شیر کوچولوی ما شیر کوچولوی ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات کودکی شیرشاه

اولین اول شدن

1391/10/20 9:37
نویسنده : عاشقش
3,311 بازدید
اشتراک گذاری

 با لطف و محبت دوستهای خوبم

 

در مسابقه عکس سوگواره محرم

 

اتلیه سها

 

با تعداد 1455 دوست خوب

 

من ( هیراد رحم جو) نفر اول شدم 

 

 

کمال تشکر از تمامی پرسنل اتلیه سها

 

وتمام کسانی که

 

به موفق شدن من دراین مسابقه کمک کردند

 

خیلی دوستتون دارم خیلی

 

انتخاب جشنواره برای مشاهده نتایج

 

 نام کودک  تعداد رای
1 هیراد رحم جو 1455 7216
2 باران مظفری 1219 6021
3 متین بیک آبادی 1086 5375
4 یاسین کاویانی 579 2883
5 مهدی رحیمی 156 766
6 مانی وهابی 98 460
7 پرهام عبدالعلی زاده 85 406
8 درسا رضازاده 79 381
9 حسین حامی کریمان 72 347
10 آرسام رحمتی 75 345
11 پرهام رسولی 69 337
12 ابوالفضل میرزایی 62 270
13 صدرا مقدم 52 256
14 ایلیا صادقیان 51 247
15 دلیاد میرزااکبری 45 214
16 امیرمحمد جعفری 45 213
17 سید محمد پارسا قادری 37 181
18 آرتین برات زاده 40 180
19 هیام امینی 39 170
20 محمد جواد تهوری 35 165

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

عمه هديه
20 دی 91 14:06
عمه جوني هزارهزار تبريك اميدوارم هميشه و در تمام مراحل زندگيت موفق باشي



ممنون عمه جونم ،دوستت دارم ، منم دعا میکنم که شما هم توی امتحانی که در پیش داری موفق موفق موفق بشی *****
شبنم
20 دی 91 15:11
سلام عزیزم
هیراد جونه خاله خیلی خوش حال شدم که اول شدی/توهر روز نازترو نازتر میشی/دسته عمه جونیه قشنگتم درد نکنه/خیلی دوست دارم عزیزم/بوس بوس


مرسی خاله جون منم خیلی دوستت دارم*
محیامامان دینا
20 دی 91 15:15
مبارکه هیراد جون خیلی خوشحال شدم.انشاالله تو زندگیت هم همیشه اول باشی.هوراااااااااااااااااااااااااااااااا هیراد


ممنونم خاله جونم ، منم همین ارزو رو برای دینا جون دارم * بوس
هواداران تو در يك مركز بين المللي
20 دی 91 16:18
اين فرخنده ظفر بر تو مبارك باداااااااااااااااا
با اميد پيروزي روزافزون



ممنونم از لطفتون *
خواهر فرناز
20 دی 91 16:59
سلام
تبریک میگم اول شدین
راستی به فرناز رای بدین تا اونم برنده بشه
میتوانید به دوستاتونم بگین به فرناز رای بدند




مرسی از از لطفت * منم به فرناز جون رای میدم انشاالله که برنده بشه *


maryam
20 دی 91 17:03
مبارک باشه
ایشالا تو همه ی مراحل زندگی اول بشی


ممنونم برای شما هم همین ارزو رو دارم*****
شادی
21 دی 91 1:01
مبارکه هیراد جون خیلی خوشحال شدم.انشاالله تو زندگیت هم همیشه اول
باشییییییییییی.


ممنون از خاله شادی عزیزم ورادین نازنین * یادتونه برام دعا کردید بابا نوئل اول شدنمو برام کادو بیاره * اون روز از ارزویی که برام داشتید خوشحال شدم ولی فکرشو نمیکردم که بشه، ولی بادعای شما شد*
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
21 دی 91 7:43
مبارکه عزیزم انشالله همیشه و در تمام مراحل زندگیت اول بشی عشقم


ممنونم از شما وامیرعلی جونم *
مامان فرهام
21 دی 91 22:35
سلام هیراد جان اول شدنت رو بهت تبریک می گم .امیدوارم که همیشه در تمام مراحل زندگیت اول و موفق باشی .


