شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

هدیه های جشنواره نوروزی آتلیه سها

1392/5/25 23:35
نویسنده : عاشقش
2,331 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

 

سلام دوستهای خوبم

 

یه خبر خوب

 

بالاخره بعد از سه ماه و نیم

 

هدیه جشنواره نوروزی آتلیه سها بدستم رسید

 

شاسی 100 * 70 یکی از عکسهای خوشگل خودم

 

البته فکر کنم

 

من آخرین نفر از کوچولوهای برنده بودم که هدیه ام رو گرفتم

 

اما اشکالی نداره

 

مهم اینه که عکسم خیلی قشنگ و خواستنی شده

 

 

 

 

و حالا هدیه دوم من

 

 

 قرار بود عکسم توی مجله شهرزاد مرداد ماه چاپ بشه

 

اما چون شهرزاد این ماه منتشر نشد

 

عکسمو توی مجله سیب سبز شماره 195 چاپ مرداد 1392

 

چاپ کردند

 

 

 

 

فقط کاشکی کمی بیشتر دقت کنند

 

آخه بازم اسمم با غلط املائی چاپ شده

 

با این حال بازم ممنون از اتلیه خوب سها

 

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (62)

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
26 مرداد 92 2:14
قربون پسر خوشتیپ برم من ...
مبارک عزیزدل خاله ...
ایشالا همیشه برنده باشی ...
ما که برنده نشدیم ...


خدا نکنه خاله جون ،
مرسی از لطفتون
مسابقه که بین ما کوچولوها نبود، وگرنه ما فرشته های ناز و دوست داشتنی همگیمون برنده هستیم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
26 مرداد 92 2:14
ی قــــــــــرار نی نی وبلاگی دیــــــــگه !!!!

ســــــلام مامانای مهــــــــــــربون

دوبـــــــاره یه قرار نی نی وبلاگـــــــی داریـــــــــم

چهارمین نمایشگاه تخصصی مادر،نوزاد و کودک MBC2013"

از 20 لغایت 23 شهریور سال جاری در محل

دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران (سالن های A38، 20، 21

و22) برگزار می گردد.

زمان بازدید این نمایشگاه از 10 صبح لغایت 6 بعدازظهر برگزار
میشود.

قرار ما 22 شهریوره که هم روز جمعه است و هیچکی نمیتونه بهونه بیاره درضمن آقایون پدر هم میتونن بیان ...


ممنونم گلم که قرارهای وبلاگی رو برنامه ریزی میکنید، انشالله قسمت باشه ما هم مثل دفعه قبل حتما میاییم
عمه هدیه
26 مرداد 92 9:09
نامه ای به خدا که به واقعیت پیوست

این ماجرای واقعی در مورد شخصی به نام نظرعلی طالقانی است که در زمان ناصرالدین شاه طلبه ای در مدرسه ی مروی تهران بود و بسیار بسیار آدم فقیری بود. آن قدر فقیر بود که شب ها می رفت دوروبر حجره های طلبه ها می گشت و از توی آشغال های آن ها چیزی برای خوردن پیدا می کرد.یک روز نظرعلی به ذهنش می رسد که برای خدا نامه ای بنویسد.نامه ی او در موزه ی گلستان تهران تحت عنوان "نامه ای به خدا" نگهداری می شود.
مضمون این نامه :
بسم الله الرحمن الرحیم
خدمت جناب خدا !
بقیه در ادامه مطلب


سلام علیکم ،اینجانب بنده ی شما هستم.
از آن جا که شما در قران فرموده اید :
"ومامن دابه فی الارض الا علی الله رزقها"
«هیچ موجودزنده ای نیست الا اینکه روزی او بر عهده ی من است.»من هم جنبنده ای هستم از جنبندگان شما روی زمین.
در جای دیگر از قران فرموده اید :
"ان الله لا یخلف المیعاد"
مسلما خدا خلف وعده نمیکند.
بنابراین اینجانب به جیزهای زیر نیاز دارم :

۱ - همسری زیبا ومتدین
۲ - خانه ای وسیع
۳ - یک خادم
۴ - یک کالسکه و سورچی
۵ - یک باغ
۶ - مقداری پول برای تجارت
۷ - لطفا بعد از هماهنگی به من اطلاع دهید.


