شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

بدون عنوان

1391/8/19 0:39
نویسنده : عاشقش
465 بازدید
اشتراک گذاری

 جشنواره اشکها و لبخندها در اتلیه سها 

این اولین جشنواره عکسی بود که من شرکت کردم

 

اردیبهشت ماه امسال پسملی خوشتیپتون یعنی من رفتم برای یادگاری از نوزده ماهگیم کلی عکس انداختم که بعدا به ما گفتند که اگه خواستیم میتونیم یکی ازعکسهای خندهام ویکی هم از گریهامو که اتفاقی انداخته بودندبرای شرکت در جشنواره اشکهاولبخند ها انتخاب کنیم عمه جونیم هم این دو تا رو انتخاب کرد بعد که رای گیری شروع شد خودش اولین امتیازو بهم داد واخرش من با ١١٩ رای نفر پنجم شدم جایزم هم شاسی خوشگلی از عکسهای خودم بود که وقتی دیدمش کلی کیف کردمو خوشحال شدم .

پرسنل اتلیه سها خیییییییییلی دوستتون دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ارسام
4 دی 91 13:33
سلام ان شالله به شما هم خوش گذشته باشه من به پسرگلت رای دادم
مامان آوا
21 دی 91 20:13
تبریک میگم هیرداد جون موفق باشی


خاله جونم و اوا جونم دوستتون دارم *******