ممنونم از شما و فرهام عزیزم *
خیلی دوستتون دارم*
لیلا مامان پرنیا
22 دی 91 0:02
مبارکه خاله جون امیدوارم تو همه مراحل زندگی برنده باشی دست عمه خانم هم درد نکنه امیدوارم همیشه شاد باشید


ممنون خاله جون * با حضور گرمتون همیشه منو خوشحال میکنید ، درود بر شما و پرنیای عزیزم*****
متین من
22 دی 91 17:15
تبریک می گم به هیرداد ویک خسته نباشید به عمه جونش واسه زحمت های که کشید وباعث شد هیرداد اول شه پسردوست داشتنی خوشکل


ممنونم خاله جونم به لطف محبتهای شما من اول شدم* یه عالمه بوس برای متین جونم *************
صبا(دخترعمه ی ریحانه جون )
22 دی 91 19:27
امیدوارم همیشه و در همه ی مراحل زندگیت اول باشی عسلکم . خوش حالمون کردید با این خبرتون .
واقعا هم حق اول شدن را داشتی گلم
ریحانه هم خوشحاله که یک نی نی موفق و برنده دوستشه .


ممنونم صبا جونم ریحانه گلمو ببوسید*****
مامی اوستا
22 دی 91 19:48
سلام - تبرییییییییییییییک - منم رای داده بودم به هیراد جان - خوشحال شدم
به وب ما هم بیاید - راستی با اجازتون لینکتون کردم


ممنونم هم از تیرک هم از رای پر از محبتتون * منم با خوشحالی تمام شمارو لینک کردم*


زهرا
22 دی 91 20:43
دوست خوبم
خیلـــــــــــــــــــــــــــــــی خوشحالم کردید
موفق باشید


چقدر خوشحالم که منو اینقدر دوست دارید*
عمه جونی
22 دی 91 22:18
موفق باشی همیشه عزیزه دلم
مبارکت باشه


ممنونم از شما ، منم همین ارزو رو برای کیان عزیز دارم*
مریم مامان سلما
22 دی 91 22:52
مبارکههههههههه عزیزم خیلی خوشحال شدم معلومه که پسر به این خوش تیپی اول میشه


ممنون خاله جونم و سلما جونم * شما خیلی لطف دارید*
مامان علی مرتضی
23 دی 91 0:19
سلام عزیزم مبارک انشالله توی چیزای خوب همیشه اول باشی عزیزم حالا جایزش چی بود


ممنونم خاله جونم ، جایزشو هنوز نگرفتم ولی بهترین جایزه دوست شدن با کلی دوست تازه بود*


بابای ارشیا
23 دی 91 2:06
مبارکه داداشی . از صمیم قلب تبریک میگم خیلی خوشحال شدم


مرسی داداش ارشیا جونم راستی تولدت هم پیشاپیش مبارک*
علامه کوچولو
23 دی 91 11:06
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا
مبارک باشه


ممنونم از دعا و لطف شما وعلامه کوچولو اینجوری شد*
ghazal
23 دی 91 19:10
سههلام!تبریک میگم امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشی


ممنونم از لطفتون غزل جونم ، بوس برای شما*****






رادین عشق زندگی
23 دی 91 19:13
سلام عزیز خاله مبارکا باشه ان شالله تو تمام مراحل زندگیت اول شی کوچولو خاله.......


