شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

نظرات (51)

بابای مهرسا
24 بهمن 91 21:35
ممنون از حضورتون
هزار ماشالله به این گل پسر


خیلی ممنون از لطفتون *


نگاری
24 بهمن 91 23:52
ولن شما هم مبارک فسقلی


ممنونم گلم *

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
25 بهمن 91 2:27
عزیز دلم حتما خصوصی تو چک کن ..
فـــداتــــ شـــم ولنتاین تو هم مبارکـــــــ ...


مرسی عزیزم *

مامان بهراد
25 بهمن 91 7:48
سلام عزيزم اين روز عزيز را از طرف بهراد جونم و خودم به شما تبريك ميگم اميدوارم كه هميشه با عشق به زندگيت ادامه بدي ولنتاين همه دوستاي نيني‌وبلاگ مبارك


ممنون عزیزم *

مامان شايان
25 بهمن 91 9:23

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥ آپم منتظرتم
.........♥
......♥
....♥
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊    ┊┊  ┊┊ ✿
┊نظر ┊┊ ✿✿
┊یادت ┊┊  
┊نره ✿✿








اومدیم عزیزم *
مامان آوا
25 بهمن 91 11:28
لیلا مامان پرنیا
25 بهمن 91 12:26
سلام دوست خوبم ولنتاین تو وهیراد گلم مبارک دوستون دارم واز راه دور یه بوسه هدیه میکنم بهتون


یه دنیا تشکر از این همه محبت عزیزم *

مامان امیر علی پسر اژدها سوار
25 بهمن 91 12:54
ولنتاین شما دوست عزیز هم مبارک


ممنونم گلم *

خاله فرانک(مامان ارشیا)
25 بهمن 91 13:46
هزاران گل تقدیم به شما و ممنون بهمون سر زدین ولنتاین شما هم مبارک...ما با اجازه شما رو لینک میکنیم


ممنون عزیزم ، خوشحالم کردید
مامان ساجده
25 بهمن 91 15:23
ولنتاين تو هم مبارك فسقل
ليلا جون براي شما هم مبارك


ممنونم عزیزم ، همیشه کنار هم با خوشی و سلامتی گلم

مامان ملیسا و مهدیس
25 بهمن 91 16:35
واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک


مرسی از ستاره هات *****


]

مامان آوا
25 بهمن 91 19:03
گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند. ضرب المثل روسی
مامان سارا
25 بهمن 91 19:11

____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
ولنتاین مبارک


غزل
25 بهمن 91 22:46
اقا کوچولوی خوشتیپ ولنتاینت مبارک
امیدوارم همیشه عشق کسانی در قلبت باشه که لیاقتشو دارند


ممنون از شما *

نرگس مامان باران
26 بهمن 91 1:31
____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
ولنتاین مبارک


الی مامی آراد
26 بهمن 91 3:53
عزیزم ولنتاین مبارک


ممنونم گلم *







Elham
26 بهمن 91 12:02
ولنتاین شما هم مبارک عزیزم




X:
مامان مهديس و مليسا
26 بهمن 91 13:57
سلام عزيز دلم خوفي؟دخملاي من تو مسابقه زيباترين دخمل ني ني وبلاگي شركت كردن خواهش ميكنم بريد بهشون راي بديد قول ميدم وقت نازتون رو زياد نگيره!!!
بايد بريد كد دخملام رو به اين آدرس ايميل كنيدgerafist.yang23@yahoo.com
كد مهديسم 110 و كد مليسا جونم 111 است منتظر راي هاي شما نازنينان هستم


حتما عزیزم *
مهسا مامی کیارش
26 بهمن 91 15:42
♣♣♣_____________♣♣♣
_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣
♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣
♣___________♣___♣ __________ ♣
♣____________♣_♣ ___________ ♣
_ ♣____________♣ ___________ ♣
__ ♣________----------------------♣
____ ♣ __________________ ♣
______ ♣ ______________ ♣
________ ♣ __________ ♣
__________ ♣ ______ ♣
_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣
______ ♣____♣__♣__♣____♣
_______ ♣_____♣♣_♣____♣
_________ ♣_♣__♣♣__♣
________________ ♣♣
_________________ ♣♣
__________________ ♣♣
_________________ ♣♣

ولنتاینتون مبارک


ممنونم گلم
فرناز خاله آرسن جون
26 بهمن 91 21:29
ولنتاین مبارکــــــــــــــــــــعکس های هیراد جون توی نمایشگاه خیلی قشنگ بودن خدا براتون حفظش کنه ،هر روزتون با عشق سپری بشه آمیــــــناینم یه بوس واسه پسر خوشگل


خاله ي اميرعلي
26 بهمن 91 23:54
سلام
من به هيرادجان راي دادم انشاالله كه برنده بشه


لطف کردی عزیزم *
مامان تارا
27 بهمن 91 0:30
سلام
رفتیم به گل پسری رای دادیم عمه جون


ممنون از لطفتون *
مامان حسین جون
27 بهمن 91 8:33
سلام به هیرادجون رای دادم
ایشالله اول بشه


ممنون گلم لطف کردی *
مامان امیر محمد
27 بهمن 91 9:08
سلام عمه جونی رفتم وبه هیراد جون رای دادم منون که به ما سرزدی......
خانمی با افتخار لینک شدی


ممنون عزیزم ، خوشحالم کردید *
mosayeb
27 بهمن 91 10:23
وبلاگت زیباست........منوهم لینک کن باشه هههههههههه


چشم *
الهام مامان تيانا
27 بهمن 91 12:07
به هيراد راي دادم
انشالله برنده بشه
در ضمن خيلي نازه


ممنون گلم لطف داری عزیزم *
خواهر فرناز
27 بهمن 91 12:09
ممنون گلم
ولنتاینت مبارک
ببخشید دیر گفتم درگیر دانشگاه بودم


ممنون عزیزم ، موفق باشی گلم *
لیلا مامان پرنیا
27 بهمن 91 15:02
هیراد خوشگلم رفتم وبهت رای دادم امیدوارم مثل همیشه اول بشی شیر مرد کوچولوی خاله


ممنون خاله جونم ، شما همیشه به من لطف دارید ، پرنیاجونو ببوسید *
مامان آراد(خاطره)
27 بهمن 91 16:04
سلام به هیراد ناز..
عزیزم ما بهت رای دادیم..انش الله که برنده بشین..
بوس از روی ماهت


ممنونم اراد جونو هم ببوسید *
مامان پریسا
27 بهمن 91 20:49
موفق باشید.