مدرسه مروی-حجره ی شماره ی ۱۶- نظرعلی طالقانی
نظرعلی بعد از نوشتن .....
نامه با خودش فکر کرد که نامه را کجا بگذارم؟ می گوید،مسجد خانه ی خداست.پس بهتره بگذارمش توی مسجد. می رود به مسجد امام در بازار تهران(مسجد شاه آن زمان) نامه را در مسجد در یک سوراخ قایم میکنه و با خودش میگه: حتما خدا پیداش میکنه! او نامه را پنجشنبه در مسجد می ذاره. صبح جمعه ناصرالدین شاه با درباری ها می خواسته به شکار بره. کاروان او ازجلوی مسجد می گذشته، از آن جا که به قول پروین اعتصامی

"نقش هستی نقشی از ایوان ماست آب و باد وخاک سرگردان ماست"
ناگهان به اذن خدا یک بادتندی شروع به وزیدن می کنه نامه ی نظرعلی را روی پای ناصرالدین شاه می اندازه. ناصرالدین شاه نامه را می خواند و دستور می دهد که کاروان به کاخ برگردد. او یک پیک به مدرسه ی مروی می فرستد، و نظرعلی را به کاخ فرا می خواند. وقتی نظرعلی را به کاخ آوردند ،دستور می دهد همه وزرایش جمع شوند و می گوید: نامه ای که برای خدا نوشته بودند،ایشان به ما حواله فرمودند .پس ما باید انجامش دهیم. و دستور می دهد همه ی خواسته های نظرعلی یک به یک اجراء شود.

نحوه پاسخ خداوند به دعا ها"
خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد:
او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد...
او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد...
او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد...



ممنونم عمه جون ، امیدوارم نامه های ما هم زود بدست خدا برسه، اگه هم حواله کرد به کسی ، خداشناس باشه
خاله کمیل و کیان
26 مرداد 92 18:43
وای چقد عالی مبارکت باشه


مرسی خاله جون
محیامامان دینا
26 مرداد 92 20:00
سلام عزیزم آپم به ما سر بزن.دوستون دارم.


چشم گلم
مائده(ني ني بوس)
26 مرداد 92 22:47
آفرررررررررررينچقدر تو خوشتيپي كه توي همه مسابقه ها برنده شدي


ممنون خاله جون از محبتتون
مامان آرتین
27 مرداد 92 0:41
سلام عزیزم بهت تبریک میگم،امیدوارم تو تمام مراحل زندگین موفق باشی
ممنون که به ما سر زدی


ممنونم خاله جونم ،
خواهش میکنم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
27 مرداد 92 0:55
سلام عزیزم خصوصی نذاشتی برااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام



وااااااااای از دست نی نی وبلاگ که پیامهارو یکی در میون میفرسته
به هر حال شرمنده عزیزم دوباره میام پیشت
متین
27 مرداد 92 2:29
مبارک عزیزم
خوشحال شدم سوم شدی ایشالا تو تمام مراحل زندگی موفق باشی


ممنونم خاله جونم ، همینطور برای فربد جون
الی مامی آراد
27 مرداد 92 9:21
عزیزم ماشالله همیشه گل پسری اول میشه واقعا آفرینخیلی خیلی مبارکه


مرسی خاله جونم ، همه اینها از الطاف شما و تمامی دوستان خوبمه
لیلا مامان پرنیا
27 مرداد 92 12:39
مبارکت باشه عزیز دلم مثل همیشه پسرمهربون خاله اوله تو همه چیز...


