شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

روزیکه به دنیا امدم

1391/8/6 18:21
نویسنده : عاشقش
402 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                 

یکشنبه 28 شهریور 89 حوالی ظهر بود که یه فرشته ناز ازاسمون کم شد و من با ٦٠٠/٣ کیلو وزن وقد ٥٠ سانتی پا روی زمین گذاشتم اولش کلی گریه وزاری کردم ولی به نتیجه ای نرسیدمو بعد مثل یه پیرمرد بداخلاق اخمهامو به هم کشدمو هیچی نگفتم حتی اولش شیر هم نمی خوردم فکر کنم قهر کرده بودم گهگاهی خودمو میزدم به خواب که کسی کاری به کارم نداشته باشه ولی کم کم خیلی گشنم شد و مجبوری باهاشون کنار اومدمقهرمتفکر

               niniweblog.com

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

          

اینم بابا فرهنگ جونم که خسته از سر کار اومد بیمارستان که وقتی من اومدم ببینتم ولی نمیدونم چرا تا منو دید زودی گریه کرد فکر کنم وقتی خودم بابا بشم دلیلشو کشف کنم( به امید اون روز)....نیشخند

            niniweblog.com

اینجا هم بغل عمه هدیه جونم هستم راستی همه عکسهامو عمه ارزوم انداخته قلبniniweblog.com

 

 

                       

بعد از 24ساعت یعنی صبح روز دوشنبه 29 شهریور از بیمارستان راهی خونه مامان منظر جونی (مامان بابام) شدیم دم در خونه خیلی دلم برای ببییه سوخت ولی خوب میگن قربونی جلوی پای نوزاد رسمه, چی بگم سوال

                                                                                     شکلکهای جالب و متنوع آروین

     _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)