شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

غذامو خوب خوردم دیگه

1391/10/5 22:20
نویسنده : عاشقش
602 بازدید
اشتراک گذاری

 همیشه وقتی موقع غذا خوردن که میشه و من میلم به غذا نمیبره همش میگن هیراد جون غذاشو بخوره بزرگ بشه که خودش هر کاری دوست داشت بتونه انجام بده

ولی حالا که می بینند من یه ذره غذامو خوب خوردمو قد کشیدمو میخوام کارایی که میخوام بدون اینکه زحمتی به هیچکس  انجام بدم

واسه من چشماشونو درشت میکنندعصبانی

 خوب من اون جغد رو لازم دارم

 مزاحم شما هم نمیشم لطفا به کارهای خودتون برسید

میدونید اخه باهاش چند تا کار دارم

 اول میخوام ببینم چه مزه ایه بعدش هم میخوام براش قصه بگم

ولی نتیجه زحمات من این شد

که فعلا جغدها برند اون بالاتر  تا بعدا قابشو بالاتر تنظیم کنند 

حالا من باید بازم هی غذا بخورم تا دستم به اون بالاتره برسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان فرهام
6 دی 91 1:02
سلام هیراد جان ممنون که به وب من آمدی و به عکس قشنگت هم رای دادم امیدوارم که برنده بشی .خبرشو به من هم بده .
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
6 دی 91 6:41
ای جانم عزیز دلم خوب بچمون کنجکاوه دیگه چه میشه کرد . خصوصی داری عزیزم
خواهر فرناز
6 دی 91 12:02
چرا هیراد را اذیت میکنید که الان باید غذا بخوره قدش بلند تر بشه ؟!!!!


این یه جور گول زدن کوچولوهاست تا بجای بازیگوشی یکمی هم غذا بخورند چون هیراد جون خیلی شیطونه و حواسش پی بازیهاشه
مامان ونداد
6 دی 91 16:26
بچه چه جورش خوبه
فقط فضولش خوبه
بوسسسسسسسسسسسسسس


بشزطی که خرابکاری نکنه دیگه !!!!!
مامان سارا
6 دی 91 18:33
سلام عزیزم.به هیراد جون امتیاز5 دادم قابلشم نداشت
نگاری
8 دی 91 15:43
اخی وروجک
افرین هی غذا بخور زودی بزرگ شی


مرسی ، حتماخاله جون
مامان کوثر
11 دی 91 10:06
سلام عزیزم من روز پنجشنبه هفته قبل رفتم به هیراد رای 5 دادم وقت نکردم برات پیام بدم وقت کردی بازم به ما سربزن خوشحال میشیم
مامان علی مرتضی
13 دی 91 14:38
سلام دوست عزیز ب هیراد جان رای 5 داد وثبت شد انشالله برنده ی این مسابقه باشن،راستی خوشحالم ک خبر پیدا شدن هلنا رو بهم دادین برای باباش اس میزنم اگه درست باشه توی وبم میزنم.وی چیز دیگه مامان هیراد جان شما این عکسارو با برنامه ی خاصی درست کردین مال کریسمسو میگم،من پارسال ی برنامه از اینترنت دانلود کردم ک میشد این کار هارو انجام داد ولی متاسفانه حذف شد ونمیدونم از کجا دانلودش کرده بودم اگه میدونید خبرم کنید باتشکر


ممنون عزیزم
زهرا مامان امیرحسین
3 بهمن 91 23:51
ماشاله به هیراد جان
بما هم بسرید
خوشحال میشیم


حتما عزیزم*
زهرا
18 اسفند 91 22:25
همه عکساشو دیدم
واای چقدر ماشالله بامزست
منم ی دختر دارم 3.5 سالشه


ممنون عزیزم ، کوچولونو خدا براتون حفظ کنه *