شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

دومین بازدید هیراد جون از باغ وحش ارم

1392/1/19 17:18
نویسنده : عاشقش
971 بازدید
اشتراک گذاری

20.gif                                                          Emoticon2.gifEmoticon

             عید امسال یعنی نوروز 1392 هم دقیقا مثل پارسال

 

 برای دیدن حیوانات رفتم باغ وحش ارم

 

با دیدن اون همه حیوانات مختلف یکجا کلی ذوق زده شده بودم

 

تنها سوالم در مورد همه اونها یه چیز بود

 

به هر کدومشون که میرسیدم یه توضیحاتی میشنیدم

 

بعد من هم میپرسیدم که آیا این حیوونه منو میخوره

 

خلاصه دیدن همه اونها تا شب طول کشید به من کلی خوش گذشت

 

اینم تعدادی از عکسهای همون روز که البته کنار بعضیهاش

 

عکس همون صحنه البته متعلق به پارسال رو گذاشتم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همه چیز تقریبا مثل قبل بود البته با اندکی تغییرات جزئی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دنیا
19 فروردین 92 17:43
چه پسر شجاعی امیدوارم سال خوبی داشته باشی هیراد جونم


ممنونم خاله دنیا جونم شما و رونیکا جونم همینطور
غزل
20 فروردین 92 10:14
وای عزیز دلم ماشاالله توی این یکسال چقده بزرگ شدی
شیر کوچولوی قهرمان خاله آفرین به بی باکیت که از حیوونا نمیترسی



مامان پویا
20 فروردین 92 13:21
ماشالا آقا هیراد شجاع ما


مرسی
مامان میعاد
20 فروردین 92 13:53
چه ذوق سلیقه ای توی عکسهاتون به کار میبرید آفرین
این پسملمون خیلی خوشگله ها ماشالله


ممنون از تعرفهاتون عزیزم *
الهام
20 فروردین 92 15:37
سلام دوست خوبم سالی خوش را برایت آرزومیکنم.جمعتان همیشه گرم و صمیمی


ممنون ، برای شما هم همینطور *
الی مامی آراد
20 فروردین 92 16:13
آفرین به این پسر شجاع که تونسته سواری هم بکنه عکسات خیلی خوشگل بودند


ممنونم خاله جونم
نارینه
21 فروردین 92 0:48
سلام .. ممنونم که بهمون سر زدید

سال نوتون مبارک .. سالی پر از سلامتی و دلخوشی براتون آرزو دارم

ماشالله به این آقا پسر ناز ... خدا نگهدارش باشه انشالله


ممنون ، برای شما هم همینطور *
sara
21 فروردین 92 16:10
همیشه شاد و سلامت باشی گلممیبوسمت عزیزم


ممنونم خاله جون
متین من
21 فروردین 92 16:44
وای عمه لیلا عالی بود عکسهای امسال درکنار پارسال یک سال گذشت وهیرداد جون ماشالا خیلی بزرگ شده


مامان محمد جون
22 فروردین 92 11:45
بچه ها مثل برق و باد بزرگ می شن و ما داریم هم پای آنها بزرگ تر می شیم


مامان مانی
25 فروردین 92 17:00
سلام
چکار خوبی کردید هیراد جون رو بردید باغ وحش.ما هم تو برنامه داریم مانی رو ببریم چون خیلی ذوق می کنه وقتی حیون می بینه.پیشی و کلاغ و گنجشک رو که دیگه نگو و نپرس...خیلی دوست داره.ما فقط بابت اینکه الان سنش کمه معطلش کردیم ولی وقتی دیدم هیراد رو تو یه سال و نیمش هم بردید مصمم شدم ببرم پسرم رو.راستی عکسای گل پسرتون هم خیلی نازه.با اجازه لینکتون میکنم.

عزیزدلم شما هم با کمال افتخار لینک شدید *****