شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

مروارید نوزدهم

1391/11/7 15:45
نویسنده : عاشقش
536 بازدید
اشتراک گذاری

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

سلام دوست جونیها

 

یه مروارید دیگه هم اضافه شد

 

نوزدهمین مروارید

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

بهاره مامان ونداد
7 بهمن 91 16:05
مبارک مبارک


ممنون ***************
مامان کوثری
7 بهمن 91 16:25
http://temparti.blogfa.com/ اگر واسه روز عشق میخواهید کارت و یا تقویم و یا... داشته باشید اگر واسه تقویم 92 دنبال فریم زیبا میگردین برای انواع جشن هاتون دنبال تم هستین سری به وبلاگ ما بزنید امیدوارم مورد پسندشما واقع بشه انواع تم ها ی جشن ، فریم های عاشقانه و کودکانه ، تقویم های کودکانه و خانوادگی و عشقولانه
مامان ساجده
7 بهمن 91 16:30
مبارکه خاله جون دیگه داری کم کم راحت میشی


مرسی خاله جون * فقط یکی یکی دیگه مونده * ولی خیلی اذیت شدم ، میدونید که.......
نگاری
7 بهمن 91 16:52
اخی میبارکت باشه فسقلی من
راستی قالبتم مبارک
عکس خوشگلتم تو مجله شهرزاد دیدم کلی ذوق کردم هی به همسری نشون می دادم می گفتم هیراد اینه ها

کلی مواظب خودت باش


مرسی خاله نگار جونم *بیصبرانه منتظر دیدن روی ماه نی نی پسملی شما هستیم *****
لیلا مامان پرنیا
7 بهمن 91 17:16
مبارکه عزیز خاله هم دندونات وهم قالب جدید عمه خانم سنگ تموم گذاشتی


ممنون خاله جون * به پای هنرمندیهای شما که نمیرسه عزیزم *****
رادین عشق زندگی
7 بهمن 91 20:18
مبارکه مبارک......


مرسی خاله جونم *****
مامان علی مرتضی
7 بهمن 91 23:09
سلام سلام خوبین؟خوشین عمه جون ؟هیراد عزیز چطورن؟فداش بشم مروارید جدید مبارک عزیزم


ممنون خاله جون ، خدا نکنه *

عسل
8 بهمن 91 9:13
مرواریدت هم مبارک عزیزم
به کمک بزرگترها فقط خوب خوب مواظبشون باش



چشم خاله جون *
متین من
8 بهمن 91 15:35
خیلی مبارکه هم مروارید خوشکلت هم قالب وبلاگت


مرسی خاله جونم ، متین جونو ببوس *****
مهسا مامی کیارش
8 بهمن 91 19:38
عزیزم نوزدهمین مرواریدت مبارک مواظب اون دندونای مثل مروارید و کوچولوت باش گلکم
راستی هیراد جون قالب وبلاگتم مبارک خیلی قشنگه عزیزم


ممنونم خاله جونم * چشم حتما *

مامان آوا
8 بهمن 91 22:10
.ای چه قالب قشنگی.آوا اگه بیاد ببینه کلی ذوق میکنه.





ممنون ،چه خوب *
مامان آوا
8 بهمن 91 22:12
دیدی گفتم خیلی خوشش اومد و کفت مارتین کو.


خوشحالم که اوا جونم ذوق کرد ، راستی مارتین کیه !!!
خواهر فرناز
8 بهمن 91 23:08
مبارکه
به سلامتی
برو خصوصی


ممنون عزیزم *
نگاری
9 بهمن 91 0:07
سلام کجایین پس؟


همین جا خاله جون کنار شما * منتظر نی نی پسملی*
زهره مامان آریان
9 بهمن 91 0:59
مروارید جدیدت مبارک.فقط یکی دیگه مونده تا از شر این درد دندون در آوردن خلاص بشی


ممنون خاله جونم * جشن باید گرفت اون روز که اخرین دندون شیریم دربیاد *
مامان آوا
9 بهمن 91 8:03
عمه جونی این قالب انیمیشن ماداگاسکار هست.
اسب آبی اسمش گلوریا ، شیر هم اسمش الکس اون زرافه رو من نمی دونم ، الان آوا خوابه که بهم بگه کیه ولی یه گور خر هست اسمش مارتین که تو غالب این وبلاگ نیست. انیمیشن قشنگی هست. حتما ببینش . آوا که خیلی دوسش داره هزار بار همه قسمت هاشو دیده.آه یادم اومد زرافه اسمش اگه اشتباه نگم ملمن هست.


ممنون از راهنماییت ، زبان اصلیشو یکی از دوستام گفته واسم میاره * اخه من کارتونهایی رو از حفظم که روزی سه چهار بار هیراد جون میبینه ، مثل ریو ، پاندای کنگفوکار ، عصریخبندان وچندای دیگه.....


مونا مامان امیرسام
10 بهمن 91 1:33
هیراد خاان مبارک باشه.
دوست دارم هواارتا


ممنونم * منم همینطور *
مامان حمید کوچولو
11 بهمن 91 18:35
مروارید کوچولوت مبارک هیراد جون


ممنون خاله جون *
مامان آروین
11 بهمن 91 22:40
سلام پرنس هیراد . دندونت مبارکت باشه ، حسابی ازشون مواظبت کن . من یه عذر خواهی به شما بدهکارم . با اینکه همیشه شما به وبلاگ دوستت آروین سر می زدی و عمه جون همیشه نظر های زیبا به یادگار می گذاشتند ولی ما تازه با وبلاگت آشنا شدیم . همین الانه لینکت می کنم تا از این به بعد زود زود بیام ببینمت و جویای حالت بشم گل خوشگلم .


خواهش میکنم خاله جون * خوشحالم که بااروین جونم دوست شدم *
محیامامان دینا
12 بهمن 91 18:57
مبارکه عزیزم


ممنونم خاله جونم *
مریم مامان سلما
13 بهمن 91 0:18
عزیزم مبارکهههههههههههه


ممنون خاله خوبم *
مامان آنی
14 بهمن 91 18:57
مبارکت باشه عزیز دلم


ممنون خاله جون *