ممنون خاله جون اینها به لطف شما و دوستان خوبه
mamane m@ni
27 مرداد 92 15:01
مبارک باشه هیراد جونم
عکست خیلی خیلی ناز شده ها
ژستات منوکشته خاله

راستی عکس توی مجله تکراری نیست؟منظورم اینه که قبلا هم همین عکس رو چاپ نکرده بودن؟


ممنونم خاله جونم،
درست گفتید تکراریه ، اما دفعه پیش برای روی جلد مجله فصل نو خودشون انتخاب کرده بودند ولی اینبار طبق وعده نفرات یکم تا بیستم توی نجله شهرزاد و سیب سبز چاپ شد
ساناز
27 مرداد 92 23:20
عکست خیلی خوشگل و ناز شده عزیز خاله
بازم بهت تبریک میگم، همیشه برات آرزوی موفقیت دارم شیر کوچولو


ممنونم خاله جونم
مامان ساجده
27 مرداد 92 23:58
مبارك باشه انشاالله عكس دوماديت


ممنون خاله جون، انشالله ، چه شود اون عکسها
متین
28 مرداد 92 16:45
سلام عزیزم
مرسی گلم که اومدی
19 شهریور 89
چرا عزیزم مشخصاتت رو تیکنمی زنی ؟
اخه نمی تونم با سرعت جواب محبت هاتو نو بدم
هیراد خوش تیپ ما رو ببوس
منم امروز خاله شدم خیلی خوشحالم



خواهش میکنم عزیزم ، چشم من بعد کامل مینویسم

چه جالب فقط 9 روز فرقشونه، پس تولد هر دوتاشون پیشاپیش مبارک
متین
28 مرداد 92 17:12
ایشالا
تولد هیراد جونم پیشاپیش مبارک
ایشالا تولد120 سالگیش

اره 9 روزه شما چی تصمیم نگرفتین؟
تم میذارین یا نه


ممنون گلم ،
انشالله تا خدا چی بخواد
متین
28 مرداد 92 17:41
اره خوب نظر اونا مهمتره مخصوصا مامانش
ایده خوبی بود بادکنک رو رنگین کمونی کردین حتما استفاده میکنم
حالا عزیزم این وبلاگو تو اداره میکنی یا مامانش؟


عمه لیلا براش مینویسه دیگه
طناز
28 مرداد 92 19:32



نگاری
28 مرداد 92 19:33
جونممم
عزیزم
قشنگم خوشگلم چقدر عکست نازه
وای وای خیلی خوجله عکست کلی دوست می دارمش
واسه محمد طاها هم خیلی خوشحالم خدا کنه اون خانواده ای که خریده بودنش خودشون نی نی دار شن.


ممنون خاله جونم ، چشمهای نازتون خوشگل میبینه
ما هم همین رو برای اون خانواده و همه کسانیکه مشکلی برای نی نی دار شدن دارند ارزو کردیم، دامنشان سبز
علی اصغر
28 مرداد 92 23:52
صدف‌های دریا ، صدای دریا را با خود دارند،
و فلس‌های ماهی بوی ماهی را؛
کاش کاری کنیم که در زندگی و بودنمان ، عطر و بویی از انسانیت، دنیا را احاطه کند …
کاش کاری کنیم …


خدا باید خیلی کمکمون کنه ، شاید بشه کاری کرد
نگاری
29 مرداد 92 13:26
واییی هیراد مامانیتم اومد به ما سر زد
بیا مامانی بیا ادرین اماده گاز گاز کردن شماست
اخییی هیراد جونم هم مامانی گاز گازت می کرد هم عمه جونی؟


جدا
ولی ما که دلمون نمیاد ولی دلمون براش قنج میره نگارجون
خاله جون قضیه اینه که من توسط مامانی گازگازی میشدم زورم بهش نمیرسید میومدم خونه عمه ، اون بنده خدا توسط اینجانب گازگازی میشد البته عمه کوچیکه نه عمه لیلا
امیر مهدی و عمی
29 مرداد 92 14:35
سلام عمه جون خوب هستید
امیدوارم حال مامانتون بهتر باشه
کل پسری رو ببوس با این عکس های خوشگلش
عزیزم ببخشید دیر شد رمزو براتون خصوصی میذارم