ممنونم *
مامان شايان
27 بهمن 91 23:12
فرمايشت اطاعت امر شد ايشالا راي بياره اين خوشكل پسر


ممنون عزیزم لطف کردید *
مامان دخترم 88
27 بهمن 91 23:14
رای دادم ...


تشکر عزیزم *
ساغر
27 بهمن 91 23:42
سلام انجام وظیفه شد



خواهش میکنم عزیزم شما یه دنیا محبت کردید *
مامان ملیسا و مهدیس
28 بهمن 91 0:12
چجوری تو مسابقه شرکت کردی گلم؟ما هم میتونیم شرکت کنیم لطفا بهم بگید ممنون


این دوره که شروع شده ، واسه بعدی خبر میدم *
مامان ساجده
28 بهمن 91 1:05
سلام عزيزم رفتم به گل پسرم راي دادم


ممنونم خاله جونم که اون همه خستگی زیاد به فکر منم بودی *
مامان دخملی
28 بهمن 91 1:18
سلام
من رفتم به هیراد جون رای دادم
مامان دخملی (پریناز )


خاله جون ممنونم *
مامان مینا
28 بهمن 91 1:30
سلام ولنتاین هیراد جون و تو هم مبارک
من به هیراد جون رای دادم
امیدوارم برنده شه


ممنونم خاله جون *
سارا مامان آرتین
28 بهمن 91 10:28
سلام من به هیراد جون رای دادم ایشالا که برنده شهههههههههههههه


ممنونم عزیزم *
نرگس مامان باران
28 بهمن 91 10:57
سلام عزیزم خوبی
به هیراد جان رای دادم امیدوارم اول بشه ولی چرااااا تنهایی مسابقه شرکت کردین میگفتی منو ساجده هم اماده رقابت بودیم


الهی قربونت برم باران جون که از ناز بودن همیشه اوله،ساجده جون در جریانه این یه پیشامد بود* باران گلمو ببوس یه خورده هم بچلون *
مامان محمود
28 بهمن 91 11:25
سلام چه شاه پسر نازی دارید برای مسابقه بش رای دادم امیدوارم موفق باشید این وب پسملمه خوشحال میشم دوست بشیم


ممنون عزیزم ، منم همینطور *
عطیه
28 بهمن 91 12:35
سلام. به هیراد جون رای دادم.امیدوارم برنده شه.


ممنون گلم ، لطف کردید *
دختردايي دينا
28 بهمن 91 13:32
مي شه به وبلاگ ما بياين نظر بذارين؟ممنون مي شم



حتما عزیزم *
محمدحسين
28 بهمن 91 14:28
سلام من در نين ني وبلاگم اگر تو آنلاين هستي با من در وبلاگم كه ارتبات با پشتيبان را بزن تا من كمك ات كنم تو در وبلاگم نظر گذاشتي و از من كمك خواستي و من الان ساعت 02:33 انلاين هستم مشكل ات را به من بگو تا من بتوانم به تو كمك كنم


ممنون عزیزم * اون ساعت انلاین نبودم ، کاش برام ادرس میذاشتی بیام پیشت دوباره ، راستی غرض از مزاحمت فقط درخواست رای دادن به عکس هیراد جون بود گلم *
شاه نی نی
28 بهمن 91 14:37
ممنون سر زدین . خدا حفظش کنه


ممنون گلم *
Anisa
28 بهمن 91 14:59
اميدواريم برنده شه به أميد پيروزي


ممنونم گلم ، انشاالله *
mamane m@ni
28 بهمن 91 15:00
عزیزم به هیراد جون رای دادم.ایشالا که بیشترین رای رو بیاره.
بیشتر به ما سر بزنید


ممنون عزیزم ، حتما *
مهسا مامان صدرا جونی
28 بهمن 91 16:40
عزیزم به هیراد خوشتیپ و نازم رای دادم.


مرسی عزیزم *
مامان مینا
28 بهمن 91 16:50
سلام عزیزم به وب هیراد جون اومدم و بهش رای دادم
ان شا الله موفق باشه
شما هم به وب من سر بزنید


ممنونم عزیزم * حتما*
مامان کوثری
28 بهمن 91 18:10
امیدوارم برنده بشین منم بهتون رای دادم
راستی اگر تقویم 92 خواستین بیاین وب من


ممنون عزیزم ، وبلاگتونو دیدم کارهاتون خیلی زیبا هستند *
معصومه
28 بهمن 91 21:21
عزیزم من بهت رای دادم خیلی عکسه قشنگی بود
دوست داشتی به دوتا وبلاگ دیگه من هم سر بزن
hadi2.niniweblog.com
amirali5.niniweblog.com


ممنون عزیزم ، حتما گلم *
مامانی ،صدرا
29 بهمن 91 2:23
عکس پسرتون زیبا بود ما بهش رای دادیم امید وارم به نتیجه دلخواهتون برسید .خدا حفظش کنه براتون .


ممنون عزیزم یه دنیا محبت دارید *