شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

نظرات (9)

فرزاد
6 دی 91 21:24
با سلام وب خوبی دارید. خوشحال میشم به ما سری بزنید. فروش انواع سازها زیر قیمت بازار. تدریس انواع سازها. در گالری موسیقی شهریار.
لیلا مامان پرنیا
6 دی 91 22:43
امیدوارم سال جدید میلادی بهترین ها براتون رقم بخوره دوستدارشم پرنیا ومامانی


ممنون عزیزم به همچنین برای شما ، پرنیای گلم رو ببوسید
عمه مریمی
6 دی 91 23:07
سلام خوب هستید ممنونم که وبلا گ عمه مریم سبحان جون سر زدید چه بردار زاده ی وپسر زیبایی دارید بازهم به وبلاگ سبحان جون سر بزنید خوشحال میشم


ممنون که شما هم تشریف اوردید ، حتما بازم میام*****
مامان محمد جون
7 دی 91 8:52
سلام پسر بامزه و خیلی خوش تیپی داری من شما رو روی یکی از لینک محمد گذاشتم که بعضی مواقع سراغ وب شما بیام و عکسهای جدیدش رو ببینم بابا آقا خوش تیپه


ممنون عزیزم ، شما هم با افتخار لینک شدید*****
مریم مامان سلما
7 دی 91 13:15
عمه لیلای عزیز ما به گل پسر شما رای دادیم
مامان لیلا
7 دی 91 19:45
ما به هیراد شما رای دادیم.راستی سه دقیقه وقتمو گرفت کمی طول کشید اما امیدوارم اول بشه اوله اول
مری خواهر شده در وبلاگ پارسا جون داداش گلم
7 دی 91 21:37
با سلام من مری هستم با توجه به پیام زیبایتان به وبلاگ قشنگ و دلنشینتان آمدم هم وب زیبایی دارید و هم پسر نازی...... من به هیراد جان در مسابقه رای دادم و امید وارم برنده ی این مسابقه باشه و همیشه شاد و سلامت مثل تو عکس هایش باشد. شما هم به وبلاگ من سر بزنید. به امید دیدار......................
مامان آوا
11 دی 91 6:35
عمه جون با اجازتون لینکتون کردم.
مامان حسنا
4 بهمن 91 15:16
عزیزم خوشحال شدم که هیراد نفر اول شده منم بهش رای داده بودم
دخمل منم دیروز 4 ماهه شد خوشحال میشم به وب منم بیای


ممنون عزیزم ، حتما*