شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

اولین عید نوروز من

1391/8/14 16:48
نویسنده : عاشقش
707 بازدید
اشتراک گذاری

اول اینکه امیدوارم که عید بزرگ غدیر به همه دوست جونیهای خوبم خیلی خیلی خوش گذشته باشه و کلی انرژی گرفته باشید لبخند

    حالا بقیه خاطراتمو براتون میگم              

عید نوروز ١٣٩٠ فرا رسید و این اولین عید نوروز من بود کلی  هم عیدی گرفتم هورا

اولین روزشو همگی رفتیم خونه خاله مادربزرگم که خانمی پیر ولی بینهایت مهربون و دوست داشتنیهقلب

تازه همه میدونند که منو هم یه جور دیگه عاشقونه دوست داره خب منم خیلی دوستش دارم اون روز خیلی خوش گذشت چون با وجود کلی بچه و نوه و نتیجه های خاله بزرگه جون همه توجه بزرگترها جلب به من بود آخه من اون روز کوچولوترین فرد توی کل فامیل بودم البته هنوز هم هستم ولی چند وقت دیگه این مقام از من سلب میشه و نمیدونم این خوبه یا بد خلاصه چون یادشون رفته بود اون روز دوربینو با خودشون ببرند عکسی از اون محفل دورهمی ندارم که ببینید ولی بعدا چند تا عکس توی خونه انداختم میذارم که شما هم منو تو شش ماهگیم ببینید دیگه هم خودم کامل میتونستم بشینم یه کمی موهام پرپشتتر شده بود ژست چهار دست و پا رفتن میگرفتم کلی هم خنده روترم خلاصه ناز بودم نازتر هم شده بودم نیشخند

بقیه عیدو هم چون من هنوز خیلی کوچولو بودم زیاد اینور و اونور نرفتیمو بیشتر توی خونه خودمون خونه مادربزرگم بودم .

 

        ني ني شكلك و تخم مرغ رنگيني ني شكلك و تخم مرغ رنگيني ني شكلك و تخم مرغ رنگيني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

               

           ني ني شكلك و تخم مرغ رنگيني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

               

    ني ني شكلك و تخم مرغ رنگيني ني شكلك و تخم مرغ رنگيني ني شكلك و تخم مرغ رنگيني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

  

        ني ني شكلك و تخم مرغ رنگيني ني شكلك و تخم مرغ رنگيني ني شكلك و تخم مرغ رنگيني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

                  

                ني ني شكلك و ماهي ني ني شكلك و ماهي

                 

       ني ني شكلك    ني ني شكلك   ني ني شكلك   ني ني شكلك   ني ني شكلك   ني ني شكلك  ني ني شكلك  ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساجده
14 آبان 91 18:16
سلام عزیزم عید بهت خوش گذشت
مرسی عزیزم که به ما سر زدی


خوب بود خاله جونم جای شما خالی رفتم زیارت ,ولی خوندم که به متین ساعتی سخت گشته ناراحتش شدم چون من میدونم به دوستم چی گذشته