شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

هیراد جونی و فلافل خوری

1391/8/19 0:35
نویسنده : عاشقش
470 بازدید
اشتراک گذاری

 

با عمه جونی برای خرید بوم نقاشی رفته بودم بازار بزرگ که منو برد  کوچه مروی چندتا عکس از من با مجسمه سر کوچه مروی بگیره مکه من چشمم افتاد به فلافلای سرخ شده که برای اینکه روغنشون بره گذاشته بودنشون تو ظرف توریم وای نمیدونید دهنم چجوری اب افتاد به عمه جونی گفتم از اینا میخوام اولش امتنا کرد و گفت برات خوب نیست اما بعد اصرارهای زیاد منزبانکده محصل با دودلی گفت فقط یه ذره باشه منم قبول کردم اما واقعا خوشمزه بود خیلی بهم چسبید ولی فکر کنم دیگه منو اون طرفها نبرند تا منم از این هوسها نکنممحصل

زبانکده محصل زبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصلزبانکده محصل

 ممنونم عمه جونی

م

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حانیه
19 آبان 91 12:31
نوش جونت گل پسردهن ماهم اب افتاد
مامان ساجده
20 آبان 91 12:46
نوش جونت عزیزم گوشت بشه به تنت
راحله
21 آبان 91 11:36
عزیز دلم فلافل نوووووووووووش جووووووونتچه گل پسری به به: X گوشتو بیار جلو.....منم عااااااشق فلافل هستم اونم تو کوچه مروی که خوردنش خیلی بیشتر حال میده