ممنون عزیزم ، به لطف خدا و دعای عزیزان خوب هستند،
بابت رمز هم تشکر گلم
مامان آوا
29 مرداد 92 17:59
منم کلی از شنیدن پیداشدن این کوچولو خوشحال شدم امیدوارم دیگه هیچ بچه ایی گم نشه


آمین ، انشالله هیچوقت هیچ مشکلی برای هیچ کوچولویی پیش نیاد
مامان حسنا
29 مرداد 92 20:57
مبارک باشه
ایشالا همیشه برنده باشی


ممنونم خاله جونم
فرشته
29 مرداد 92 22:17
خاله جون هر دو تا هدیه مبارکت باشه
دعا میکنم انشالله همیشه توی زندگی موفقیتهای پی در پی کسب کنی عزیزم


ممنونم خاله جونم ، تشکر از دعای خوبتون
خاله کمیل و کیان
30 مرداد 92 0:58
وای چقد خوب خیلی خوشحال شدم ایشالله دیگه مامان باباش حواسشون بیشتر بهش باشه


ممنون عزیزم ، راستی از کدوم نظر
عرفان خان و مامان زهره
30 مرداد 92 1:49
سلام به هیراد عزیزم و عمه مهربونش
هدایای گل پسرمون مبارک
انشاله عکس عزیزمون رو بعنوان نفر اول کنکور همه چاپ کنن

دلمون براتون تنگیده بود امدیم پیشتون
دوستتون داریم .... [بوسه]


سلام خاله خوبم ، ممنون انشالله با عرفان جون، ممنون که اومدی پیشمون ، ما هم خیلی خوشحال شدیم
سپید مامان علی
30 مرداد 92 8:04
اولا هدیه خوشگلت مبارک باشه گلم..آخه خیلی خوش تیپ و آقایی
در ضمن اینقدر معروف و مشهور شدی که عکست رو مجله ها چاپ می کنند
بووووووووس


ممنونم خاله جونم ، دیگه چیکار کنیم دیگه ، دارم تمرین امضا میکنم خاله جون
مامان اميرسام خان گل
30 مرداد 92 10:09
نميدونم هيرادي كه من توي اتليه سها شنيدم هيراد خودمونه يا نه
ولي چند وقت پيش كه براي عكاسي اونجا بودم داشتن از هيراد وعكس جديدي كهگرفته با ژسه مشت زدن به كيسه بوكس حرف ميزدن جالبه سريع هواسم رفت بهشون من خيلي هيراد رو دوست دارم و وقتي باباي اميرسام گفت مگه كيه خنديدم وگفتم دوست اميرسامه ولي همش تو ذهنمه كه واقعا هيراد ماست يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خاله جون هیراد جونی خودتون بوده ، پست عکس بوکسور کوچولو رو دیدید که، آخه روز عکاسی با تمام توانم تمرین بوکس کردم ، تازه بنده خدا عمو محمد هم چندتایی ضربه مهلک از من خورد
عکسهای امیرسام جون رو هم دیدم هزار ماشلله یکی از یکی قشنگتر شده، منم شمارو خیلی دوست دارم
یاسی
30 مرداد 92 20:40
مبارکت باشه عزیز دل خاله


ممنون خاله جون*

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
31 مرداد 92 5:28
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$

سلام نازنینم
با سه تا پست جدید اپم

پست ثابت و حتما مطالعه کنید
مخصوصا دوستایی که میخواستن تو قرار وبلگی ما رو همراهی کنن بخونن که میخوام برش دارم
پست تولود ایلیا و

رفتن عروسی


چشم ، اومدیم گلم*
مرجان مامان آران
1 شهریور 92 14:50
افرین به همت عمه جون مهربونو و دست اندرکاران
مبارکه عزیزممممممممم
همیشه موفق باشی هیراد جوننن


