شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

هیراد و هفت سین ها در نوروز 1392

1392/1/16 16:11
نویسنده : عاشقش
1,181 بازدید
اشتراک گذاری

 

بازم سال نو بر همه مبارک

niniweblog.com

 

هفت سین خونه خودمون

niniweblog.com

 

هفت سین خونه مامان منظر جونم

niniweblog.com

 

هفت سین کاخ نیاوران

niniweblog.com

niniweblog.com

 

هفت سین نور تهران

 

هفت سین ورودی برج میلاد

 

اینم هیراد جونی و بزرگترین هفت سین تهران

 

niniweblog.com

 

عکسهای هفت سین های مختلف زیاد بودند

 

که تعدادیشونو انتخاب کردمو گذاشتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

دو دانشجو
16 فروردین 92 11:55
سلام عزیزم . سال نو مبارک. دوستون داریم. بوووووس


سال نو شما هم مبارک *
ما هم شما رو دوست داریم*
مامان آوا
16 فروردین 92 14:49
عمه خانم من به هیرداد رای دادم موفق باشه


ممنون عزیزم از لطفتون
خواهر فرناز
16 فروردین 92 16:37
سلام لیلا جون
چرا این سری خبرمون نکردی ؟
اتفاقی دیدم رفتم به هیراد رای دادم ایشالا که برنده بشه



مرسی ابجی فرناز جونم* با داشتن دوستهای خوبی مثل شما من همیشه برنده هستم *****
لیلا مامان پرنیا
16 فروردین 92 21:33
مثل همیشه عکسها ناب وزیبا ببوس گل پسرمون رو


ممنون عزیزم ، از زیبا دیدن چشمهای شماست *
شما هم پرنیای گلمو ببوس *****
سپیده از وبلاگ "کودک من"
16 فروردین 92 23:44
با تشکر . ثبت شد


ممنون عزیزم از لطفتون *****
بهاره مامان ونداد
17 فروردین 92 1:21
سال نو مبارک با این همه هفت سینی که تو باهاشون عکس انداختیخیلی ایده جالبی بود


ممنون خاله جونم *****
الی مامی آراد
17 فروردین 92 13:51
عشق من سال نو مبارک انشالله که همیشه شاد و خوش باشین


ممنونخاله جون ، شما هم بهمچنین *****
غزل
17 فروردین 92 15:22
نفس خاله قربونت برم
عزیزدلم چه هفت سینها خوشگل شدند وقتی تو کنارشون نشستی
غصه و ناراحتی همیشه ازت دور باشه عسلکم
راستی خوشتیپ خاله بهت رای دادم انشاالله که اول بشی


خدا نکنه خاله جونم ،ممنون از لطفتون*****
عموی محیط بان
19 فروردین 92 0:26
با سلام خیلی ممنون از کار قشنگتون ارزوی سلامتی واسه نی نی نازتون دارم.
به زودی تصاویر هیراد جون رو رو وب بارگزاری میکنیم با تشکر فراوان


تشکر فراوان از زحمات شما*****
مامان پارسا
19 فروردین 92 1:28
ای کاش هر روزمان نو روز باشد تا نو شویم خودمان ،اندیشه هایمان و عشقمان به همه زیبایی ها. سال نو مبارک



ممنون ، بر شما هم مبارک
مامان بردیا
20 فروردین 92 15:58
همین الان رای دادم به گل پسر خوشتیپمون امیدوارم موفق باشی عزیزم


محبت کردید عزیزم
موفقیت یعنی داشتن دوستان خوب مثل شما*