم خیلی خوشگله عزیزم
مبارکت باشه گلکم
همیشه موفق باشی عزیز دلم


ممنونم خاله جون *****
مریم مامان سلما
13 بهمن 91 0:13
بله حرف نداره عکست عزیزم


ممنون خاله جونم *
مامان آنی
14 بهمن 91 18:55
عزیزم مبارکت باشه معلومه که خوشگله


ممنونم خاله جونم *****
hani
27 بهمن 91 2:33
salam ,pesaret khili naze,mashalla,zadam be takhte barash


ممنون عزیزم *
ساراجون
31 تیر 92 23:31
بله خیلی خوووووووووووووشگله


ممنونم