ممنون عزیز دلم
تشکر خاله جونم
مامان بابای الیسا
1 شهریور 92 15:14
هزار هزار بار مبارررررررررررررررررکت باشه خاله چه عکس خوشگلی


ممنون خاله عزیزم ، چشماتون خوشگل میبینه
مامان مهدیس و ملیسا
1 شهریور 92 19:21
مبارکهههههههههههههه عزیزمممممممممم


ممنونم خاله جونم
عرفان خان و مامان زهره
2 شهریور 92 0:20
سلام به همه مامانای عزیز و دوستای خوبم

جدیدا یه طرحی از طرف یکی از دوستان پیاده شده که فوق العاده راحته و مفید برای یاد و شاد کردن عزیزایی که دیگه بینمون نیستن.

یه گروه 30نفره تشکیل میدیم و هر نفر یه عزیزش رو ثبت نام میکنه (نام مرحومه / مرحومه + نام پدرش) بعد از تکمیل گروه یه برنامه براتون ارسال میشه که ماهانه هر نفر باید 1جزء قران و 1روز کامل نماز قضا و 1نماز آیات برای عزیزی که اسمش ذکر شده بجا بیاره. خوبیش اینه که 1ماه برای انجام اعمال فوق العاده کوتاه و ساده فرصت داریم.

منتظرتون هستم عزیزای دل


چه پیشنهاد خوبی ، حنما شرکت میکنم*
مامان مهدیس و ملیسا
2 شهریور 92 1:07
عزیزم رمز تلگراف شد


ممنون گلم از لطفتون
خاله کمیل و کیان
2 شهریور 92 3:20



خاله کمیل و کیان
2 شهریور 92 3:22
واسه مامان طاها گفتم حواسشون باشه


ممنون گلم ، راستش بعد از قضیه اون طفلک حتی تصورش برام خفه کننده بود، هر وقت با هیراد جونی بیرون میریم با تمام وجود فقط دستشو اینقدر سفت میگیرم که دردش میاد*
خاله کمیل و کیان
3 شهریور 92 0:40
دلمون واستون تنگ شده هاااااا


قربون دل کوچولوتون برم من ، آخه چیکار کنیم تنبلی یه کم با یقه ما درگیر شده
عرفان خان و مامان زهره
3 شهریور 92 12:56
عزیزم خصوصی داری
سپید مامان علی
4 شهریور 92 9:36
ما با چند تا پست جدید آپیم
خوشحال میشیم سر بزنی
خصوصی داری


اومدیم خاله جون ، ممنون از لطفت
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 شهریور 92 17:31
مرسی نازنینم
قربون تو دوست مهربونم بشم من دوست دارم هوارتاااااااااااا


خدا نکنه عزیزم ، ما هم هوار هوارتا شما و ایلیا جونو دوست داریم
مامان کمیل و کیان
4 شهریور 92 18:03
مبارکتون باشه ایشالله ازاین بعد دقت بیشتر یم یکنن و اسم شیرشاه (هیراد جون) و درست چاپ می کنن
راستی چرا بهش میگید شیرشاه


ممنونم از لطفتون ، انشالله
هیراد جونی وقتی کوچولو بود دقیقا مثل یه بچه شیر کوچولو شیطنت میکرد از اون جایی که زور هم میگفت بهش میگفتیم شیرشاه

مامان میعاد
4 شهریور 92 20:37
ای جونم مگه میشه این پسر خوشتیپ برنده نشه خدا خنده هاشو برم من
منم وقتی خبر محمد طاهارو شنیدم کلی خوشحال شدم. بازم خداروشکر.
برای مادرتون هم شفای کامل رو از خدا میخوام.