مرسی خاله جون لطف دارید ، رادین جونمو ببوسید*****


مامان امیرناز
23 دی 91 19:34
سلام عزیزم مبارکه ایشالا همیشه موفق باشیییییییییییییی


ممنون از لطفتون ، امیر جون رو ببوسید*****
نازنین (مامان پارمین)
23 دی 91 19:44
خیلی خوشحال شدم مبارک باشه . انشالله در تمام مراحل زندگی اول باشی .


مرسی خاله جون و پارمین جونم*
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
23 دی 91 19:58
خوب مامان خانوم یادتونه همینکه بهمون گفتید رایمون جز اولینا بود
پس چرا لینک شما نیستیم........................
کلبه ما خیلی بدرد همراهی وب پرشور شماست...


چشم عزیزم با کمال افتخار لینک شدید * باز هم بابت محبتتون ممنون *****

بابای مهرسا
23 دی 91 20:00
سلامبهتون تبریک میگم
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید


ممنونم منم همین ارزو رو برای مهرسای عزیزم دارم *****
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
23 دی 91 21:56
هيراد جوني تبريك ميگم عزيزم اميدوارم هميشه تو زندگيت موفق باشي


ممنونم خاله جون ، امیر علی گلمو ببوسید *****
hadis
23 دی 91 22:21
عزیز دلمی خاله جون
قربون پسر خوشتیپم برم
تبریک تبریک تبریک خوشگلم
نازنینم تو مسابقه شرکت هم نمیکردی اول بودی
برای تمام لحظات زندگیت سلامتی و خوشی رو کنار خانواده ارزومندم
همیشه همه جا بابت همه چیزهای خوب موفق و پیروز باشی عزیزم


ممنون خاله جونم شما خیلی لطف دارید *****
مامان یاسمن ومحمد پارسا
23 دی 91 23:40
عزیزم تبریک می گم امیدوارم همیشه پیروز و سر بلند باشید:


خیلی خیلی ممنون از شما *****

زهره مامان آریان
24 دی 91 0:01
تبریک میگم.انشالله همیشه تو زندگیت اول باشی گلم


ممنونم خاله جون اریان جونو ببوسید *****
مامان یزدان
24 دی 91 7:43
سلام گلم.تبریک می گم.


مزسی از شما و یزدان جونم *****
مامان بهراد
24 دی 91 8:09
سلام هزار مبارك باشه به اين شيرشاه جوان
خيلي خوشحالم ايشاا... هميشه اول باشي توي تمامي مراحل زندگيت


ممنونم از شما و بهراد عزیزم *
مامان هستي وهانا
24 دی 91 9:09
خيلي خوشحال شدم تبريك ميگم .هميشه اول باشي عزيزم


ممنون خاله جونم هستی جون و هانا جون رو ببوسید*****
مامان حمید کوچولو
24 دی 91 9:21
هیرادجون خوشحالم که نفر اول شدی.بااجازه لینکت کردم


ممنونم خاله جونم * با کمال افتخار لینک شدید*****
ستایش و نیایش
24 دی 91 9:51
وااااااااااااااااااااااااااای خوشتیپ خاله
مبارکه عزیز جونم
من میدونستم که اول میشی
همیشه موفق موید باشی نازنین پسر



مرسی خاله جون ، شما هم همینطور*****
مامان آرتین
24 دی 91 10:46
مبارکه هیراد جون ایشالا تو تمام مراحل زندگی اول بشی


ممنونم خاله جون ، ارتین گلمو ببوسید*****
مامان بهراد
24 دی 91 12:40
عزيزم من خصوصي ندارم ميشه توي همون پيامي كه ميفرستي توضيح بدي در ضمن چه جوري يه پيامي كه از طرف شما و يا دوستان وبلاگ بهراد به من ميرسه ميخوام جواب بدم چكار كنم كه جواب منم زير پيام شما تاييد بشه و تو وبلاگ نمايش داده بشه
مامان حسام کوچولو
24 دی 91 13:01
به به مبارکه انشالله همیشه موفق باشی شیر کوچولو


