شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

بازی جدید در کاخ نیاوران

1392/1/21 20:25
نویسنده : عاشقش
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز سوم عید امسال یعنی نوروز ١٣٩٢

 

برای دیدن اخرین روز جشن نوروزی که در کاخ نیاوران

 

 بر پا بود به اونجا رفتیم

 

خیلی ها اومده بودند و جشن زیبایی بود اما

 

من فقط از قسمت آهنگها و رقصهاشون خوشم میومد

 

تازه بعضی از برنامه ها هم با همکاری بنده اجرا میشدنیشخند

 

چون همش اون وسط بودم

 

اینجا هم از این مکعبه توی میدون جلوی کاخ خوشم اومده

 

 

 

 

به افتخار رقصهای من کلی دست و سوت زده شد

 

 

بعد از رقصیدن گروه ........

 

 

خودم تنهایی مثل اونها اجرا داشتم

 

 

 

کلی بدو بدو و بپر بپر هم کردم

 

 

چند تا دوست خوبم پیدا کردم و کلی بازی کردیم

 

 

 

تازه رسید به اصل کاری یعنی یه بازی جدید

 

 

اون بازی قشنگ و پر هیجان

 

قلت زدن روی چمنها توی سراشیبی بود

 

خییییییییییییییییییییلی کیف کردم

 

 

اینجا هم دیگه وقت استراحتمه یعنی از خستگی غش کردم

 

 

niniweblog.com  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان بردیا
21 فروردین 92 13:33
فدای تو گل پسر که انقدر نازی.
هنرمندی خاله جون کاش اجراتو از نزدیک دیده بودم.میبوسمت


خدا نکنه خاله جونم، من که با تعریفهای شما چند کیلویی چاق شدم
غزل
21 فروردین 92 16:04
قربونت برم خاله جون
چه کیفی کردند اونهایی که اونجا اجراهای شما فسقلیو دیدند عزیز دلم
همیشه پاینده باشی و موفق عزیز دل خاله
راستی چند تا از دوستهام هم به عکس خوشگلت رای دادندانشاالله که برنده بشی عزیزم


ممنونم خاله جونخیلی دوستتون دارم خیلی
sara
21 فروردین 92 16:15
میمیرم برای نگاه تو فسقلی


خدا نکنه خاله جون
متین من
21 فروردین 92 16:42

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##




ممنون از وسیله ، ما هم سوار شدیم اومدیم پیشتون *
عمومحیط بان
22 فروردین 92 2:39
سلام آرزوی سلامتی واسه شما ونی نی نازتون هیراد جون دارم
هیراد جونو بعنوان چهاردهمین نی نی حافظ محیط زیست معرفی کردیم ممنون از لطفتون


از لطفتون بینهایت تشکر *
خواهر فرناز
22 فروردین 92 17:19
چه نازه



نگاری
22 فروردین 92 21:08
سلام وروجک
دوستاشو نگاه به به
منم دوست دارم غلط بزنم رو علفها



دوستت دارم خاله جونم
خواهر فرناز
23 فروردین 92 15:05
به روزیم ومنتظر رد پای شما بر چشممان

شما هم دعوتین




آتيلا جون و مامان شيما
23 فروردین 92 16:30
سلام عمه جون...
تو اين مدت ما بي وفا بوديم،شما چرا تنهامون گذاشتين...!؟
عزيزم
سال نو مبارك...
اين شازده هم ك حسابي شيطون شده و نمكي...
دوستهاشم همه شاهزاده خانومن...!!!!؟؟؟؟؟؟؟
ماشاا... خدا زير سايه ي پدر مادر و كنار عمي جون جان بزرگش كنه انشاا...
..................


ممنونم از لطفتون خاله جونم ****
لیلا مامان پرنیا
24 فروردین 92 15:53
الهی قربون تو ناز پسر که کنار اونهمه خوشگلی رقاص هم هستی جای من خالی تا هنر نماییت رو ببینم
امیدوارم همیشه لبات خندون باشه عزیزم


ممنونم خاله جونم
خواهر فرناز
24 فروردین 92 19:52
ممنون عزیزم شرکت کردین انشالا اجرتون با فاطمه زهرا



التماس دعا *
مائده(ني ني بوس)
25 فروردین 92 12:39
آخي خاله قربونت بره پس كلي خوش گذروندي


خدا نکنه خاله جون *****
مهسا مامان صدرا جونی
25 فروردین 92 15:30
خوشگل خاله چه ناز میرقصه.ماشالله به تو ناااااز پسر


نسترن
25 فروردین 92 17:33
پسمل بلای خوشتیپه خوردنی


مامان پارسا
1 اردیبهشت 92 1:57
فدای تو خوشتیپ


خدا نکنه خاله جون *****