شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

شهرزاد دوست خوب هیراد جون

1391/12/6 23:13
نویسنده : عاشقش
905 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز ششم اسفند ٩١ بعد از پنج روز انتظار منتظر

 

و سر زدن به گیشه روزنامه فروشی

 

بالاخره دوست خوبمو دیدم شهرزاد شماره ٥٧ اسفند ١٣٩١ لبخند

 

برای چهارمین بار عکسم توی این مجله چاپ میشد

 

بلافاصله رفتم سراغ صفحه ای که منتظرش بودم

 

یعنی بخش تبلیغات اتلیه سها

 

 

قرار بود عکس نفرات برگزیده مسابقه محرم توش چاپ بشه

 

 

عکس من بعنوان رتبه اول البته با غلط املائیخنثی

 

 

هیراد رحم جو اینجوری چاپ شده بود هیراد رهمجو

 

بگذریم مهم عکسمهامون بودهخنثی

 

عکس دوستهای خوبم

 

باران جون و متین جون هم بود رتبه دوم و سوملبخند

 

تو پست قبلی مربوط به شهرزاد گفتم که عکس دوستم قرار بود

 

تو عکسخند با عکسهای ما چاپ بشه ولی جا مونده بود

 

اینبار چاپ شده بود (متین جونم)قلب

 

 

بعد  از دیدن عکسها شروع کردیم دیدن بقیه صفحات شهرزاد که

 

یهو شوکه شدم تعجب

 

شهرزاد وبلاگمو بعنوان دوستش چاپ کرده بودniniweblog.com

 

یکی از عکسهای وبلاگمو هم گذاشته بودniniweblog.com

 

 

ممنون دوست خوبم شهرزاد جونمniniweblog.com

 

 

فقط خواهشا مثل قبل یکم هر ماه بیا پیشمونniniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

صبا دخترعمه ی ریحانه
6 اسفند 91 21:21
خاله جونم چون عکسای ریحانه را با موبایلم ( گلکسی پاکت) می گیرم پیغام می داد حجمش زیاده و منم مجبور می شدم از سایت های دیگه آپلود کنم و این جوری می شه که بعد از مدتی فیلتر میشن
خاله جون شما با چی عکس می گیرید ؟! دوربین دیجیتالی ؟!


میام پیشت گلم *
مهسا مامان کیارش
6 اسفند 91 23:55



صبا دخترعمه ی ریحانه
7 اسفند 91 13:42
مر30 خاله جونم .
یه عکس می گیرم و امتحان می کنم .
ممنونم.


خواهش میکنم عزیزم *
نگاری
7 اسفند 91 14:34
جونم عزیزم
هیراد معروف می شود


جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
7 اسفند 91 16:13
دوست بزرگوار هیراد عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
بهاره مامان ونداد
7 اسفند 91 17:16
مبرکت باشه هیراد جون عزیزم امیدوارم عکست جز نفرات اول کنکور بشه


ممنونم خاله جون ، برای ونداد جونم هم ارزویی پر از موفقیت و شادی و سلامتی دارم *
مامان آروین
7 اسفند 91 18:45
100000000000000000000 دست قشنگ برای این گل پسر نازنازی


ممنون از لطفتون ، دوستتون دارم خیلی زیاد

طناز
7 اسفند 91 20:39
آقا کوچولو عکسهاتو تو شهرزاد دیدم
انشاالله همیشه موفق باشی البته همراه با سلامتی و احساس خوشبختی کامل






X:
غزل
7 اسفند 91 20:42
عزیز دلم خوشحالم که مثل همیشه خیلی ناز توی مجله میدرخشی
دوست وبلاگی شهرزاد هم که شدی یواش یواش داری جهانی میشی عزیزم
خواهشا براش اسفند دود کنید


ممنون خاله جون از لطفتون ، چشم حتما *****
نسیم
9 اسفند 91 12:06



X:
aliasghar
11 اسفند 91 22:25
سلام هیراد
من امشب خیلی خوشحال شدم وقتی عکس باران مظفری رودیدم نفردوم شده چون قبلا خونوادش تو وبم اومدن گفتن بهش رای بده من و دوستام بهش رای دادیم
ولی یه تشکرازمانکرد هیچ بهمونم خبرندادچندم شد
ولی امشب خوشحالم نفراول شدی وبدون من به دوستام میگم بهت رای بدن
باآرزوی موفقیت برای داداش کوچولو خودم


یه دنیا ممنون از لطفتون عمو جون*
تاییس
13 اسفند 91 15:36
گـ ـاه دلـ ـتـنـگ مـ ـیـ ـشـوم دل تـ ـنگ تـ ـر از هـ ـمـ ـه ی دل تـ ـنـگی ها گـ ـوشـ ـه ای مـ ـی نـ ـشـ ـیـ ـنـ ـم وحـ ـسـ ـرت مـ ـیـ ـخـ ـورم کـ ـه کـ ـدام امـ ـیـ ـد را نـ ـا امـ ـید کـ ـردم وکـ ـدامـ ـیـ ـن خـ ـواهـ ـش را نـ ـشـ ـنـ ـیـ ـدم و بـ ـه کـ ـدام دلـ ـتـ ـنـ ـگـ ـی خـ ـنـ ـدیـ ـدم کـ ـه ایـ ـن چـ ـنـ ـیـ ـن تـ ـنـ ـهـ ـا و دلـ ـتـ ـنـ ـگـ ـم
zahra
15 اسفند 91 5:15
وای خدایا چقد خوب مجله رو براش یادگاری نگه دار عمه خانوم با سلیقه


حتما عزیزم *
hami
24 اسفند 91 17:14
سلام
روشنی طلعت تو ماه ندارد
پیش تو گل رونق گیاه ندارد
بازم پیشم بیا...


* حنما *