شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

عیدی سها و سوپرایزی برای هیراد جون و خانواده

1392/1/7 12:12
نویسنده : عاشقش
973 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز پنجم عید یکی از عیدیهام بدستم رسید

 

عیدی از طرف اتلیه سهاقلب

 

یعنی چاپ عکس نوروزی من روی جلد ماهنامه فصل نو

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

خلاصه کلی سوپرایز شدیم

niniweblog.com        niniweblog.comniniweblog.com

 

  مامان جونم اول صبح عکس پسملی خوشتیپ و خوشگلشو 

 

روی جلد مجله سکوی روزنامه فروشی دیدشniniweblog.com

 

 

  بعد هم با اطلاع رسانیش به بابا جونی و بقیه ،

 

اونها هم با خوشحالی رفتند و خریدنشniniweblog.com

 

منم با دیدن عکسم روی جلد مجله یه عالمه ذوق کردم

niniweblog.com

 

ممنون از عیدی قشنگتون آتلیه سها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

آرام خانوم
7 فروردین 92 16:43
به به!
چه دوست داشنی هستند این هدیه ای که خداوند بهتون داده.
میشه برای من و اردشیر همسرم هم یکی درست مثل ایشون رو آرزو کنید چون من آرزوش کردم.
دوستتون دارم.
به منم سر بزنید.


امیدواریم خداوند یکی از نعمتهای خوشگلو سالمشو بذاره توی دامنت عزیزم*
sara
7 فروردین 92 16:53
وای عزیزم
آخه دیگه گل خوشگلی مثل تو از کجا پیدا کنند و عکسشو واسه نوروز بذارن عزیز دلم
حتما یکیشو میخرم خاله جون که عکستو داشته باشم شیطون بلا


ممنون از شما
مامان آوا
8 فروردین 92 7:49
آفرین صد آفرین


غزل
9 فروردین 92 8:24
فدات بشم خوشگله خوشتیپ خاله
دوستت دارممممممممممممممم


خدا نکنه خاله جون *
مامان محمدرضا
9 فروردین 92 16:32
راستی مبارک باشه.بابا شما که همه جایزه های سها رو درو کردید یه کمی هم برای ما نگه دارید.D خدا بخواد دیگه نوبتی هم که باشه نوبته ماست آخه ما هم تو جشنواره سها شرکت کردیم به ما هم رای بدیدااااااااا.عمه خانم اکتیو میشه برای ما هم یه کم تبلیغ کنی بزار دلمون خوش باشه این دفعه ما برنده شیم دیگه.ههههههههههه مرسی گلییییییی


سیدمحمدرضا کوچولو عزیز دل منه ، انشاالله که برنده میشه *عکسهاشو دیدم خیلی ناز و خوشگلند
هم خودم رای میدم هم به دوستام میگم که بهش رای بدند
خواهر فرناز
9 فروردین 92 22:48
خوش به حال هیراد جون
الهی دورت بگردم خاله ای چه خوشگل افتادی



خدا نکنه خاله جونم، دوستت دارم
لیلا مامان پرنیا
10 فروردین 92 0:31
سلام به دوست خوبم وهیراد نازم سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی براتون باشهعسلم خیلی نازی با اون خنده های دلنشینت حسابی دل خاله رو میبری با اون عکسهات


ممنونم خاله جون ، بوس برای پرنیا جونم
یک دوست
10 فروردین 92 14:05
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون : بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه
مامان محمد جون
12 فروردین 92 19:16
سلام عیدتون مبارک چون هم خوش تیپی و هم زیبا عحب عیدی خوبی


ممنون از لطف شما ***
مهسا مامان کیارش
13 فروردین 92 14:05
مبارکت باشه خوشگلم


ممنون از شما *
نگاری
13 فروردین 92 18:08
جونم خوشگل من
هیراد اینجوری پیش بری چند وقت دیگه ستاره می شی
خاله رو یادت نره
می خوای از الان یه امضا به خاله بده


خیلی دوستت دارم خاله نگار جونم
مامان کوثری
14 فروردین 92 9:49
عزیزم عیدتون مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشین
ممنونم اومدین و تولد دخترم رو تبریک گفتین
هیراد جون رو ببوسینننننننن


ممنون * انشاالله که صد سالگیش عزیزم*
مامان بردیا
14 فروردین 92 12:37
سال خوبی داشته باشی گل پسر خوشتیپ.


ممنونم ، شما هم همچنین *
محبوبه
14 فروردین 92 17:52
با سلام لطفا به آدرس زیر برید و گه دوست داشتین به هفت سین ما 53 رای بدین.
با تشکر
http://www.iranvij.ir/?p=1772888
راستی من من اون سری به عکستون رای دادم.


عزیزم من و هیراد جون رفتیم و رای دادیم * انشاالله موفق باشید *
مامان میعاد
14 فروردین 92 20:49
آخ که این پسر چقدر خنده اش خوشگل و شیرینه
بخاطر عکسش روی جلد بهتون تبریک میگم مامانی


ممنون عزیزم *
مامان ارشیا
14 فروردین 92 20:54
عیدت مبارک پسر گل
چه عیدی قشنگی


ممنون گلم *
متین من
15 فروردین 92 2:38
خوش به حال هیرداد جون ایشالا همیشه شاد باشی عیدیت که خیلی قشنگ بود


ممنونم خاله جون *
نرگس مامان باران
15 فروردین 92 13:51
سلام لیلا جونم و هیراد خوبمخوبین امیدوارم تمام لحظه هاتون با شادی و سلامتی باشه
الهی دورت بگردم که همه عکسات خندونهگل منلیلا جون عکسهای اتلیه هیراد جون بزار دیگه!!!!


ممنون عزیزم * حتما میذارم گلم ولی همیشه انگار زمان کم میارم ، هیراد جون کلی مطلب داره که موندم چجوری بنویسمشون * باران عسلمو خیلی ببوس

مامان پارسا
19 فروردین 92 1:32
وای که چقدر لباست خوشکله


از خوشگل دیدن چشماتونه *
لیلا جواهری
25 فروردین 92 18:19
سلام من مامان آراد و آرین کوچولو هستم. از دیدن عکس پسرتون خیلی لذت بردم. شاد و خرم باشید. هیراد جونو از طرف من ببوسید


ممنون عزیزم *