ممنون از شما خاله جونم
از دعاتون هم خیلی ممنون عزیزم
مامان آوا
5 شهریور 92 18:43



مامان بهراد
6 شهریور 92 12:34
مبارك باشه عزيزممممممممممممممممممممم خيلي خيلي خوشحال شدم كه همين طور داري مقام مياري دست عمه جون ليلا هم درد نكنه به خاطر زحماتي كه ميكشه
عزيزم من زياد به وبلاگ پسرم اگه دقت كرده باشي نميام به خاطر يه سري مسائل منو ببخش اگه دير به پياماتون جواب ميدم بازم تبريككككككككككككككككككككك


ممنون خاله عزیزم
ما فقط دلمون براتون خیلی تنگ میشه ، انشالله شاد و سلامت و خوش باشید ما هم خوشحالیم
مهسا مامان نورا
6 شهریور 92 22:52
خاله یه سر بیاااااااااااااااا


چشم خاله جون ، اومدیم
مامان آروین
7 شهریور 92 13:25
هووووووووووووووووووووووووووورا تبریک باریکلا به تو پسر ناز و دوست داشتنی آرزوی می کنم که همیشه و همه جا بدرخشی که موفقیت شما عزیزان آرزوی ماست . عااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم عزیزکم


ممنون خاله جونم
ارزوی ما هم هست
خاله کمیل و کیان
7 شهریور 92 14:25



مامان پارسا و پوریا
9 شهریور 92 2:29
باور کن من اگه یه روز این هیــــــراد جـــــــــون رو ببینم درسته قورتش میدم. بجون خودم
این پسر چقدر شیرینه آخه.تو عکساش که اینقدر نازه خودش پس ببین چقدر ماهه؟!


دوستتون دارم خیلی زیاد
محیا مامان دینا
10 شهریور 92 9:01
______¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


اومدیم عزیزم
zohre maman kiyan
10 شهریور 92 9:05
سلام سلام
ببخشید که ما دیر اومدیم سرزدیم
خیلی سرم شلوغه این ماه
اما میام بازم پیشتون
خیلی عکسای هیرادم قشنگه مبارکه


خواهش میکنم عزیزم ،
تشکر از لطفت گلم ،
بوس برای کیان گلم
مامان پارسا
11 شهریور 92 1:33
مبارکه خاله جون عکست خیلی خوشکل شده


ممنونم خاله جونم
عرفان خان و مامان زهره
12 شهریور 92 12:19
سلام لیلاجون ... ثبت نام کردم با اسمی که برام فرستادی و بمحض تکمیل نفرات ؛ برنامه شو برات میفرستم عزیزم


با بهترین آرزوها


ممنون عزیز دلم
سپید مامان علی
13 شهریور 92 9:39
پس چرا وبلاگ این گل پسر آپ نمیشه؟
حتما دارید از حالا کارهای تولدشو می کتید...
پیشاپیش تولدش مبارک

ما آپیم


وقتی تنبلی همنشین هر کی بشه اینجوری میشه
ممنون عزیزم که به یادمون هستید بابت تبریک ممنون
همین الان میام پیشتون
محیا مامان دینا
13 شهریور 92 9:46
ما دلمون براتو ن تنگ شده کجایین پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


به عمه جون بگید هی میگم لپ تاپ رو روشن کن من کلی کار دارم نمیذاره ، منم دلم تنگ شده دیگه
*پریا*
14 شهریور 92 13:54
سلام گلم لینکی


ممنون عزیزم
*پریا*
14 شهریور 92 22:18
ممنون که سر زدی خاله جون



مهسا مامان نورا
15 شهریور 92 13:59
همیشه به گردش خوش باشید هیراد جونم بووووووس


ممنون خاله جونم
مهسا مامان نورا
15 شهریور 92 13:59
پیشاپیش تولدت مبارک


تشکر خاله جونم
مهسا مامان صدرا جونی
13 مهر 92 18:54
وااااااااااای چقدر عکس
باید سرفرصت بیام با حوصله بخونم این پست رو.الان صدرا داره موهامو میکشه
هیراد جونم تولدت مبارک عشقم.


ممنون گلم که میای پیشمون ، بمیرم برات میدونم چه حالی داری الان ، دوستت دارم