شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

نظرات (26)

ترنم
12 دی 91 13:10
سال نو میلادی شما مبارک باشه عزیزم ایشالله تو تمام مراحل زندگی برنده باشی خاله جون راستی هیراد جون منم رای بهتوندادم امیدوارم همیشه پیروز باشید
hori-asemani
12 دی 91 14:22
slm خوبی هیراد کوچولو من رای دادم پسر گل
حسن
12 دی 91 14:35
سلام همانطور که خواستید من به شما رای دادم . وبلاگ زیبایی داری . به نام خاطرات شاه شیر لینک شدید. خسته نباشید.
لاله
12 دی 91 17:29
سلام به شیر شاه و عمه جونش ترمه جون به شما رای داد . ایشالا موفق باشی .
مامان آرینا مو فرفری
12 دی 91 19:46

_____
_____$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________♥$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$




مرسی عزیزم
EHSAN
12 دی 91 21:29
سلام بهت 5 دادم
مامان پریا
12 دی 91 21:50
سلام گلم ما قبلا که گفتی رفتیم بهت رای دادیم امیدوارم موفق باشی. سال نو میلادی هم مبارک


ممنون عزیزم *****
لیلا مامان پرنیا
12 دی 91 22:05
ارزو میکنم بابانوئل به جای کادوی زیبا

تقدیر زیبا برای تو هدیه بیاره

تقدیر خوب رو نمیتونی الان حس کنی

اما در آینده میفهمی بهترین آرزو رو برات داشتم..



ممنون عزیزم ، پرنیای گلمو ببوسید*****

maryam
13 دی 91 12:51
با کمال میل به هیراد عزیز امتیاز دادم ممنون که خبرم کردیم برای دادن امتیاز ایشالا که تو تمام مراحل زندگی موفق باشه
مامان ملینا و کوروش
13 دی 91 13:22
سلام خسته نباشید عمه لیلا چه تلاشی میکنید برای برنده شدن هیراد جون. عزیزم من به هیراد رای دادم 5 نمره ولی شما مرتب برام پیام میدید که بیام .اگر میشه چندبار رای داد بگید تا برم دوباره رای بدم موفق باشی
ghazal
13 دی 91 14:09
سلام.رای من ثبت شد


ممنون از محبتتون
رجبی
13 دی 91 15:10
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
شادی
13 دی 91 18:26
حواسم نبود دستم خورد ثبت نظر به صورت خصوصی. ببخشید
عمو روحانی
13 دی 91 22:32
. دل ما در پی آن کاروان است که از کرب و بلا، با غم روان است چه زنجیری به دست و بازوان است که گریان دیده روح الامین است به یاد کربلا دل ها غمین است دلا خون گریه کن چون اربعین است اربعین حسینی تسلیت باد
متین
14 دی 91 18:03
سلام خوبی عزیزم من به جای یک رای سه تا رای به شما دادم هم خودم وهم خواهرهام امیدوارم برنده شی


مرسی عزیزم ، کلی ذوق زده شدم گلم ممنون
سه دانشجو
15 دی 91 19:21
سلام جیگر منتظرتیم. آپ کردیم


ما هم اومدیم
الی مامان آراد
18 دی 91 7:13
ای جونم دست عمه جونش درد نکنه با ابین وبلاگ خوشگل
عمه جونش من به هیراد نانازی رای دادم هاااا
هیراد رو جزو دوستهای آراد جون اضافه کردم خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنین


ممنون عزیزم شما هم با کمال افتخار لینک شدید*
مامان کوثری
18 دی 91 17:47
با سلام باطراحی تقویم92 کودک و طراحی تم های جشن درخدمت شما هستیم انواع طرح های تقویم جدید و زیبا با قیمت مناسب http://temparti.blogfa.com/
مامان درسا
18 دی 91 22:40
سلام عزیزم ،درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه سایت آتلیه برید وبهش امتیاز بدین تا برنده شه فقط تا 20 دیماه مهلت داریم.ممنون
مامان
18 دی 91 23:48
سلام ما که رای دادیم


ممنون عزیزم
خواهر فرناز
19 دی 91 18:31


دوستای گلم سلام

من (فرناز ) و پریا وهانا دخمل خاله هام تومسابقه شرکت کردیم

اگه میشه به ما 3 تا رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشیم

ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیریم

شماره عکس هامون

پریا 0011

من 0012

هانا 0013

فقط به 1 نفر میتوانید رای بدیننگران

دل ما سه تا کوچولو به دستان پر مهر شماست

راستی بهمون اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنیم

یادتون نره ها وگر نه دلمون میشکنه وغصه می خوریم

زمان رای گیری هم

فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست

اینم آدرس

http://ninimod.niniweblog.com/post57.php



حتما عزیزم

زری مامان مهدیار
19 دی 91 23:42
عزیز دلممممممممم چقدر عکسات قشنگه هیراد جونم
ایشالا که خدا حفظت کنه


ممنون لطف دارید*
متین جان...مغز بادوم
20 دی 91 0:50
سلام. ببخشید من دیر باخبر شدم. خوشحالم که اول شدید. موفق باشید


ممنونم خاله جونم
متین من
20 دی 91 2:04
باید خبر برنده شدن هیرداد حتما بهم بدی خیلی منتظرما من میدونم که هیرداد مقام خوبی میاره


ممنونم ، حتما خاله جون میام پیشت
بابا فرهنگ و مامان الهام
20 دی 91 12:57
هیراد عسلی بابا ومامان یکی دونه پسر اولین موفقیت زندگی مبارک باشه امیدوارم همیشه در زندگی اول باشی هووووووووووووووووووووووووووووووررررررررررررررررااااااااااااااااااااااز عمه تشکر میکنیم برای این همه تلاش برای موفقیتت عزیزم امیدوارم بتونیم زحماتشو جبران کنیم عمه لیلاخیلی دوستت داریم ممممممممممممممممممممممممممممنووووووووووووووووووووووون


مامان و بابای خوبم منم خوشحالم با خوشحالی و شادی شما ، از خدا میخوام همیشه هر سه تامون کنار همدیگه سلامت و شاد و خرم باشیم اون وقته که من همیشه هم موفقم هم برتر از همه چی دنیا
خیلی دوستتون دارم خیلی بوس بوس بوس
محسن
29 اسفند 91 19:39