ممنون از لطفتون خاله جون *
مامان ستایش و ساجده
24 دی 91 18:21
سلام
عزیزم مبارکت باشه الهی همیشه تو همه مراحل زندگیت موفق و شاد باشی و پیروز


خیلی ممنونم از لطفتون خاله جونم *****
مامان محمد جون
24 دی 91 22:20
خیلی خیلی خوشحال شدم امدم بگم که همیشه دز زندگی اول باشی ولی همه گفتن ولی امیدوارم همیشه شاد باشی و اول


ممنون خاله جون اگر همیشه مثل این موضوع دوستهای خوبی مثل شما کمکم منند من هم شادم هم اول *
دوستتون دارم خیلی زیاد*
مامان اميررضا
25 دی 91 0:25
سلام عزيزم ببخشيد دير اومدم.تبريك ميگم


ممنونم خاله جون * همه چی از لطف دوستهای خوبی مثل شما بود*****
zohre,mamane kiyan
25 دی 91 1:36
tabrik migam hirad jonam
khale shoma baiad aval mishodi chon vagean shoma behtarini



ممنون از شما خاله عزیزم و کیان جونم*****


مامان نازی
25 دی 91 11:58
خدارو شکر.تبریک میگم عزیزم.اینشالله توی زندگی هم همیشه برنده باشید.


ممنون خاله جونم*****
الهام مامان آوینا
25 دی 91 14:16
تبریک میگم عمه هیراد جان. واقعا خیلی فعععععععععععععععععال بودید. هیراد اول از همه به داشتن چنین عمه ای باید بباله..


ممنون عزیزم لطف داری ، دیگه شرمندمون نکنید میدونم خیلی مزاحم همه دوستان شدم ، دوستتون دارم * بوس *
مامان ریحانه جون
26 دی 91 12:30
خیلی خوشحال شدیم... ان شالله همیشه تو زندگیت موفق باشی


ممنونم خاله جون*****
زینب مامان امیرطاها
27 دی 91 8:56
سلام عزیزم خیلی خیلی تبریک بابت برنده شدنت خیلی خوشحال شدم امیدوارم همیشه در زندگی اول باشی



ممنونم خاله جونم از لطفتون*****
مامان آرشيدا
28 دی 91 1:00
مبارك باشه خاله جون .
عمه جون حسابي زحمت كشيدي خسته نباشيد .


ممنون گلم ، از محبتهای شما بود*****
مامان هدیه
28 دی 91 2:25
بهتون تبریک میگم.... انشاله همیشه تو زندگیش اول باشه


ممنون گلم شما هم همیشه موفق باشید*****
الی مامان آراد
28 دی 91 17:49
آخ جونم این پسر نانازی برنده شد منم میخوام جزو دوستهای هیراد جون باشم


با کمال افتخار خاله جون*****
مامان امیر
3 بهمن 91 0:19
سلام عزیزم
مبارکت باشه هیراد جون .
می بوسمت عزیزم هزار تا



ممنون از لطفتون خاله جونم *****
مامان صدف
3 بهمن 91 9:54
مبارک باشه. انشاءالله تو همهء مراحل زندگیت برنده باشی




مرسی خاله جون ، از لطف شما بود *****
فقط عمه لیلا
6 بهمن 91 21:14
هیراد عزیزم گل من اول بجای خودت دوباره میخوام تشکر کنم از همه دوستانت که به شما کمک کردند تا موفق بشی و همه اونهایی که با محبت تمام اومدن پیشت و تبریک گفتند
دوم اینکه میخوام منم این موفقیتو تبریک بگم امیدوارم همیشه برای خوبیها اول باشی و درکنارت همیشه دوستهای خوبی مثل اینبار باشند و برات همون دعای همیشگیمو داشته باشم یعنی سلامتی و شادابی موفقیت و عاقبت بخیری برای شما گل نازم
عزیزم دوستت دارم
همیشه خوب باش خیلی خوب از همه جهات